Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa zicem ca nu am un buget stabilit, dar nici nu ma pot intinde prea mult. Eu privesc chestiunea ca o investitie, nu vreau sa-mi vand masina si totodata vreau sa am siguranta cand merg cu ea pe drum.
    Foarte mult ma intereseaza confortul pe care il am cu suspensia schimbata, eu nu fac curse cu masina sauceva de genul asta. imi place sa am o masina frumoasa pentru mine, imi doresc sa cobor garda la sol, din cate am citit sunt numai avantaje.
    Tot referitor la ce mi-ai zis tu yrman, am vaszut din comentariile de mai sus ca arcurile HR sunt mai rigide decat celelalte, si nu vreau sa-mi zgaltai copiliul sau pe mine.
    Acum sa-i raspund si lui BOT (sper sa nu gresesc ca am scris asa), acele arcuri se potrivesc cu amortizoarele monroe? de ce intreb- am citit in paginile de mai sus ca arcul face o cursa care poate sa bata in amotizor sau ceva de genul asta.
    Oricum orice as pune am inteles ca trebuie sa repozitionez bucsile.
    Multumesc baiesti si salut pe toata lumea!

    Comment


    • salut,am si eu cateva intrebari...am un logan berlina,2005,motorizare 1.6,jante pe 16'',asi vrea sa-i pun arcuri sport Weitec pe telescoape originale...vreau sa stiu daca e neaaparata nevoie de repozitionarea bucsilor... astept cateva pareri pls... multumesc

      Comment


      • nu neaparat ...dar se recomanda .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • bucsile au un unghi de pozitionare,tu coborand garda la sol a masinii automat bucsile vor sta in tensiune si nu vor mai lucra corespunzator lucru ce va duce la uzura lor prematura.dupa ce am repozitionat bucsile masina a mai coborat 1cm fata spate

          Comment


          • eu mi-am coborat masina. va rog sa imi explicati si mie cum le repozitionez ?fata/spate ? am si eu masina lasata ,dar nu le am repozitionate... trebuie sa fac iar unghiul de fuga daca le repozitionez ?

            Comment


            • nu e musai sa le repozitionezi. bucsele stau intr-adevar tensionate, dar ca si cum ar fi masina incarcata. sa nu-mi ziceti ca daca plecati 1-2 saptamani in concediu, repozitionat bucsele, sa nu se uzeze. iar despre coboratul masinii dupa repozitionare, dati-mi voie sa ma indoiesc profund. ce forta are cacatul ala de bucsa de poate sustine caroseria? voi vedeti ce spuneti? mai un pic si nu mai trabuie arcuri, tre' doar sa tensionam mai tare bucsele...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • am inteles,deci nu e chiar asa mare nevoie sa repozitionez bucsile... dar trebuie sa-i fac directia iarasi ....alte reglari ....?

                Comment


                • unghiul de fuga ar trebui verificat, pt ca ala se schimba. nu drastic, din nou, nu e obligatoriu, dar ala l-as verifica mai degraba decat sa-mi bat capul cu bucsele. eu am de 22000km arcuri weitek si n-au bucsele de brat nimic, desi nu le-am repozitionat. rulmentii telescoapelor s-au dus dracu' de la gropi.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • ok,am inteles,bucsile am sa le las asa deocamdata....o sa ma duc sa-i verific unghiul de fuga...ms frumos pt informatii seba... ;)

                    Comment


                    • Seba nu e chiar asa , vorbesc acuma din experienta.
                      am pus arcuri sport si dupa un timp , am facut si repozitionarea bucsilor , masina se prezenta mult mai elastica dupa repozitionare.
                      deci nu e chiar asa de florile marului.

                      Comment


                      • am inteles ca repozitionarea bucsilor nu e chiar asa necesara la o coborare de 3 cm...nu stiu ce sa mai cred... va rog nu ma faceti sa ma razgandesc...imi doresc prea mult arcuri sport...

                        Comment


                        • Alexutu cel mai bine pui matale mana si citesti un pic despre ce face o suspensie , eventual studiezi mai in amanunt geometria de la suspensia loganului si dupa iei singur o hotarare. Dupa mine bucsele trebuie repozitionate - e o chestie de finete care face diferenta si DA masina poate sa stea ceva mai jos dupa repozitionare, valabil si pentru prinderile amortizoarelor spate!
                          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                          Comment


                          • imi spuneti si mie unde se afla bucsele astea ce trebuiesc repozitionate?
                            ca nu stiu care sunt alea. multumesc

                            Comment


                            • domnilor, care-i forta de rezistenta a bucselor comparativ cu greutatea masinii pe o punte, de sustineti ca o bucsa repozitionata lasa masina mai jos sau o tine ridicata? ia dati voi arcul jos si miscati cu mana de brat, sa vedeti ce usor se misca si al dracu brat, ca pica daca-l lasi din mana, asa-l atrage pamantul de nu va vine sa credeti. in cazul asta, repet intrebarea: pot bucsele alea sa sustina 4-500kg? sau de fapt arcul sustine masina? ia, tema de cercetare pt aia la care dupa repozitionare s-a schimbat comportmanetul masinii...
                              ps: voi de placebo ati auzit?
                              Last edited by Seba; 24 March 2011, 01:18.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • seba , las`o paia cu placebo , stiu ce am avut si diferenta sa simtit.
                                oi fi doar eu paranormal de am simtit ca nu mai era asa rigida dupa ce le`am repozitionat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google