Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu zic ca dau arcurile duritate, nu numai amortizoarele . Primele care dau duritatea sunt arcurile (cele sport sunt normal mai dure ca sa nu se comprime atat de mult ca cele stock, fiind gandite in asa fel incat sa nu-ti atinga roata in aripa). Apoi, duritatea este oferita si de amortizoare care da, sunt puse pentru duritate, dar ele preiau din socuri.

    Hai ma Cristi, ce naiba, nu ai mers niciodata cu arcuri stock si apoi cu arcuri sport, dar pe amortizoare stock? Nu ai simtit diferenta? Si nu-mi spune ca e doar de la amortizoare ca se comprima diferit si se intaresc, ca in cazul unora, amortizoarele sunt scurse

    @hmv86, vezi userul vyp de la sibiu, are h&r cu cauciucuri stock, dar cu amortizoare scurtate.
    sigpic

    Comment


    • ba da , si am scris-o de 10 mii de ori . Diferenta e din cauza ca telescopul lucreaza aiurea si masina sare ca o broasca beata din cauza ca telescopul nu isi face toata cursa,de acolo senzatia de rigiditate .Spre deosebire de altii , am mers si pe amortizoare sport cu arcuri sport , ca sa pot spune diferenta intre ele .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Subscriu, constanta de elasticitate data de arc e total diferita de senzatia de duritate pe care o confera sasiul cu amortizoare moi.
        sigpicMy ride

        Comment


        • Raspunsul suspensiei este dat de ansamblul arc-amortizor, fiecare are rolul lui si impreuna lucreaza mai bine sau mai prost. Din fabrica arcurile si amortizoarele se pot imperechea pe loturi pentru un anumit raspuns. Este posibil ca doua amortizoare identice noi sa aiba ceva diferente, insa se incadreaza in anumite tolerante. Atat fabrica cat si producatorii aftermarket de suspensii studiaza aceste suspensii, fac teste si calculeaza inainte de a scoate pe piata un produs. In momentul cand am taiat o spira deja am stricat tot pentru ca arcul nu numai ca e mai scurt dar per total isi modifica si caracteristica. Pe moment poate fi ok - masina arata mai bine, rotile nu ating insa poti ajunge intr-o situatie critica gen o curba abordata in viteza (ca doar sti ca ai suspensie sport) si denivelari succesive care iti pot arunca masina in asa fel incat sa nu mai aiba rotile partial sau total contact cu solul fix cand vrei sa franezi - concluziile le trageti voi.

          Parerea mea e asa: se vrea suspensie sport - arcuri sport gandite pentru a fi montate pe amortizoare normale sau arcuri + amortizoare entry level de strada. Se vrea masina mai joasa si ne place sa mergem mai sportiv, alegem o suspensie completa gandita din start arc+amortizor. Ne tine buzunarul si vrem sa o ardem extrem si sa depasim pe exterior Touareguri cand mergem pe serpentine bagam o suspensie adevarata de motorsport si un curs de pilotaj ca de cele mai multe ori omul e factorul care face greseala.
          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

          Comment


          • iamagi-am subwoofer si am si tot portbagajul plin cu fel de fel de prostii si tot e difernta...de fapt la mine masina nu e ridicata de spate...e prea lasata de fata asta e problema iar pe cutia lor scrie ca este pentru ca sunt pentru 1.4 si 1,6...acum nu stiu c sa mai cred si c sa mai zic

            Comment


            • SAlutare

              am citit tot topicul si vreau sa-mi confirme si mie cineva mai priceput daca am inteles bine.

              Daca vreau sa imbunatatesc tinuta de drum a masinii, am cauciuri 185/65R15 si nu vreau sa sacrific tot confortul (mai ales ca nu prea merg pe drumuri forestiere) cel mai bine este sa schimb doar arcurile si sa aleg unele care nu coboara prea mult garda masinii. Corect ?

              Comment


              • >>>>

                Cazu meu.
                Arcuri H&R 45 ... masina coborata 4,5 cm (ramane de un deget intre cauciuc si aripa.
                Tinuta de drum net inbunatatita, stabilitate mai mare in viraje, se lipeste de sosea la viteza ... sunt foarte multumit (amortizoarele sunt stoc).

                Dezavantaje: Masina mult mai rigida, la denivelari se simte, daca mergi pe piatra cubica iti tremura creeri in cap, pe pietris cu denivelari zgaltaie ... dar cum merg mai mult pe sosea e perfecta si recomand arcurile H&R 45
                Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                Comment


                • Am pus si eu Eibach si mi-am repozitionat bucsele. Masina s-a lasat cam cu 2,5 cm pe fata si 3 pe spate. Dupa 2 zile masina pare mai inchegata si parca se opreste mai bine cand calc frana insa nu s-a tranformat in Ferrari dupa cum speram eu.

                  Comment


                  • salutare,,am un golan 1,5dci,85cp. 90.000km,,voi care ati schimbat acrcuri si amortizoare,,,ce ma sfatuiti sa pun,,?(circul normal,,,cite o data o mai duc si pe la 150-160km/h asa sa nu se invete lenesa!!!!! multumesc de sfaturi.

                    Comment


                    • ce bucse se repozitioneaza ? de ce ?

                      Comment


                      • Bucsele de la bascula. Eu citez acum un mecanic priceput. De ce, a explicat el pe topicul asta insa nu mai stiu la ce pagina. Cica e o chestie de finete care face diferenta.

                        Comment


                        • Pana la urma, ce arcuri sport se imperecheaza cel mai bine cu amortizoarele stock?
                          Nu vreau decat din experienta de la cei care au folosit si combinatia asta dar si combinatia set complet suspensie sport, nu parerile fiecaruia despre cum cred - fara suparare.
                          Din curiozitate, a facut verunul dintre voi testul de aderenta la standul de amortizoare sa vada inainte de modificare/dupa modificare ce rezultate sunt?
                          Last edited by skd_ozenel; 21 November 2011, 11:50.

                          Comment


                          • hmmm...
                            Nu ma baga nimeni in seama?
                            Am intrebat si eu o chestie, doua:

                            "ce arcuri sport se imperecheaza cel mai bine cu amortizoarele stock?"

                            "a facut vreunul dintre voi testul de aderenta la standul de amortizoare sa vada inainte de modificare/dupa modificare ce rezultate sunt?"

                            deeeci???

                            Comment


                            • Ce intelegi tu prin "test de aderenta"?
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Aderenta e data si de coeficientu de frecare intre cele doua plane /corpuri . Forta de frecare actioneaza la suprafata de contact dintre doua corpur/plane si este orientata in sens opus deplasarii corpurilor sau in sens opus tendintei de deplasare.Trebuie luat in considerare ca în regiunea de contact dintre două corpuri care apasă
                                unul asupra celuilalt se produce o deformare a ambelor corpuri. Aderenta poate fi determinata foarte mult de cauciucurile care le ai pe masina . Depinde de tipu cauciucului , de crampoane , de compozitia cauciucului , depinde de suprafata de contact cu solul . Depinde amortizoare , de arcuri , de cursa telescopului ...de o gramada de chestii ! EXEMPLU : am avut un cauciuc pe o bicicleta cu o supratata de contact mult mai mare ...dar nu prea aveau aderenta . si am luat un cauciuc mai ingust . cu o suprafata mai mica ....cu niste crampoane mai proeminente ...care aveau o aderenta mult mai buna . Forta de frecare depinde direct proportional de natura corpurilor aflate in contact . Din cate tin minte de la fizica era determinata de Miu .S-ar putea sa ma insel .

                                Aderenta se observa la accelerare / decelerare .

                                Asa ca :skd_ozenel la intrebarea nr 1 : Eu iti recomand arcuri H&R

                                La intrebarea nr 2 : nu am raspuns deoarece ...formulare ta este eronata (gresita ) Si nu se intelege la ce te referi .

                                Numa bine
                                Last edited by TM80MAT; 7 December 2011, 15:48.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google