Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ba (adica din contra nu "bah"), sa ma scuzati poate nu am fost eu clar.
    La standul de amortizoare se masoara "aderenta" anvelopei la suprafata de rulare in functie de caracteristicile de oscilatie ale suspensiei. ADICA exista sansa ca la o suspensie sport proasta sa apara fenomenul de "topaiala" in cadrul caruia anvelopa sa paraseasca suprafata carosabilului. Din cauza frecventei (masurata in Hz) de rezonanta a suspensiei.
    Rezultatul nu cred ca mai e nevoie sa il explic.
    Asta intrebam daca se citea mai cu atentie - a facut cineva o verificare a suspensiei la un stand de amortizoare cu arcuri sport si amortizoare stock?
    Daca tot considerati ca m-am exprimat eu gresit mergeti la un service mai de doamne ajuta si intrebati-i de chestia asta. Incercati sa gasiti un om priceput care sa va demonstreze despre ce e vorba, lasati "priceputii" bagatori in seama deoparte.
    Eu intreb foarte serios pentru ca e o problema grava fenomenul de care va spuneam mai sus.

    Comment


    • Arcurile sport VOGTLAND cine are , sunteti multumiti de ele ?
      Am inteles ca coboara cu 3,5 cm garda ,care ar fi dezavantajele acestora in comparatie cu cele Eibach sau Weitech ?
      ms

      Comment


      • Eu am arcuri VOGTLAND de cateva saptamani. Intr-adevar coboara 3,5cm..Momentan sunt multumit, nu sunt atat de tari ca H&R si nu coboara chiar atat de mult

        Comment


        • defapt h&r sunt mai moi, deaia se si lasa mai mult masina, suspensia pare mai tare pentru ca amortizorul este mai comprimat .

          vreti suspensie sport, lucrati la amortizoare, arcurile sunt frectie de picior de lemn. doar daca vrei sa o lasi un pic mai jos....
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by sor7n View Post
            Arcurile sport VOGTLAND cine are , sunteti multumiti de ele ?
            Am inteles ca coboara cu 3,5 cm garda ,care ar fi dezavantajele acestora in comparatie cu cele Eibach sau Weitech ?
            ms

            Am avut eu, e chiar ok pt o masina de familie ! Eu am renuntat la ele ca am vrut ceva mai sport, care sa coboare mai mult ...
            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

            Comment


            • Originally posted by Pigoo View Post
              defapt h&r sunt mai moi, deaia se si lasa mai mult masina, suspensia pare mai tare pentru ca amortizorul este mai comprimat .

              vreti suspensie sport, lucrati la amortizoare, arcurile sunt frectie de picior de lemn. doar daca vrei sa o lasi un pic mai jos....
              si ce amortizoare recomanzi?testate de tine?
              vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
              vand lampa adaptabila la torpedo

              Comment


              • Eu recomand kit-ul KW este destul de scump dar isi face toti banii.
                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                Comment


                • pigoo, mai studiaza fizica de liceu inainte de a da sfaturi, citeste lumea si mai si crede.
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • Ce te bagi ma Deluxe tu? Ce ai tu arcuri sport cu amortizoare stoc?
                    sigpic

                    Comment


                    • salut

                      salut,vreau sa stiu si eu sigur daca imi iau arcuri h&r pe suspensii stok trebuie sa tai din arcuri sau nu ca nu inteleg unii zic ca au taiat altii nu?pe mine ma intereseaza sa mai coboare si sa fie putin mai sttabila in curbe ca se apleaca rau bine ca oricum trebuiesc schimbate amortizoarele pe fata sunt curse dar asta e partea a 2 a!ma int daca trb sa tai din arcuri daca le pun pe amortizoare stok??si mai jos de 700 ron nu gasesc arcurile???

                      Comment


                      • daca pui h&r nici vorba sa mai tai din arcuri pe telescoapele stoc. O sa aiba un aspect deosebit si o sa ai si stabilitate imbunatatita. Cauta la sectiunea bursa ca parca era un coleg care vindea niste arcuri h&r.
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • poti pune arcurile fara sa tai din ele (ceea ce e si de preferat) doar ca unii doresc masina si mai lasata asa ca au taiat si din aceste arcuri. problema e ca daca vei pune arcuri sport pe amortizoarele stoc va cam topai masina. Acum sa nu crezi ca face ca o broasca bleaga doar ca acest fenomen exista si uneori e periculos.
                          Sunt si acuri putin mai ieftine si diferenta intre ele este data de cat de jos se lasa masina (de la 2.5 cm la 4 cm parca )

                          Comment


                          • am inteles va multumesc!

                            Comment


                            • problema suspensie???

                              e normal asa ceva?
                              mentionez ca masina nu era pe un loc perfect plan.
                              Attached Files
                              vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                              vand lampa adaptabila la torpedo

                              Comment


                              • da male e normal...si eu m-am panicat cand aveam jantele pe 17 e normal
                                sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google