Ba (adica din contra nu "bah"), sa ma scuzati poate nu am fost eu clar.
La standul de amortizoare se masoara "aderenta" anvelopei la suprafata de rulare in functie de caracteristicile de oscilatie ale suspensiei. ADICA exista sansa ca la o suspensie sport proasta sa apara fenomenul de "topaiala" in cadrul caruia anvelopa sa paraseasca suprafata carosabilului. Din cauza frecventei (masurata in Hz) de rezonanta a suspensiei.
Rezultatul nu cred ca mai e nevoie sa il explic.
Asta intrebam daca se citea mai cu atentie - a facut cineva o verificare a suspensiei la un stand de amortizoare cu arcuri sport si amortizoare stock?
Daca tot considerati ca m-am exprimat eu gresit mergeti la un service mai de doamne ajuta si intrebati-i de chestia asta. Incercati sa gasiti un om priceput care sa va demonstreze despre ce e vorba, lasati "priceputii" bagatori in seama deoparte.
Eu intreb foarte serios pentru ca e o problema grava fenomenul de care va spuneam mai sus.
La standul de amortizoare se masoara "aderenta" anvelopei la suprafata de rulare in functie de caracteristicile de oscilatie ale suspensiei. ADICA exista sansa ca la o suspensie sport proasta sa apara fenomenul de "topaiala" in cadrul caruia anvelopa sa paraseasca suprafata carosabilului. Din cauza frecventei (masurata in Hz) de rezonanta a suspensiei.
Rezultatul nu cred ca mai e nevoie sa il explic.
Asta intrebam daca se citea mai cu atentie - a facut cineva o verificare a suspensiei la un stand de amortizoare cu arcuri sport si amortizoare stock?
Daca tot considerati ca m-am exprimat eu gresit mergeti la un service mai de doamne ajuta si intrebati-i de chestia asta. Incercati sa gasiti un om priceput care sa va demonstreze despre ce e vorba, lasati "priceputii" bagatori in seama deoparte.
Eu intreb foarte serios pentru ca e o problema grava fenomenul de care va spuneam mai sus.
Comment