Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Partea cu alesul arcurilor am inteles-o. Va fi un compromis si din tot ce am citit voi alege clar Weitec sau Eibach cu amortizoare stock. Mai am o masina care e "scandura" si loganul este de zi cu zi si vreau un pic de aspect imbunatatit si daca ies cu el pe centura Sibiului sa nu ma mute TIR-urile de pe o banda pe alta.
    @Cristi_Xp: mai aduci arcuri Weitec?

    p.s: Voi trimite un mail la Weitec pt ca totusi 1.2 exista din 2009

    Comment


    • stie cineva daca pentru mcv este suspensie sport reglabila dedicata sau se potriveste cea de berlina?
      Ma refer la spate arcurile de mcv fiind mai groase, la amortizoare nu stiu care e diferenta.
      Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

      Comment


      • Mda, am primit raspuns de la Weitec/KW:

        "Hello,

        we have no tüv certifications for 1,2 and do not know the technical circumstances.


        Mit freundlichen Grüßen / Best regards
        KW automotive GmbH
        "

        Deci, stiti pe cineva cu 1.2 si arcuri?

        Comment


        • ti am mai spus odata. arcurile de 1.2 sunt identice cu arcurile de 16v, 14, 16, sau 1.5 dci

          Comment


          • Gata! Zilele cu arcuri stock ii sunt numarate
            Mi-am luat arcuri eibach pro kit si incerc sa ma hotarasc daca le montez acum sau astept sa treaca iarna. Sfaturi?

            Nu am avut rabdare (a se citit timp) sa citesc tot pe aici dar o sa am cumva probleme la itp cu arcurile sport?
            Last edited by bad_hrc; 23 November 2012, 14:31.

            Comment


            • eu am trecut iarna cu vogtand-urile fara mari batai de cap. doar am ramas de doua ori suspendat la modul serios pe sleaurile din draga noastra capitala, intre blocuri. pe bulevard oricum curata.

              Comment


              • Poti sa le pui si de acum. La mine asta e a 4-a iarna in care o sa intru cu arcuri sport.
                La ITP nu zice nimeni nimic atata vreme cat masina corespunde din punct de vedere tehnic.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Daca reusesc sa fac rost de niste inelare cu cot le montez luni (lucrez in weekend). Si poate la vara ma duc la un strungar sa scurtez si tijele amortizoarelor ca sa nu mai stea comprimate dar sa vad mai intai daca e neaparata nevoie.

                  Comment


                  • este. crede-ma

                    Comment


                    • Bad poti merge linistit iarna cu aceste arcuri, nu-ti imagina ca lasa nu stiu cati cm (3-3,5 maxim).O sa vrei mai incolo h&r, daca nu o sa fie asa eu imi bag ciocul in gat precum pitigoiul )

                      Arcurile acestea sunt concepute pentru telescoape stock dar daca vrei sa fie ca o manusa combina-le cu Bilstein b8
                      Last edited by Christnacht; 24 November 2012, 00:10.
                      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                      Comment


                      • Ai grija ce vorbesti am aproape 3 ani stock pentru ca mai merg cu masina la un gratar, la tara unde drumul e prost etc. Masina a mers destul cu 5 persoane si portbagajul plin deci arcurile spate nu mai sunt la prima tinerete, poate nici nu v-a cobora 3cm, am vazut ca au fost cazuri in care spatele era foarte ridicat si a coborat chiar mai mult de 3.5 cm.
                        Nu am mers in niciun logan cu suspensie sport, m-am decis deodata ca e prea barca si am prins oferta (zic eu) la arcuri.
                        @razvan, momentan le pun, imi fac o parere si daca nu simt neaparat nevoia sa le scurtez am sa aman pana cand da caldura. Sunt 100% sigur ca voi repositiona si bucsile. Poate imi spune cineva ce dimensiune de cheie este acolo, ca sa fiu pregatit.

                        Comment


                        • Cu arcurile sport, masina cu 5 persoane plus bagaje => spatele va fi scandura.
                          @Christnacht Am avut Weitec, nu numai ca n-am vrut h&r, chiar am trecut la suspensia stock(am pus doar amortizoare pe gaz(Kayaba Excel-G).

                          Comment


                          • Poate din cauza amortizoarelor care lasate la lungimea originala se comprima si mai mult cand masina se lasa mai jos de spate?

                            Comment


                            • Un amortizor lucreaza la fel pe toata cursa, nu se schimba rigiditatea.
                              E de la opritoare, nu permit sa ajunga amortizorul in capat.

                              Comment


                              • Nu inteleg ce vrei sa zici cu opritoarele pentru ca nu m-am bagat niciodata sub masina sa studiez amortizorul. Stiu ca in momentul in care masina coboara mai mult daca amortizoarele sunt lasate nemodificate vor avea cursa mai scurta si la gropi mai mari sunt sanse sa bata in cap.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google