Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bucsele trebuiesc neaparat repozitionate, ai nimerit un "gigel" caruia nu prea i-a placut teoria in scoala.
    Unghiul de fuga nu ar trebui sa se modifice pentru ca cele doua suruburi care prind amortizorul de fuzeta nu ar trebui sa aiba joc in gaura, cel putin la mine nu jucau deloc asa ca nu mi-am facut griji.

    Comment


    • Gata si cu repozitionatul bucsilor, nu s-a schimbat nimic la masuratoare tot atat de coborata e, masurata in acelasi loc. Macar am eu inima impacata !
      http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

      Comment


      • si nu simti nimic diferit?

        Comment


        • Originally posted by bad_hrc View Post
          Bucsele trebuiesc neaparat repozitionate, ai nimerit un "gigel" caruia nu prea i-a placut teoria in scoala.
          Unghiul de fuga nu ar trebui sa se modifice pentru ca cele doua suruburi care prind amortizorul de fuzeta nu ar trebui sa aiba joc in gaura, cel putin la mine nu jucau deloc asa ca nu mi-am facut griji.
          De ce e MUSAI?
          Eu nu am facut si nici nu am simtit nevoia sa o fac.
          sigpic

          Comment


          • pai nu ai simtit nevoia pentru ca nu ai mers cu una cu bucsile repozitionate, ca sa`ti dai seama.

            e ca si cum tu ai avea bicicleta in curte si ai merge pe jos 10 km.

            Comment


            • Am mers cu aproape toate tipurile de suspensii sport pt logan si inainte si dupa repozionare. La toate diferenta a fost nula atat ca si masuratoare cat si ca senzatie. Asa am ajuns la concluzia ca nu are rost sa muncesc cu aceasta operatiune.
              Avem in "gasca" si H&R si weitec si eibach, in plus avem si variatiuni pe tema, fara 1,2 sau 3 spire.
              Last edited by yrman; 1 February 2013, 18:02.
              sigpic

              Comment


              • Nu are treaba ce fel de arc, cate spire sau cate degete coboara. Eu vorbeam de pozitionarea bucsilor.
                Este grav daca zici ca ai mers si nu ai simtit diferenta. Diferenta este, garantat.

                Comment


                • topaiala specifica arcurilor sport se pastreaza...

                  Comment


                  • E drept ca n-am facut decat 5 km cu ea de la sevice pana acasa si drumul e ca-n palma deci nu prea aveam ce sa simt, insa maine am treaba pe la moreni unde e jale cu asfaltul. O sa imi ''ascut simturile'' un pic poate sesizez ceva diferente fata de acum o saptamana pe acelasi drum.
                    http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                    Comment


                    • cum ai facut repozitionarea ? ma refer la operatiunea in sine.

                      Comment


                      • Originally posted by CataFOF View Post
                        Nu are treaba ce fel de arc, cate spire sau cate degete coboara. Eu vorbeam de pozitionarea bucsilor.
                        Este grav daca zici ca ai mers si nu ai simtit diferenta. Diferenta este, garantat.
                        Ce diferenta tebuia sa simt? Da-mi PM
                        Poate sunt eu mai nesimtit ... dar nu am sesizat diferentele. Daca se face imediat dupa schimbarea arcurilor poate o fii, dar daca apuci sa mergi cu masina o sapt ... pauza.
                        sigpic

                        Comment


                        • @cataFOF - au fost desfacute suruburile de sus din capul amortizoarelor dupa care mecanicul s-a apasat pe masina de cateva ori, apoi le-a strans la loc. Mai mult nu stiu sa explic si altceva n-am vazut sa mai faca. Totul a durat 3 minute.
                          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                          Comment


                          • Eu cand am facut repozitionarea am slabit bratul acela cu bucsi(bascula) am lasat masina pe sol si apoi le-am strans fara sa ridic masina.Corectati-ma daca am gresit.
                            Vorba este de argint iar tacerea de aur.

                            Comment


                            • corect spooky, asa se face repozitionarea...dar ai avut rampa.

                              Comment


                              • Da, dupa ce le-am slabit am mers cam 400 de metri cu ea si apoi am urcat-o pe rampa si le-am strans.Am mers cu masina inainte sa fac repozitionarea si dupa si ca efect pot sa spun ca zdruncina mai tare inainte de repozitonare.
                                Last edited by Spooky; 2 February 2013, 13:05.
                                Vorba este de argint iar tacerea de aur.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google