cu arcurile stock se lasa ca barca. cu arcuri sport e ff putin lasata, simti doar cum trage greu motorul. gresia a ajuns 100% intacta.
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Daca te referi la diferente intre Logan si Sandero, arcurile difera ceea ce pare logic: difera repartitia de mase.
Suspensiile KW au versiuni separate intre Logan si Sandero la care difera doar arcul spate. Nu mult dar difera.
Am cautat la Unix in programul de piese si difera codurile, chiar pentru arcuri de la acealsi producator. Daca are cineva acces la un Dialogys la zi care sa contina si Sandero, ar putea sa confirme daca e asa sau nu.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Chiar si asa eu n-as pune arcuri de pe o masina pe alta daca difera proportiile acestora chiar daca sunt similare arcurile ca dimensiuni.
Problema majora nu e duritatea supensiei, masinile se descurca si cu suspensii tari si moi daca amortizoarele sunt potrivite, problema e de repartitie a maselor si de balans pe franare si in curbe. O Corsa B e un hatchback iar Loganul e sedan iar echilibruld e mase difera atat cand masinile sunt goale dar mai ales cand sunt pline, greutatea suplimentara la Corsa/Sandero sta direct pe punte iar la Logan sta putin mai in spate.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Nu o sa-ti stea masina ca nicio caruta, acum fara arcuri e caruta, strut, camila cum vrei tu sa spui
Sunt arcuri Eibach pentru Dacia Sandero, daca vrei sa o cobori mai mult pune H&RFacebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Am gasit pe un site Ta-Technix reglabile pentru Logan. Deci nu ar mai trebui sa se faca modificari si alte minunatii.
O sa ma manance rau pe viitor, sa le testez si eu ... macar sa mor fericit ))
acesta este site-ul
Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
Comment