Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scuze iar nu am fost atent, am capul ala bagat in ... ). Eu scriam de ta-technix
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • Originally posted by Christnacht View Post
      L-am sunat pe baiatul de la sc.spa racing zone srl si mi-a zis ca trebuie putin modificat pe fata iar reglajul maxim "sus" va fi cu 1 cm mai jos fata de suspensia stock ceea ce este bine.
      In viitorul apropiat eu unul o sa ma risc la o astfel de suspensie. Daca o sa mor din cauza ei dati si voi de pomana o bere rece )

      Cumsecade omu, mi-a explicat calumea

      Omul de legatura: Sorin, Tel: 0722 340 642
      te-a mintit ridicata la maxim este mult mai joasa decat stock
      este putin mai ridicata decat h&r..imi pare rau ca nu am eu poze cu ea maxim jos si maxim sus...oricum cum am mai zis tre facut neaparat o adaptare si pt spate sau alte arcuri ca alea de clio sunt ff mici
      cele v-maxx am inteles ca s-ar potrivi pe gauri dar trebuie neaparat suruburi de reglaj.pe spate este la fel ca ta-techinx trebuie facuti alti suporti
      Last edited by alexutzu; 27 March 2013, 18:28.
      low....&.....slow

      Comment


      • Kw - ul e kw )) ...dar pana strang bani de kw rugineste loganul asa ca ta - tehnics e o alternativa buna
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • alexutzu , ciudat ca trebuiesc modificari si pe spate la TaTechnix , StefiPJJ nu a mentionat ca ar fi facut modificari si pe spate , doar pe fata ..... Si SPA (ELSPA) , la fel , doar pe fata modificari , in rest e "bolt on" .....
          Last edited by Nimeni; 27 March 2013, 19:39.

          Comment


          • Nu e complicata treaba, in orice caz tot ce e de Clio trebuie modificat ca sa se potriveasca pe Logan.

            Pe spate se face un tub la strung care sa intre in reglajul suspensiei si sa mai lungeasca reglajul cu 15 - 20 cm ca altfel e spatele prea jos si pica arcu.

            Pe fata se largeste o gaura de la 58mm la 52mm.

            +poze
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • da exact cum a pus robert..eu am facut alt cilindru.si pot regla sa urce mai sus.
              e lau o alternativa da eu zic ca e o alternativa doar daca vrei sa coboara masina pentru stabilitate mai bine altceva..eu monentan pun bani deoparte pt kw..e o gramada de bani dar macar stiu ca dau pe ceva calitativ pt logan
              low....&.....slow

              Comment


              • Alexutzu si daca cobori maxim reglajul facut ca al tau nu iti bate reglajul in punte ?

                Si da tot KW-u e baza, pana atunci HR ca le am deja .. .

                Edit: pozele sunt luate de pe net.
                Last edited by RobertDH; 27 March 2013, 19:52.
                sigpic

                Comment


                • pai eu am facut reglaju exact ca al tau doar ca unde ai tu cilindrul eu am cu filet...de coborat coboara la fel doar ca a mea se ridica ceva mai mult
                  low....&.....slow

                  Comment


                  • Originally posted by RobertDH View Post
                    Nu e complicata treaba, in orice caz tot ce e de Clio trebuie modificat ca sa se potriveasca pe Logan.

                    Pe spate se face un tub la strung care sa intre in reglajul suspensiei si sa mai lungeasca reglajul cu 15 - 20 cm ca altfel e spatele prea jos si pica arcu.

                    Pe fata se largeste o gaura de la 58mm la 52mm.

                    +poze
                    Nu inteleg cum se largeste gaura de la 58 mm la 52 mm ???
                    Poate se incarca cu sudura ca sa se reduca de la 58 mm la 52 mm.............sau poate doar eu nu inteleg operatiunea si restul o inteleg.
                    Last edited by FastFurious; 27 March 2013, 20:01.
                    sigpicFast&Furious
                    Team CSR
                    Logan Club CLUJ

                    Comment


                    • A vrut sa spuna ca o largesti de la 52 la 58mm deci tot de largit e vorba.

                      Comment


                      • Am explicat eu aiurea. Scuze.

                        Fuzeta de Logan are 2 gauri unde se prinde amortizorul la distanta de 52mm. Amortizoarele TA-Technix au distanta intre gauri mai mare, 58mm.

                        Ca sa le faci sa se potriveasca dai inca o gaura la 52mm in amortizor.

                        E vorba doar de alea 2 gauri unde se prinde amortizorul pe fuzeta, la Logan distanta intre gauri e 52mm, pe amortizoare e 58mm.
                        sigpic

                        Comment


                        • Prea complicata situatia cu tata-urile astea ) H&R & B8 si PA ) Mai mor dreaq cu improvizatiile astea

                          p.s. imi place ca eu imi iau avant, eu ma contrazic singur ))


                          Voi vedea ce-oi face, sa strang eu 1200 lei pentru suspensie si atunci o sa ma hotarasc. Deocamdata culeg informatii si pun in balanta

                          Vreau sa va intreb pe cei care aveti tatechnix.
                          Sunt rezistente la denivelari, gropi ? sau sunt doar sa mergi la fitze cu ele ?
                          Last edited by Christnacht; 28 March 2013, 09:28. Reason: Automerged Doublepost
                          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                          Comment


                          • Cam toti incearca sa scape de ele acum pentru ca e o mare TEAPA.A zis Alexutzu mai sus la ce e buna suspensia asta.
                            sigpic

                            IL 1 3 MIU

                            Comment


                            • Pigoo user-ul de pe forum o sa-si ia deci am ce sa testez
                              Daca o sa mi placa o sa le achizitionez, cat m o tine m o tine dar s-o vad pe burta si sa am stabilitate acolo ca doar nu o sa le tine de show ca nu sunt genul sa merg la fitze )

                              Cand le-oi crapa o sa trec la H&R )


                              Deocamdata trebuie sa pun pe picioare planurile pe care le am, masina sta la coada deocamdata ...
                              Last edited by Christnacht; 6 April 2013, 14:37.
                              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                              Comment


                              • eibach pro kit + slick-urile de vara pe 195/55 = LOVE

                                de azi inainte s-a terminat cu viraje luate cu timona...

                                am ramas cu 62cm inaltime la aripa spate si 63 cm pe fata.
                                am masurat spatele la alt logan si e 70cm.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google