Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In mod sigur, airride-ul nu este pentru oricine iar montajul suspensiei nu e ca si cum ti-ai pune 4 arcuri sport si gata. Intradevar, dupa ce treci de toti pasii astia, gusti altfel utilitatea si farmecul suspensiei.
    Intretinerea e aproape ca banala - silicon dat pe perne o data la 4-5 luni si golirea buteliei de apa.
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • @puya, telescoapele sunt Monroe normale pe gaz. Orice telescop care nu este conceput sa functioneze cu arcuri sport, se duc mai repede, dar din punctul acesta de vedere nu imi fac probleme. ( nu te gandi ca se duc in 25 de km, cad un pic mai repede decat atunci cand le folosesti cu arcurile stock.)
      sigpic

      Comment


      • rudy.Am inteles.Multumesc frumos!Cu cine am discutat pe tema asta erau fel si fel de pareri dar nici una care sa fie foarte credibila(lipsa probelor,nu aveau asa ceva pe masina).
        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...-t52046p4.html

        Comment


        • Originally posted by dsign View Post
          Incearca si o sa-ti raspunzi singur la intrebare. Pana acum n-a fost nimeni atat de idiot incat sa faca treaba asta...

          Un set NOU de arcuri sport de Logan face 150e. Alea de Golf sunt mai ieftine? Sau ai o cioaca si le iei din dezmembrare, gata ruginite?
          Nu fii asa sigur. Exista cel putin unul care a pus arcuri sport de golf 3 pe logan. Si aia care nu au vrut sa il ajute la montaj niste invidiosi.
          sigpic

          Comment


          • Arcuri lamelare a pus careva pe Dacia Logan ?
            Fratilor nu mai faceti experimente pe viata voastra si a celor din trafic ca nu e treaba. Sunt "n" arcuri sport dedicate Loganului de la preturi de 400 ron pana la 1000 euro ( reglabila ).
            Last edited by Christnacht; 14 September 2013, 08:14.
            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

            Comment


            • si nici macar 1 (unul) care sa coboare doar 2 cm si totusi sa nu fie piatra. pentru aia care vor sa dispara barca, dar fara "avantajul" zdruncinaturilor, nu exista alta solutie decat flexul!

              mai pe scurt, loganul nu are de fapt o suspensie stock, ci doar PDG!

              Comment


              • Ba da, eibach + doi saci de ciment in portbagaj. Stii ce moale se face? Zici ca esti pe puf .

                Comment


                • Zdruncina mult mai tare cand masina este incarcata, am si eu Eibach. 5 persoane in masina + portbagaj full e crima in schimb la stabilitate zici ca e stock cand masina este incarcata.
                  H&R este baza, cand masina este incarcata nu se mai lasa aproape deloc si isi mentine proprietatile acel arc, la Eibach se schimba radical situatia ( in prost )

                  Acum nu ma contrazic dar eu asta observ la aceste arcuri Eibach
                  Last edited by Christnacht; 14 September 2013, 13:06.
                  Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                  Comment


                  • Pai nu se mai lasa masina cu h&r ca nu mai are unde sa se lase, este deja pe tampoane cu eibach amortizoarele de pe spate mai au cursa 3cm si din cauza asta zdruncina cand e incarcata tare, pentru ca amortizorul nu mai are unde sa lucreze.
                    Eu am acum amortizoarele pe spate scurtate cu 5cm (din cilindru nu doar din tija) si nu mai zdruncina. Urmatorul lucru care vreau sa il fac este sa tai o spira pe fata si sa scurtez amortizoarele.

                    Comment


                    • Ai dreptate bad_hrc! ;)
                      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                      Comment


                      • Pacat ca inca pentru multi "flextuningul" inseamna ca au montat suspensie sport.............
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • Originally posted by yrman View Post
                          Nu fii asa sigur. Exista cel putin unul care a pus arcuri sport de golf 3 pe logan. Si aia care nu au vrut sa il ajute la montaj niste invidiosi.
                          Gresit, cine n-a vrut sa ajute a fost cel mai destept baiat. Si grijuliu pe deasupra. Faceti ce vreti, numai ca mai circul si eu pe aceeasi strada si n-am chef de probleme.

                          Cine a vrut sa inteleaga ce am zis mai la deal, a facut-o in liniste. Cine e incapatanat... s-a aruncat. Deh, viata e complexa si are...

                          Ah, acum multi ani era un nebun pe forumul asta (un idiot cu un Logan albastru veeechi, cu dungi albe pe el si numar cu CUP) care semnala faptul ca tampoanele de cauciuc (atat pe fata cat si pe spate) limiteaza din cursa suspensiei. Tot ala v-a indicat faptul ca va creste confortul si va creste si stabilitatea pe denivelari daca veti scurta acele tampoane.

                          Si, in sfarsit, tot idiotu de Dsign v-a aratat ca dupa coborarea garzii la sol trebuie repuse bucsele de bascule si punte pe noul setup de repaus.

                          Un invidios!!!
                          Last edited by dsign; 17 September 2013, 20:59. Reason: Automerged Doublepost
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • ce ziceti de suspensia asta reglabilahttp://www.fk-tuning.ro/Suspensie-reglabila-FK-Highsport-Dacia-Logan-Typ-SD-LSDAE-LSDAEH
                            http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=47556

                            Comment


                            • Am trimis acum ceva timp email la FK sa intreb de suspensia aia dar nu mi-a raspuns nimeni si m-am reorientat.
                              sigpic

                              Comment


                              • Vin si eu cu intrebari legata de arcurile eibach:
                                1-Cm se comporta cu masina incarcata ( 80% suntem maxim 2 persoane in masina, iar ocazional masina este plina plus bagaje).
                                2-Care sunt efectele negative asupra masinii?
                                3-Care sunt plusurile unei astfel de suspensii?
                                4-In cazul in care ai si remorca dupa tine, este safe sau exista riscuri?

                                Multam fain

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google