Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,am si eu o intrebare,e ok sa pun h r cu amortizoarele stock tinand cont ca masina are deja 55000km? sau trebuie schimbate si amortizoarele?Masina 95% a mers numai in oras si deobicei feresc gropile

    Comment


    • Am gasit v-maxx reglabila logan la 2018 lei. Ceva pareri, poze? Cam aia e suma mxima in care vreau sa ma incadrez.
      Somebody stop me, I'm outta control please
      before I do autopsies on these MC's

      Comment


      • Aici de ce nu se afla?

        Comment


        • Mda. Deci tot o suspensie adaptata?
          Eu inclin spre o reglabila din cauza anvelopelor. Daca iau o suspensie fixa si am probleme sa-mi atinga pe undeva la rvedere, n-am ce sa fac, asa cu o reglabila poate o mai scot la cap in vreun fel.
          Somebody stop me, I'm outta control please
          before I do autopsies on these MC's

          Comment


          • Originally posted by dezeubby View Post
            Dsign , tu ce zici ? Sunt stock sau taiate ?
            Sunt stock si ale tale. Uite o comparatie intre a mea si a lui tata. Masina are H&R netaiate cumparate noi, bucsi repozitionate, amortizoare Monroe pe gaz pe fata si amortizoarele de fabrica pe spate (acum au 260.000 km.+++ si la primavara ori le refac, ori le schimb cu altele) +++ GPL.

            Tot 61 cm. aveam distanta intre marginea de jos a aripii fata si sol (cu H&R).

            Originally posted by Tediii View Post
            Salut,am si eu o intrebare,e ok sa pun h r cu amortizoarele stock tinand cont ca masina are deja 55000km? sau trebuie schimbate si amortizoarele?Masina 95% a mers numai in oras si deobicei feresc gropile

            Pune-i arcuri H&R, repozitioneaza-i bucsele si bucura-te de masina.



            Ideea e ca Loganurile Ph2 + cele Ph1 fabricatie dupa 2007 inclusiv sunt mai inalte decat primele generatii, nu stiu din ce cauza, dar un Ph2 cu H&R este mai inalt decat un Ph1 "old-school" 2004-2006 cu H&R.
            Attached Files
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • am observat si eu ca parca e ceva mai inalta, mai ales pe spate.
              oare nu se mai poate face ceva din bucse ?

              Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari
              Last edited by B997NDL; 25 January 2015, 12:47.

              Comment


              • Cum sa-i repozitionez bucsele? oricum nu o sa fac eu asta o s-o duc la un service..

                Comment


                • Salut colegii. Un sfat de la cunoscatori. In momentul montarii unei suspensii sport, dupa coborarea masinii in jur de 6-7 cm necesita interventie asupra repartitorului de frana? dimensiuni stock la anvelope 185/65/15. Asta pana ajung sa ii fac un test de frane.

                  Comment


                  • N-ai ABS pe masina ? Ca ABS are si rol de repartitor de frina ( cind exista pe masina )

                    Comment


                    • Am uitat sa specific, fara abs, de fapt numai astea au repartitor.

                      Comment


                      • Da, trebuie sa reglezi si repartitorul daca vrei sa miscorezi garda la sol.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Aaaaah, comfortul!!!
                          De curand am montat arcuri H&R albastre pe amortizoare modificate (cursa scurta). Desi as fi tentat sa o pun cu 1 cm mai jos, nu mai fac treaba asta, daca chiar imi va trebui asa ceva voi merge pe la pravalia lui KW.
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • adica esti nemultumit ? pune si tu o poza.
                            eu cred ca o sa merg tot pe amortizoare stock. mi se pare ok combinatia..

                            Comment


                            • Deci sunt foarte multumit

                              Pana sa vina iarna am avut H&R taiate 1 spira fata si 2 spire spate, cu aceleasi amortizoare modificate. Confort zero. Stabilitate excelenta, insa doar pe drumuri fara denivelari. Mie mi-a placut, insa parca m-as plimba mai mult, fara stres.

                              Voi incerca sa modific niste amortizoare care sa lucreze corect cu arcurile taiate.


                              Pana atunci voi merge pe arcuri H&R netaiate cu aceleasi amortizoare modificate.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • daca gasesti formula ideala, poti sa-mi modifici si mie amortizoarele ?
                                bineinteles, contra cost.
                                ai poze pe my ride ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google