Salut,am si eu o intrebare,e ok sa pun h r cu amortizoarele stock tinand cont ca masina are deja 55000km? sau trebuie schimbate si amortizoarele?Masina 95% a mers numai in oras si deobicei feresc gropile
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Mda. Deci tot o suspensie adaptata?
Eu inclin spre o reglabila din cauza anvelopelor. Daca iau o suspensie fixa si am probleme sa-mi atinga pe undeva la rvedere, n-am ce sa fac, asa cu o reglabila poate o mai scot la cap in vreun fel.Somebody stop me, I'm outta control please
before I do autopsies on these MC's
Comment
-
Originally posted by dezeubby View PostDsign , tu ce zici ? Sunt stock sau taiate ?
Tot 61 cm. aveam distanta intre marginea de jos a aripii fata si sol (cu H&R).
Originally posted by Tediii View PostSalut,am si eu o intrebare,e ok sa pun h r cu amortizoarele stock tinand cont ca masina are deja 55000km? sau trebuie schimbate si amortizoarele?Masina 95% a mers numai in oras si deobicei feresc gropile
Pune-i arcuri H&R, repozitioneaza-i bucsele si bucura-te de masina.
Ideea e ca Loganurile Ph2 + cele Ph1 fabricatie dupa 2007 inclusiv sunt mai inalte decat primele generatii, nu stiu din ce cauza, dar un Ph2 cu H&R este mai inalt decat un Ph1 "old-school" 2004-2006 cu H&R.Attached Files
Comment
-
Last edited by B997NDL; 25 January 2015, 12:47.
Comment
-
Aaaaah, comfortul!!!
De curand am montat arcuri H&R albastre pe amortizoare modificate (cursa scurta). Desi as fi tentat sa o pun cu 1 cm mai jos, nu mai fac treaba asta, daca chiar imi va trebui asa ceva voi merge pe la pravalia lui KW.
Comment
-
Deci sunt foarte multumit
Pana sa vina iarna am avut H&R taiate 1 spira fata si 2 spire spate, cu aceleasi amortizoare modificate. Confort zero. Stabilitate excelenta, insa doar pe drumuri fara denivelari. Mie mi-a placut, insa parca m-as plimba mai mult, fara stres.
Voi incerca sa modific niste amortizoare care sa lucreze corect cu arcurile taiate.
Pana atunci voi merge pe arcuri H&R netaiate cu aceleasi amortizoare modificate.
Comment
Comment