nu stiu cum e cu ele netaiate, dar cu ele taiate e foarte bine.
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
intreaba-l pe userul alessandro, da-i un pm sau citeste pe aici, pe topicul lui mai vechi.
nu mai tin minte exact.
Comment
-
Pt arcuri sport netaiate nu este nevoie de taiat gogosile. Abia pt cine foloseste arcuri sport taiate si amortizoare scurtate si intarite se impune scurtarea tampoanelor limitatoare.
Dupa ceva ani in care am tot incercat diverse combinatii pot spune ca nu este chiar ok sa se taie din tampoanele alea pt ca raman tija amortizorului si simeringul neprotejate. Nisipul si sarea nu se impaca bine cu simeringul, in scurt timp incepe sa se scurga uleiul din amortizoare.
Been there, done that... de mai multe ori chiar
Comment
-
Se gasesc protectii de amortizor mai scurte care iti protejeaza amortizorul eu am montat asa cv Original Renault !sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
alessandro avea H&R netaiate cu amortizoare stock si zicea ca topaie de spate. n-am mai stat sa incerc, le-am taiat direct.
poate ca n-am gasit eu nisipul, dar am cca 42 de mii in configuratia asta si n-a curs niciun amortizor. culmea e ca azi, la schimbarea discurilor si a placutelor,
i-am pus sa traga de roata, si se pare ca si capetele de bara stau bine.
Comment
-
Alea se strica in momentul in care ai suspensia intarita, si in special amortizoare mai dure. Daca tu doar ai taiat, in afara de schimbat putin geometria bratelor nu cred ca ai facut altceva. Pune-i tu suspensie rigida sa vezi ce le schimbi pe randsigpic
Comment
-
n-am facut decat sa tai tampoanele alea si sa repozitionez bucsele.
in rest, amortizoarele sunt stock. sicred ca asa vor ramane, fiindca am luat un set cu tot cu flanse de la un coleg cu masina noua. aveau 30 de mii pe masina. am vazut chiar eu kilometrajul. el a vrut amortizoare mai tari.
mie mi se pare ok cu amortizoare stock.
Comment
-
Pai sunt foarte ok stock. Depinde ce vrei cu masina. Ce trebuie sa inteleaga lumea este ca orice modificare implica la randul ei, alte modificari. Se tin lant. Nu poti sa pui arcuri sport si amortizoare scurtate si intarite si sa te opresti aici. Ca nu te vei opri aici. Se schimba si alte lucruri, pentru ca se modifica suspensia si geometria ei. Lucreaza altfel decat a fost ea gandita.sigpic
Comment
-
dar nu stiu daca ai prins ideea ca am arcuri H&R cu amortizoare stock.
vad ca n-a curs inca niciunul si cand o vor face am setul pregatit, care mai duce linistit cateva zeci de mii, fiindca colegul de la care le-am luat avea grija de masina. ca sa nu mai zic ca am dat 150 de lei pe toate 4 cu flanse si rulmenti.
Comment
-
Comment