Floriol !!
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Arcuri M.A.D Suspension...(cică). Coboară 4cm fată/spate! Foarte mulțumit de ele. Mai tari o idee decât Eibach, dar mai moi decât H&R. Undeva între... Oricum am ajuns la parerea că și amortizoarele contează. Am avut Eibach cu amortizoare stoc (pe ulei) era moale toata mașina. Am cumpărat amortizoare Monroe Black..s-a simțit imediat că e mai rigindă, obișnuint cu Eibach..am zis... HA.. upgrade la H&R pe Monroe Black... după maxim două săptămâni le-am vândut. Am apucat să fac un drum până la mare și înapoi.. Prea tari..și am rămas la MAD Suspension!My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
va salut
ma gandesc sa imi schimb suspensie
eu zic ca as avea 2 optiuni
1:arcuri sport de la HR sau eibach cu amortizoarele originale
2: acum sa imi spuneti daca merita
Suspensie Sport Reglabila Logan SUPERSPORT costul 335 euro(relgaj pe inaltime 2 – 9.5 cm- kit complet arcuri + amortizoare + flanse aluminiu)
ma intreb daca isi face treaba tinand cont ca suspensia kw costa 800-900 euro
Comment
-
Originally posted by andrei_mircea View PostArcuri M.A.D Suspension...(cică). Coboară 4cm fată/spate! Foarte mulțumit de ele. Mai tari o idee decât Eibach, dar mai moi decât H&R. Undeva între... Oricum am ajuns la parerea că și amortizoarele contează. Am avut Eibach cu amortizoare stoc (pe ulei) era moale toata mașina. Am cumpărat amortizoare Monroe Black..s-a simțit imediat că e mai rigindă, obișnuint cu Eibach..am zis... HA.. upgrade la H&R pe Monroe Black... după maxim două săptămâni le-am vândut. Am apucat să fac un drum până la mare și înapoi.. Prea tari..și am rămas la MAD Suspension!
Arcurile MAD de la cine le-ai luat? Pe privat daca poti sa imi raspunzi, ma intereseaza si pretul..."Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
Comment
-
Cele albastre sunt alea mai noi
Nu am simtit diferente.
Acum, ca am incercatpt mai multi km dar si in competitie, pot spune cvlar : KW!!!
Coboara suficient, nu extrem, dar isi pastreaza stabilitatea !
Comment
-
Are cineva combinatia Kayaba Excel - G (amortizoare) + Kayaba K-Flex (arcuri) sa-mi spuna si mie cat coboara masina si cum se simte?
Mai vin cu o nelamurire - Kayaba Excel-G sunt mai potrivite impreuna cu arcurile Eibach decat amortizoarele stock?
Comment
-
Am Kayaba si sunt mult mai bune decat cele stock, bilstein ( nu cele B8), Monroe sau Sachs.....toate incercate pe masina - mai bune inseamna pt mine ca sunt mult mai rigide, in special in curbe, insa fara sa te zdruncine; nu mai ai senzatia ca te ia vantul
Dupa mine, daca pui kayaba mai bine lasi arcuri stock; lucreaza atat de bine incat chiar cu Eibach nu o sa simti diferenta ( nu merita diferenta de pret )
Daca vrei mai mult, atunci alegi H&R care pe langa faptul ca va "cobora" garda, te lipeste de asfalt ca stabilitate......dar iti va rupe spatele si rinichii, daca ai pasageri in spate iti vor spune ca merg in caruta din cauza rigiditatii
Din ce am avut eu, cea mai buna combinatie pt stabilitate a fost biltein B8 si H&R insa am renuntat rapid ( nici 30 000km) din cauza plangerilor pasagerilor ( familia); mult prea rigida pt ce imi trebuie mie
Comment
-
O sa fie o stabilitate mult mai imbunatatita combinata cu arcuri sport gen Eibach. Nu cred ca exista comparatie intre arcuri stock si Eibach ...sa nu zic h&r ( care intreadevar pot sa zic suspensie sport ) si da cam scapi de piatra de la rinichi
Intre telescoape kAYABA si arcuri stock vs telescoape Kayaba si arcuri Eibach eu unu zic ca va fi o diferenta, nu este aceeasi mancare de peste.
Ai dreptate, un amortizor bun iti ofera o alta stabilitate dar si cand ai un arc sport se schimba situatia radical.
Am avut Eibach si era mai rigida ca cea stock, nu cu mult dar se simtea destul, cel putin pe spate. Cu h&r te zdruncina bine si in fata si pe spateLast edited by Christnacht; 6 February 2016, 01:04.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
Comment