Am citit toate paginile dar nu am gasit o parere despre arcuri sport ST (produse de KW parca). As fi vrut Eibach dar nu gasesc pentru Logan 2. Am comandat de la customtuning si nu se potrivesc. In rest pe net sunt informatii care se contrazic (ca ar fi pentru logan 2 sau nu). Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc mult!
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Imi poate spune cineva care are montate arcurile Eibach cu amortizoare Bilstein B8, cum se comporta masina? Merita investitia in amortizoare, sau sa raman pe amortizoarele stock? (Amortizoarele de pe fata au fost schimbate acum o luna).
Arcurile nu le am inca, la inceputul lunii vitoare sunt programateLast edited by evilsheep; 8 June 2016, 13:08.
Comment
-
Originally posted by SUPERCAR View PostEu folosesc combinatia pachetului complet arcuri+amortizoare Eibach luate de la racing nick bucuresti.
Ca si pareri,vreau sa zic ca e foarte rigida masina fata de suspensia stock..practic aceasta suspensie sport e buna doar pentru cei care locuiesc in orase cu drumuri foarte bune sau circula strict doar pe astfel de drumuri.
Daca as face din nou aceasta schimbare as opta doar pentru schimbarea arcurilor,eu zic ca e suficient la ce drumuri avem deocamdata in romania.Originally posted by SUPERCAR View Post195/55/15 nu as pune pe una cu suspensia schimbata(arcuri si amortizoare) decat daca o scoti doar pe drumuri asfaltate si fara gropi...in primul rand ca se pierde foarte mult din confort fiind talon mic si plus de alta ramane si mult spatiu intre aripa si anvelopa cel putin pe spate ramane mult si se vede mai naspa,zic asta ca eu am aceste dimensiuni pe roti.
Parerea mea ca pentru uz normal zi de zi cele mai indicate la drumurile romaniei raman cele cu talon 65,deci un 195/65/15 sunt ideale pentru un logan cu suspensia schimbata si numai ramane nici golul ala intre aripa si anvelopa.
Sau cine vrea sa scape de golul dintre aripa si anvelopa dar cu confort mai scazut poate opta pentru varianta 205/55/16"
Inainte sa-mi iau arcuri am citit topicul asta de 3 ori - parerea mea e ca nu se merita 2000 lei pe un set complet de amortizoare bilstein B8, cu banii astia schimbi amortizoarele stock de 4 ori si garantat, in afara de look si faptul ca mai elimini din balansul masinii pe viraje n-o sa-ti placa cum se simte masina, mie nu prea imi place nici cu amortizoarele stock daramite cu cele sport.
Comment
-
Sa inteleg ca ai trece inapoi pe arcuri de fabrica? Din cate am inteles, tocmai asta e ideea. Arcuri sport+amortizoare stock sunt mai problematice d.p.d.v. al confortului. Sau cei care au taiat+intarit amortizoarele stock au facut-o pentru comportamentul masinii? (am parcurs si eu topicul, chiar daca a durat 2 zile, macar am o idee cat de cat..)
Comment
-
Deocamdata nu trec la arcurile de fabrica pentru ca nu pot sa suport golul ala imens la pasajele rotilor din spate insa asta vine la pachet cu o reducere a confortului si practicitatii masinii (urcat borduri, parcari mai usoare, etc) Loganul cu suspensia stock e extraordinar de practic si de confortabil, dupa 8 ani nu am nici cea mai mica problema la articulatii, in functie de cat o sa tina articulatia cu arcurile astea o sa decid ce fac in continuare.
Daca iti pui arcuri sa folosesti anvelope stock, am avut 195/60 R15 si nu mi-a placut deloc feeling-ul directiei - o sa pun niste poze sa-ti faci o idee.
Comment
-
Nu e indicat sa scurtezi amortizoarele, sunt probleme la controlul masinii pe viraje cu denivelari, arcurile Eibach le folosesti cu amortizoarele stock daca mergi cu masina goala sau cu incarcare usoara (150 -200 Kg ca sa mai ai ceva confort) sau cu cu Bilstein B8 la care se poate folosi incarcare mare dar confortul e spre zero, mai ales pentru pasagerii din spate!
Comment
-
Originally posted by evilsheep View PostImi poate spune cineva care are montate arcurile Eibach cu amortizoare Bilstein B8, cum se comporta masina? Merita investitia in amortizoare, sau sa raman pe amortizoarele stock? (Amortizoarele de pe fata au fost schimbate acum o luna).
Arcurile nu le am inca, la inceputul lunii vitoare sunt programate
Depinde de ce anume iti doresti.....vrei sport? atunci H&R si B8....am avut, am zis pas si am revenit la stock....ma rog vorba vine....
De ce? am mai scris....masina devenise extrem de rigida, ca o "caruta", comentarii mereu de la familie si mai ales dureri de spate la drum intins....
Da, pe viraje nici nu se inclina, insa nici cu amortizoare mai bune/arcuri stock/bucse poliuretan nu e rau si am si ceva confort....
deci depinde ce vrei.....parerea mea este sa iti iei un set de amortizoare serioase si/sau arcuri stock sau eibach cel mult....
H&R o sati coboare garda prea mult si daca nu ai amortizoare sport vei strica amortizoarele....eibach sunt mai inalte si mai moi, deci iarta....
tinuta de drum nu o imbunatatesti numai din amortizoare.....vezi la cauciucuri in primul si cel mai important rand, la ecartamentul masinii, la bucsaraie.....
Comment
-
Multumesc de informatii. Probabil raman la varianta cu arcuri Eibach.. si cam atat. Pe partea de incarcare, nu stau foarte rau. Daca e sa merg cu inca 3 persoane+bagajele aferente, o fac pe drumuri bune. Cand e vorba de drumuri neasfaltate (la gratar, de exemplu) nu incarc masina foarte mult.
Sa vedem.. mai am timp de gandire vreo 3 saptamani.
Comment
-
eu am 55 de mii cu arcuri H&R si amortizoare stock si nu s-a stricat niciunul.
N-as mai reveni niciodata la arcuri stock. parca esti in barca.
cred ca din cauza lor te poti rasturna. de fapt, de aia le-au pus pe spate nemtii.
o mizerie de arcuri...
Comment
-
Posibil, nu zic nu...
Eu cu H&R am facut sa curga 2 seturi de amortizoare...cele originale cam in 15-20 000 ( aveau uzura) si un set nou de Monroe.....toate pe fata
Banuiesc ca tu le-ai controlat daca curg....nu-I asa? Si eventual...indraznesc sa te intreb in % cat functioneaza? (adica test?)....
Zic asta pt ca poti sa lasi amortizoare si 400 000 km.....nu se rup insa nu inseamna ca sunt in parametrii ( vezi taxi )
Comment
-
le-am controlat si nu curg, iar la itp, anul trecut au fost in parametrii.
n-am mai intrebat cat la suta, cert e ca se comporta ca acum 3 ani.
oricum, nu mai renunt la combinatia asta pentru stock, care mi se pare o mare porcarie.
n-am vazut instabilitate mai mare. parca esti pe apa.Last edited by B997NDL; 8 June 2016, 23:38.
Comment
-
Cateva poze cu arcuri Eibach.Attached Files- IMG_20160619_120858.jpg (52.6 KB, 474 views)
- IMG_20160619_120933.jpg (90.4 KB, 474 views)
- IMG_20160619_120947.jpg (77.1 KB, 472 views)
- IMG_20160619_121023.jpg (56.8 KB, 466 views)
- IMG_20160619_121052.jpg (62.6 KB, 454 views)
- IMG_20160619_121111.jpg (59.9 KB, 175 views)
- IMG_20160619_121132.jpg (78.2 KB, 158 views)
- IMG_20160619_121146.jpg (78.7 KB, 176 views)
- IMG_20160619_121446.jpg (36.4 KB, 165 views)
- IMG_20160619_121459.jpg (67.0 KB, 170 views)
- IMG_20160619_121510.jpg (56.3 KB, 179 views)
- IMG_20160619_121539.jpg (73.6 KB, 183 views)
- IMG_20160619_121543.jpg (72.9 KB, 188 views)
- IMG_20160619_121600.jpg (62.8 KB, 202 views)
Comment
-
Salut,detin un logan 2 (2015) si este o camila,am cautat pe internet niste suspensii sport si nu am gasit decat un set "Arcuri sport ST" atat...Se potrivesc si de la alte tipuri de masini?Doresc o tinuta de drum buna (nu sa iti sara rinichi din loc).Am cautat pe forum tot legat de suspensii logan 2 si nu am gasit absolut nimic....Ce marca imi recomandati?
Comment
Comment