Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ok si atunci de ce a lui e mai inalta ca si a mea si mai rigida?Km aprox la fel
    PS: care ma poate trimite la un mecanic in Oradea- disponibil si priceput ca sa montez arcurile ca la ai mei trebuie sa astept pana in martie )

    Comment


    • o fi ca sunt amortizoarele mai noi decat ale tale ?
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Se poate si asta dar eu totusi le suspectez a fi pe gaz, dar o sa ma interesez.Ramane insa valabila intrebarea cu mecanicii

        Intreabare pt cei care au montat deja arcurile.Cam cat e manopera pt montat arcuri.Multumesc
        Last edited by Juristul2000; 23 February 2009, 16:53. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • De manopera pentru schimbat arcuri am intrebat eu la Meridian Vest si este 250 lei. Am mai intrebat la un service (langa Racing Nick) si mi-au cerut 70 lei de roata, deci 280 lei. Oricum vreau sa le schimb singur, am intrebat doar sa stiu cu cati bani raman in buzunar.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Eu pe unde am intrebat 70 de roata pe fata si 20 pe spate

            Comment


            • Decat sa dai 280 ron mai bine le pun singur!
              Tutorialul lui cristi e suficient, arhisuficient!
              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

              Comment


              • poi cine va pune sa va duceti la cele mai mari service-uri pentru a le monta nu gaisti un mecanic mai pirceput care sa vi le schimbe....eu mam interesat ca luna de vine imi pun si eu arcuri si ma costa in jur de 70 80 lei toata afacerea

                Comment


                • Decat sa gasesc un mecanic care sa mai scape cheia pe aripa, sa se mai frece de masina ca nu ajunge la suruburi, sa mai scape si cricul, mai bine le fac singur. Eu de asta am oroare, de asazishi "mecanici" care inainte sa se apuce de treaba beau 2 beri ca sa-si faca curaj. Si ce e cel mai important, satisfactia e maxima atunci cand lasi cricul jos, iti aprinzi o tigara si te uiti la masina. Priceless!
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • cam asa se ia in general la un nea gigi. O sa mearga mai greu..dar o sa mearga! Mai e varianta " roaga un prieten" si scap doar c-o bere
                    sigpic

                    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                    Comment


                    • @juristul2000: cand dai telescoapele jos de pe masina, incearca sa le comprimi cu mana. daca revin la pozitia initiale, sunt pe gaz. daca nu, trebuie din nou sa te dezamagesc...ai suspectat gresit
                      daca te uiti la tutorialul lui crististreulea, cred ca e suficient...pun pariu ca stii sa manuiesti o cheie inbus si cateva chei fixe. mai dati-o dracu de treaba, daca a reusit un tip prelucrator multimedia (crististreulea) si-un electronist (je )sa schimbam arcurile fara sa stricam masina, nu vad de ce n-ati putea s-o duceti la un mecanic sau chiar sa va faceti voi "miscarea". atat va place cateodata sa va vaitati... spor la treaba, ca nu ia mai mult de cateva ore. o roata pe rand si in 2-3 ore e gata distractia. apropo, pe spate nici nu e nevoie sa dati roata jos...
                      Last edited by Seba; 23 February 2009, 20:03.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Sunt un fel de ninja al cheilor inbus si a altor tipuri de chei da din cate am vazut pare simplu (in film) si am observat ca nu trebuie gheare de comprimat arcul asa ca cred ca ma bag eu la un montaj.
                        Am sunat acu un nea gigi si am murit, am intrbat cat costa si a zis 100 ron dar la intrebarea cat dureaza a zis 6 H.La intrebarea de ce am murit iar pai citez " trebuie dat sistemul de franare jos, nu stiu ce rulment de la servo si etc.Am intrebat daca a inteles ce vreau sa fac si mai ales la ce masina si a zis ca da.Am zis ca o sa-l sun joi (dupa Miercurea Ciuc)

                        Si inca ceva intrebare de necunoscator are vreo importanta cum pun arcurile pe suporti, adica cu care parte?
                        Tre sa fiu atent la ceva sau indiferent cu oricare parte
                        Last edited by Juristul2000; 23 February 2009, 20:20. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • nu prea ai cum sa gresesti! locurile sunt cam bine definite ;)
                          sigpic

                          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                          Comment


                          • mie mi-a luat 150 lei, schimbat arcuri si amortizoare...la service reprezentanta dacia...moama ce preturi la capitala si prin tara...si a durat si doar 3 ore, ridicat pe elevator, dat pe fata rotile jos logic, pe spate nu au dat rotile, 2 insi, un mecanic mai pe la 45 ani si un invatacel...+ ca am schimbat atunci si rulment dr fata, cap bara dreapta si placute de frana...totul in 3 ore...
                            apropo, tot acolo me duc maine sa-mi pun si discurile, etrierele si placutele de frana de pe fostul BFF, ma costa 1 mil, dar nu am ce face ca nu am cand si unde sa le schimb eu
                            Life is short...play more!
                            http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                            Comment


                            • Ok asta o sa vad in teren, merci tare mult de ajutor

                              Comment


                              • nu trebuie decat desfacut un surub de la etrier si unul slabit, se basculeaza etrierul si se ajunge la un surub ce e intr-adevar mai greu de scos altfel. dar atat, fara capeti de bara, bucse, pivoti, draci, laci... singurul rulment e ala de presiune din oala telescopului, cu care n-ai treaba. cum il dai jos si scoti arcul, pui arcul nou (vezi sa-l asezi bine in oale, pe semnele de montaj), pui rulmentul inapoi, bagi telescopul, strangi cu inbusu'...montezi fuzeta pe telescop si etrierul de frana, gata, ura si la gara, te muti la roata cealalta.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google