Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • arata super
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Merci, la fel si tie.
      Cu rigiditatea?
      Parfum, era loc si de mai bine.
      Incep sa strang bani de amortizoare.

      Comment


      • Originally posted by cezar82 View Post
        Vitriol,ce tipuri de arcuri ti-ai pus?le-ai pus pe amort stock?cati bani ai dat?de unde le-ai luat?cat te-o costat montajul?cum simti masina?E vizibila micsorarea garzii la sol?
        Diferenta vizibila se vede cel mai bine in poze, am pastrat amortizoarele stock, arcurile sunt Eibach, sunt 646 lei in Bucuresti, montajul nu m-a costat nimic deoarece l-am facut singur, iar masina se simte foarte bine. Sincer nu stiu ce m-ar putea face sa ma intorc la arcurile stock, imi place asa cum merge acum.
        Am masurat distanta de la pamant pana la aripa dupa cum urmeaza:
        -Fata - inainte=68cm dupa=64.5cm
        -Spate - inainte=69cm dupa=65,5cm
        Attached Files
        Last edited by darksid3; 2 March 2009, 21:33.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • un filmuletz dupa schimbarea suspensiei.
          mai degraba un pamflet.
          Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

          Comment


          • Ce dimensiuni de cauciucuri (varianta pe 15) recomandati,in cazul montarii arcurilor weitec pe amort stock,ptr a arata ok masina si ptr a pastra cat de cat un plus de confort?
            1. 195/65/15
            2. 185/65/15
            3. 205/60/15

            Comment


            • Din ce am inteles eu, 195/65/15.
              Eu am 185/65/15, deci standard, cu amortizoare stock, arcuri H&R si e destul de confortabil, sunt multumit de "topaiala".

              Comment


              • Foarte tare ,Vitriol!Sa le stapanesti sanatos!!!O sa imi bag si eu Eibachuri cu amortizoarele stock.Mai ales daca ziceti ca nu afecteaza mult comfortul si amortizoarele...Plus ca masina arata mult mai ok...Nu mai are aspectul de off-road,iar jantele par mai mari parca.
                sigpic

                Comment


                • Sa le folositi cu totii sanatosi si fara evenimente

                  Comment


                  • si nu puneti roti de tractor: 195/65/r15. luati si voi un indice 55 sau maxim 60, nu va inteleg la ce va puneti suspensii "trantite" si roti mai mari...ma rog, chestie de gusturi.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Cei care au 195/65/15, au spus ca este mai confortabila masina cu ele.
                      Am scris ca asa am inteles eu.
                      Mai departe, fiecare isi pune ce vrea pe masina lui.
                      Eu nu trec la alta dimensiune de anvelope, raman la standard 185/65/15.

                      Comment


                      • in cazul ala ... pui roti pe 14 ... sa ai balonul cat mai mare la cauciuc
                        Last edited by Cristi_Xp; 3 March 2009, 19:58.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • pai e mai confortabila, dar ce sens are suspensia sport si o guma cu talon mai mare si mai moale decat aia stock? cele doua idei se bat capa in cap. si se bat rau...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Ieri am mers cu un Logan cu suspensie stock. Clar nu ma mai intorc la "barca pe valuri". Inainte sa-mi pun arcurile ma tot gandeam cum va fi confortul cu arcurile sport, acum spun ca asta inseamna pentru mine confort (nu ma gandeam ca voi spune asta vreodata ). Simti ca acum te urmeaza si spatele, nu se mai ridica de bot la plecarea de pe loc, nu se mai lasa la franare. M-am interesat si de amortizoare, am gasit Monroe la 110 lei spate si 150 lei fata. Chiar daca se uzeaza astea mai repede cu 20-30000 km tot prefer sa le schimb mai repede decat sa mai merg din nou cu barca pe mare in timp de furtuna si sa ma inclin pe scaun de cate ori iau un viraj chiar si la 40 km/h.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Eu nu prea inteleg faza cu uzatul amortizoarelor stock...din moment ce arcul e mai mic si mai rigid,amortizorul va avea cursa mai mica decat cu cele vechi,unde era barca si deci unde amortizorul se misca mai mult.Cele sport ar trebui sa fie mai rigide,sa se comprime mai putin si astfel sa comprime si amortizorul mai putin...deci sa il uzeze mai putin.Ca amortizoarele vor lucra pe alt segment al tijei asta e clar,si ca vor fi mai comprimate putin,dar asta compenseaza cu faptul ca se vor misca mai putin,arcurile fiind mai rigide...deci cred ca uzura va fi cam tot aia ca inainte.Asta dupa logica mea!Sa ma contrazica cineva daca gresesc!
                              sigpic

                              Comment


                              • cum amortizoarele stock sunt pe ulei, nu are ce sa le afecteze comprimarea arcurilor. cursa mai mica si mai rapida le poate provoca uzura sistemului de refulare a uleiului si de acolo sa rezulte o perioada de viata mai mica, altceva nu vad ce s-ar uza. eventual bucsele, ca eforturile vor fi mai mari cu arcuri sport
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google