Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai fratilor eu am acuma arcuri si nu e rigida, ok e mai rigida ca stock da nu te rupe la ficat .
    Am un singur regret si anume ca nu mi-am luat arcuri de acum 3 ani in rest .....

    Comment


    • pai normal ca nu e rigida, ca umblati cu talon mai gros decat ala stock )
      ia pune un 205/45 sa vezi ce fain e )
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Nu fii rau ca nu e mai gros e 205/60/15

        Comment


        • dupa schimbarea arcurilor(numai a arcurilor) este necesara programarea la geometrie ?
          daca da ...ce marca de arcuri ati folosit
          Last edited by darksid3; 5 March 2009, 22:29. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • da este necesara arcuri diverse

            Comment


            • nu e necesara geometria nu are treaba cu repozitionarea bucselor
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by Juristul2000 View Post
                Nu fii rau ca nu e mai gros e 205/60/15
                205\60\r15 e mai gros decat stock,205\55\r15 ar fi cat stock.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • Azi am schimbat si eu arcurile cu unele HR.
                  Nu am mers prea mult cu ea dar se simte ca este mai rigida...si foarte lasata.
                  acum are 60 cm.
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...am-t11058.html

                  Comment


                  • Puteti sa evitati certurile pe taloane si marimi de roti folosind chestia asta ;)
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • Sincer,eu nu cred ca amortizorul ajunge la capat de cursa daca pun arcuri care coboara cu 30-35 mm.E prea mica modificarea ca sa conteze asa mult.La cele de 45 mm s-ar putea...
                      sigpic

                      Comment


                      • cred ca era faza ca ajunge la capat de cursa atunci cand dai in gropi sau denivelari mai violente, se aude si acel tronc specific si iti sar toate prin torpedou si prin portiere ( din pacate am luat asa o denivelare ), dupa ce pui arcuri sport...
                        Life is short...play more!
                        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                        Comment


                        • Eu tind sa cred ca atunci cand iei un damb ceva mai violent, cele 3 spire din josul arcului fiind foarte apropiate, se lovesc intre ele si asa apare zgomotul ala. Arcurile sunt foarte tari si nu ar permite amortizorului sa se duca pana in capat. Mai degraba ar atinge amortizorul in capat cu arcurile stock.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • EU zic ca dupa ce se "aseaza" arcurile o sa dispara zgomotul

                            Comment


                            • pun si eu o poza cu arcurile pe masina asa cum am promis
                              Attached Files
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...am-t11058.html

                              Comment


                              • aditzule,arata foarte bine.Cum se simte pe sosea cu amort stock?E mai saltareata?Ca de marti,vom fi posesori de weitec.Om trai si om vedea cum o fi.S\per sa merite cascavalul dat pe ele

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google