Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • raspunsuri :
    1- la ITP nu mi-a zis nimic, era sub masina si a ramas masca de suspensie, dar a zis ca daca am acte pe arcuri, is pentru logan, si la zgaltaituri si etc s-o comportat normal...e OK!
    2- cu frana spate, nici nu stiu cum tinea inainte de suspensia sport, sincer, iar dupa schimbare la ITP mi-a zis ca nu toate fac asa, dar majoritatea dupa vreo 3-4 ani, cele fara ABS, pe spate nu mai tin la fel ambele roti, dar e in "limite"
    3- masina a avut acum 4 ani din fabrica Montana, dar le-am folosit doar 2500 km, pana in germania unde le-am schimbat cu tot cu jante, cele actuale, luand atunci Kumho, momentan am Michelin Energy pe spate si nu stiu ce alte 2 pe fata
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • Multumesc BOLO ptr. raspunsuri

      Comment


      • Si din ciclu' "ce mai face arcurilii", am descoperit ca am scapat de "efectul tirului". Efectul tirului se traduce prin acea senzatie care o stiu toti posesorii de Logan atunci cand mergi pe autostrada si treci pe langa un tir. La 140km/h pe langa tiruri care probabil ca merg cu 90-100km/h nu mai simt nimic. Am ramas uimit de treaba asta si m-am gandit sa va spun si voua.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • asta am simtit-o si eu nici nu mi-am dat seama ca nu mai face asa sau aia cu masini tari, jeepuri mai ales, care trec pe langa tine de parca ai sta, pe la 100 la ora, la fel nu te mai clatina in masina
          Life is short...play more!
          http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

          Comment


          • de acest efect si eu am scapat, insa azi am simtit cat de instabila poate fi masina cand bate vantul prin lateral;
            "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

            Comment


            • eu am scapat si de asta....doar in curbele cu ceva denivelari topaie daca nu esti atent sau daca pui frana exact in curba in denivelari...
              pe bucuresti pitesti am prins o zi cu vant puternic, si tot am mers cu 150-160, fara probleme, unde inainte in aceleasi conditii mergeam cu maxim 120-130, nu mai simte ca inainte vantu lateral, nu ca deloc...dar e diferenta mare....
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • am descoperit un mare dezavantaj la suspensia sport. Cand esti prins de politie la liniute, nu o poti lua pe camp )
                sigpic

                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                Comment


                • am vazut jokere atunci seara...de-aia mi-as pune air ride
                  Life is short...play more!
                  http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                  Comment


                  • Si cu cele air ride tot va prinde Politia ca eu au Logan de ala scump si "alea e full" ca doar nu costa 70k aiurea

                    Comment


                    • corect juristule, corect
                      oricum faza cu air ride...daca as avea banii mi-as pune intr-o secunda fara sa stau sa ma gandesc
                      Life is short...play more!
                      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                      Comment


                      • Azi am fost sa-mi fac unghiu de fuga si baietii mi-au rearanjat si basculele(ridicat, destrans, lasat, scuturat, strans) si masina se simte altfel , inainte cand dadeam in gropi se comporta ciudat prea rigid parca, acum e super, asa ca recomand tuturor rearanjarea
                        PS: a mai si coborat putin
                        Last edited by Juristul2000; 14 April 2009, 20:57.

                        Comment


                        • a coborat scarile, sau ce? garda e data de inaltimea arcului si a telescopului, nu de bucse; poti tu sa repozitionezi bucsele pana imbatranesti, ca tot nu mai "cade" masina.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Ce vorbesti straine

                            Comment


                            • stefan e departe...poti sa iti si sustii afirmatiile poze,centimetru ...masuratori,sau doar ochiometric ?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by Juristul2000 View Post
                                Ce vorbesti straine
                                ei, vorbesc si eu prostii, de plictiseala...
                                ia scoate tu de tot bratele suspensiei, lasa doar arcul si telescopul si-o sa vezi ca nu scade garda la sol. uita-te la constructia puntilor si zi-mi cine dicteaza inaltimea masinii daca nu ansamblul arc-telescop? in ce se srijina masina? in bucse? sau crezi ca bucsa aia de cauciuc e asa de tare incat daca nu-i faci repozitionare iti tine caroseria cat sa nu lase arcul sa se comprime cat ar trebui? daca mergi mereu cu masina incarcata, se recomanda repozitionarea bucsaraielor? mai da' sensibila ii masina asta, n-am stiut ca daca merg cu 4 oameni in masina tre' sa-i schimb bucsele . ai dracu' astia din service, nu mi-au zis cand am cumparat masina...bine ca daca o las 3cm tre sa merg sa le dau o caruta de bani la aia sa-mi faca un lucru inutil. dar ma simt eu mai bine, e mai confortabila si mai si coboara garda la sol...da, clar...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google