poate nici nu sunt ptr Logan !
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
dupa cum arata parca ar fi tamponul de la prinderea motor stanga sus pe la distributie...asa vad ochii mei, poate ma inselLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
Tampoanele alea se monteaza intre spirele arcurilor, limitandu-le cursa...
Cred ca se monteaza cate 2 pe arc, diametral opuse...cauta pe net mai multe informatii :-??Dacia Logan Laureate 2004, 1.6MPI
Toyota Yaris Sol 2008, 1.4DDTI
Dacia Duster Laureate 2015, 1.5DCI, 4x4 + Honda CBR 600 F4i Sport 2002
Comment
-
@vyp75 : a explicat seba foarte clar mai sus ca daca vrei tuning iti iei la revedere de la garantie. ideea e ca daca schimbi arcurile nu pierzi garantia numai la ele si la amortizoare ci si la altele ( bucsi, bascule etc - care bucsi am inteles ca in conditii normale se uzeaza foarte greu). de meritat se merita din plin deoarece castigi la stabilitate : poti sa intri cu viteza mai mare in curba, sa treci fara probleme pe langa un tir la peste 120 km/h etc.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
ca aia is chiar tampiti si nu vad ca sigiliile de vopsea sunt rupte din capetele telescoapelor, de pe fuzete, etrieri...
grija mare cu fraza "intri cu viteza mai mare in curbe". nu cu mult mai mare si doar pe drumuri netede. pe denivelari, intri sigur cu viteza mai mica, cu viteza egala cu aia a arcurilor stock deja risti sa zbori de pe drum daca sofezi la limita. suspensia sport se merita daca mergi cum trebuie pe drumri bune, nu daca mergi cum vrei pe orice drumuri.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by maistoru View Post...de meritat se merita din plin deoarece castigi la stabilitate : poti sa intri cu viteza mai mare in curba, sa treci fara probleme pe langa un tir la peste 120 km/h etc.
Faza cu tirurile in schimb este adevarata.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
va dau transitul meu sa va "dati" cu el in curbe ca nu va rasturnati orice ar fi. dupa ce am citit topicul si dupa ce eram sa ma ridic pe doua roti cu un aveo intre fantani la unirii parca nu mai imi vine sa las transitul din mana .
faza e ca la transit ajuta si tractiunea spate. controlezi rotile din fata din volan iar pe cele spate din transmisie si cel putin fata de cele cu tractiune fata nu iti mai fuge spatele pe unde vrea el.Last edited by maistoru; 3 May 2009, 22:25.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
Salutare.....ma bag si eu in seama.
Am vorbit cu un prieten de la Master Tuner, si mi-a recomandat ca schimbarea arcurilor sa se faca impreuna cu amortizoarele.
DE CE? Vestita intrebare.
Daca pun arc mai scurt si telescop stok, este clar ca atunci cand Doamne fereste o sa fiu cu masina in aer o sa am sanse sa-mi zboare arcurile de pe scaune sau telere cum se numesc, si aste deoarece telescopul se va intinde cu 3-4 cm mai mult decat un arc sport care este evident mai scurt.Parerea mea este sa fie schimbate impreuna (arc si amortizor sport), decat sa fac combinatii de arcuri sport si amortizoare stok, sau invers.
O zi buna tuturorreal power..... diesel power by
Comment
-
daca ajungi sa fi cu masina in aer cum zici tu, mai conteaza ce arcuri sau amortizoare ai? nu cred
acum la intrebarea ta, depinde pe ce drumuri mergi, daca vrei ceva confort, daca mergi si cu familia in masina, vrei sa fie rigida sau inca ceva elasticitate...apoi te hotarasti daca iei numai arcurile sport sau suspensie completa sportLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
Comment