Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poate nici nu sunt ptr Logan !
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • dupa cum arata parca ar fi tamponul de la prinderea motor stanga sus pe la distributie...asa vad ochii mei, poate ma insel
      Life is short...play more!
      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

      Comment


      • Tampoanele alea se monteaza intre spirele arcurilor, limitandu-le cursa...
        Cred ca se monteaza cate 2 pe arc, diametral opuse...cauta pe net mai multe informatii :-??
        Dacia Logan Laureate 2004, 1.6MPI
        Toyota Yaris Sol 2008, 1.4DDTI
        Dacia Duster Laureate 2015, 1.5DCI, 4x4 + Honda CBR 600 F4i Sport 2002

        Comment


        • arata a tampon motor de disel
          sigpicMy ride

          Comment


          • iezagt nu pare sa fie pt arcuri...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • pt arcuri sunt sau cel putin asa scrie la cei care au de vanzare asa ceva

              Comment


              • deci concluzia.
                merita sa pun arcuri sport si sa pierd garantia?
                o parere si multumesc pentru opiniile de pana acuma.
                Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                Comment


                • sunt de arcuri, m-am lamurit am fost sa ma bag sun un logan dotat cu asa ceva
                  Logan by Renault Pure Blood
                  Nothing beats Low Cost

                  Comment


                  • @vyp75 : a explicat seba foarte clar mai sus ca daca vrei tuning iti iei la revedere de la garantie. ideea e ca daca schimbi arcurile nu pierzi garantia numai la ele si la amortizoare ci si la altele ( bucsi, bascule etc - care bucsi am inteles ca in conditii normale se uzeaza foarte greu). de meritat se merita din plin deoarece castigi la stabilitate : poti sa intri cu viteza mai mare in curba, sa treci fara probleme pe langa un tir la peste 120 km/h etc.
                    vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                    Comment


                    • Originally posted by vyp75 View Post
                      deci concluzia.
                      merita sa pun arcuri sport si sa pierd garantia?
                      o parere si multumesc pentru opiniile de pana acuma.
                      Da merita si pana la urma mai ai si optiunea cu pusul arcurilor originale cand se merge la garantie cu probleme.

                      Comment


                      • ca aia is chiar tampiti si nu vad ca sigiliile de vopsea sunt rupte din capetele telescoapelor, de pe fuzete, etrieri...
                        grija mare cu fraza "intri cu viteza mai mare in curbe". nu cu mult mai mare si doar pe drumuri netede. pe denivelari, intri sigur cu viteza mai mica, cu viteza egala cu aia a arcurilor stock deja risti sa zbori de pe drum daca sofezi la limita. suspensia sport se merita daca mergi cum trebuie pe drumri bune, nu daca mergi cum vrei pe orice drumuri.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by maistoru View Post
                          ...de meritat se merita din plin deoarece castigi la stabilitate : poti sa intri cu viteza mai mare in curba, sa treci fara probleme pe langa un tir la peste 120 km/h etc.
                          Asta cu "intri cu viteza mai mare in curbe" puteti s-o uitati. Am incercat sa intru mai tare decat de obicei in curbe dar tot subvireaza chiar daca nu se inclina... Asta era de asteptat daca stau sa ma gandesc, pentru ca greutatea masinii e tot aia, ampatamentul si ecartamentul sunt neschimbate. Singurul avantaj este ca iti coboara centrul de greutate si daca negociezi virajele cum le negociai inainte cu suspensia stock intradevar sta mult mai bine pe curbe, dar daca dupa ce schimbi arcurile crezi ca ai pe mana vreun wrx sti, atunci e posibil sa ai surprize neplacute.
                          Faza cu tirurile in schimb este adevarata.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • va dau transitul meu sa va "dati" cu el in curbe ca nu va rasturnati orice ar fi. dupa ce am citit topicul si dupa ce eram sa ma ridic pe doua roti cu un aveo intre fantani la unirii parca nu mai imi vine sa las transitul din mana .
                            faza e ca la transit ajuta si tractiunea spate. controlezi rotile din fata din volan iar pe cele spate din transmisie si cel putin fata de cele cu tractiune fata nu iti mai fuge spatele pe unde vrea el.
                            Last edited by maistoru; 3 May 2009, 22:25.
                            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                            Comment


                            • Salutare.....ma bag si eu in seama.

                              Am vorbit cu un prieten de la Master Tuner, si mi-a recomandat ca schimbarea arcurilor sa se faca impreuna cu amortizoarele.
                              DE CE? Vestita intrebare.

                              Daca pun arc mai scurt si telescop stok, este clar ca atunci cand Doamne fereste o sa fiu cu masina in aer o sa am sanse sa-mi zboare arcurile de pe scaune sau telere cum se numesc, si aste deoarece telescopul se va intinde cu 3-4 cm mai mult decat un arc sport care este evident mai scurt.Parerea mea este sa fie schimbate impreuna (arc si amortizor sport), decat sa fac combinatii de arcuri sport si amortizoare stok, sau invers.

                              O zi buna tuturor
                              Last edited by cosmindan; 3 May 2009, 22:50. Reason: Automerged Doublepost
                              real power..... diesel power by

                              Comment


                              • daca ajungi sa fi cu masina in aer cum zici tu, mai conteaza ce arcuri sau amortizoare ai? nu cred
                                acum la intrebarea ta, depinde pe ce drumuri mergi, daca vrei ceva confort, daca mergi si cu familia in masina, vrei sa fie rigida sau inca ceva elasticitate...apoi te hotarasti daca iei numai arcurile sport sau suspensie completa sport
                                Life is short...play more!
                                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google