Daca va place sau nu si daca scade garda cu 0.5 cm o data cu repozitionarea basculelor
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
Originally posted by vitriol View PostSeba, mi-e si frica de ce vor comenta colegii de forum dupa ce vor citi ce o sa zic acum.
Arcurile Eibach relaxate sunt mai moi decat cele stoch. Cine nu crede poate incerca sa apese pe amandoua si sa vada care din ele se comprima mai mult cu aceiasi forta. Eu cred ca Eibach-urile sunt gandite sa se intareasca in momentul cand sunt comprimate cu greutatea masinii, cele 3 spire pe fata si 4 pe spate se anuleaza practic cand sunt lipite (de asta coboara si garda la sol), lucreaza doar restul care probabil ca sunt mai tari.
Ar fi trebuit sa fac poze cand arcul stock era la nivel cu Eibach-ul ca sa nu mai existe dubii dar eram prea murdar pe maini si faceam aparatul varza. Eu chiar nu am rabdarea lu' Cristi Streulea cu mutatul camerelor cu spalatul pe maini si tot ce implica un tutorial.
Cand am montat Eibach-ul pe amortizor am tinut apasat si tata a pus surubul. Daca am reusit sa-l comprim cu mainile inseamna ca este mai moale decat cel stock.
Mai apare inca ceva in joc aici, si anume amortizorul - odata ce arcul are o cursa mai scurta, amortizorul iti va prelua socurile mai mari.
Cu bine,
P.S. Vreau si eu arcuri ))9! 9! 9!sigpic
Comment
-
Fara indoiala ca este mai rigida. Dupa doua luni de mers cu suspensia asta chiar uit cateodata ca am arcuri. Imi aduc aminte cand ma mai urc intr-un logan stock si aproape ca imi vine rau de la valuri.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
ai facut o alegere foarte buna. combinatia 195/50R15 si h&R cu bilstein e suspensia perfecta pt un drum perfect. o sa-ti vizitezi mai des dentistul, dar na, orice placere costa adevarul e ca la drum bun, sta foarte bine masina in varianta expusa de tine.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
momentan ma obijnuiesc cu masina ... sa nu decolez cu ea ... sa incep sa o simt iar ... momentan nu ii simt reactiile si nu trag de ea, acum cam topaie pietrele la rinichi
primele impresii ... la demaraj ... nu se mai lasa pe spate si pleaca mai bine, centrul de greutate ramanand pe rotile din fata, la franare la fel ... stabilitate evident mai buna momentan, mai multe ... dupa ce o simtsigpicMy ride
Comment
Comment