Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu stiu daca postez bine aici
    @cristi_xp - doresc sa achizitionez un set de arcuri weitec,am inteles ca ai o oferta la 500 lei...la acest pret cat costa transportul lor in bucuresti..e posibil sa achizitionez un set spre sfarsitul lunii,daca doresti sa imi dai un pm ti-as multumii anticipat
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • cine imi poate spune care sunt bucsile care trebuie repozitionate? eventual o poza si niste indicatii cum trebuie facut
      mulumesc anticipat
      http://www.loganclub.ro/forum/masinu...e-t742p11.html

      Comment


      • Dupa ce am citit toate paginile din acest thread + multe pareri de pe acest forum - am vrut sa-mi pun si eu arcuri sport.... totusi cred ca astept pana la primavara - poate tot imi pun... (:|) poate se termina marea asfaltare din Iasi...

        Am mers si cu masini ce aveau HR si cu Eibach + alte masini straine... au suspensii cam tari parerea mea.
        Sincer, pot afirma ca suspensia stock la Logan (asa cum e ea "barca", frigider pe roti etc.) e geniala pentru oras! (in plus garda mare la sol iti permite sa sui borduri relativ inalte)

        Comment


        • In alta oridine de idei as vrea sa mi se raspunda si mie la o intrebare va rog frumos. Am logan mcv si as vrea sa ii pun doar arcurile sport fara amortizoare sport , intrebarea este daca imi pun eu arcurile eibach masina va fi mai barca, ca inainte tinand cont ca eu mai pun in ea marfa va afecta amortizoarele care vor sta presate putin? va atinge in cap amortizoru vreodata?
          laureate 1.5l, albastru marin

          Comment


          • eu tocmai mi-am pus eibach pe masina , am o berlina, si tin sa te anunt ca se comporta f bine nu mai e barca, dar referitor la transportul de marfa nu stiu ce sa zic. ei zic ca astea sunt cam singurele arcuri care se pot monta fara sa schimbi amortizoarele. acum alegerea este a ta

            Comment


            • eu am dus marfa in logan berlina cu suspensii eibach. daca nu o incarci peste limita normala, se comporta ok. adica bate in cap la socuri puternice. adica la acelasi soc la care suspensia stock ajunge la limita, ajunge si asta sport...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • din pacate ... numa HR se fac pt MCV ,dar daca tu insisti sa le pui alea de sedan pe MCV ... s-ai bafta... o sa ajungi la concluzia ca pe langa aia 3.5 cm ... iti mai coboara vreo 3.5 cm
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Si eu ma gandeam la posibilitatea coborarii masinii dar se pare ca drumurile de la noi nu prea sunt de aceeasi parere.Pe mine ma doare sufletul cu alea stock cand trec mai ales peste linia aia de tren zona moinesti si multe alte gauri.Raman la parerea ca nu se merita...din punct de vedere vizual arata super putin lasat,dar asta e

                  Comment


                  • Si eu am stat mult timp in dubiu pana sa-mi pun arcurile. Acum ca le-am pus nu regret nici o clipa alegerea facuta. Am avut si drumuri prin tara cu lucrari pe carosabil, cu diferente de inaltime si nu am avut probleme sa ating, chiar si cu masina incarcata (la mine incarcat inseamna 4 pers + bagaje). Am mers chiar si pe drumuri mai putin bune, dar daca mergi incet si ai grija, nu vei avea probleme.
                    3.5 cm nu e o diferenta asa mare de inaltime fata de sol, diferenta mare este in comportamentul masinii care isi face toti banii.
                    P.S. Eu trec prin zona Moinesti in fiecare zi, e drumul meu spre casa. Pe acolo trec peste sinele de cale ferata cu 40-50 km/h fara probleme (sensul dinspre Bd. Iuliu Maniu catre Bd. Timisoara, la dus am alt traseu).
                    Last edited by vitriol; 4 November 2009, 17:34.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • salut baieti , cred ca cat de curand o cobor si eu mai aproape de pamant dupa ce am citit de vreo 3 ori acest threat m-am convins ca e nevoie totusi de putina "stabilitate ",arcuri cred ca o sa aleg intre weitec si eibach ,apropo m-am uitat pe http://eibach.com/eibach/img/eps-18catalog.pdf ,aici o sa gasiti unghiurile de cadere ale rotilor dupa montarea arcurilor ,asa ca cred ca e necesar de facut un unghi de fuga al rotilor si cred ca si o rearanjare a bucsilor pe puntea fata ,cine are timp sa citeasca cred ca e interesant ,sper sa nu ma fi inselat eu cu privire la continut ,cu mult respect

                      apropo de oferta weitec ,cristiXP mai e valabila ?
                      Last edited by 64tzu; 20 November 2009, 14:23. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Daca dai peste un mecanic care se pricepe acolo la unghiu de fuga, te intreaba el daca vrei sa faca repozitionarea bucselor bascula, eu asa am patit desi am vrut sa-i spun sa faca asta

                        Comment


                        • Originally posted by 64tzu View Post
                          salut baieti , cred ca cat de curand o cobor si eu mai aproape de pamant dupa ce am citit de vreo 3 ori acest threat m-am convins ca e nevoie totusi de putina "stabilitate ",arcuri cred ca o sa aleg intre weitec si eibach ,apropo m-am uitat pe http://eibach.com/eibach/img/eps-18catalog.pdf ,aici o sa gasiti unghiurile de cadere ale rotilor dupa montarea arcurilor ,asa ca cred ca e necesar de facut un unghi de fuga al rotilor si cred ca si o rearanjare a bucsilor pe puntea fata ,cine are timp sa citeasca cred ca e interesant ,sper sa nu ma fi inselat eu cu privire la continut ,cu mult respect

                          apropo de oferta weitec ,cristiXP mai e valabila ?
                          mai este ...
                          referitor la eibach ... la banii aia iei HR
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • salut baieti! nu stiu unde sa mai intreb. va rog daca ma puteti ajuta sa imi spuneti daca la o suspensie de fabrica e normal sa am jocuri la arcuri cind e masina suspendata.
                            arcul la mine se misca si sus-jos pe directia telescopului si stinga dreapta pe directia talerului pe care sta asezat. se poate scoate lejer cu mina de pe taler, fara nici un efort. jocul aproximat de mine e 0,5-0,8 cm pe directia telescopului. se balangane rau de tot. e normal sa stea presat doar de greutatea masinii? am vazut masini care nu au astfel de probleme .mie nu mi se pare normal si din cite stiu eu arcul se monteaza sa preseze pe talere. poate tehnica moderna e de vina si eu sunt depasit dar vreau sa ma edific pentru ca am zgomote pe fata si nu mai stiu cum sa le rezolv (a se vedea postul cu troncaniturile).eu am un sandero de 6 luni.am vazut un sandero de generatie 2008 care nu avea astfel de jocuri cind masina era suspendata. nu stiu la logan cum e! multumesc mult de tot. numai bine.
                            ps ma iertati daca sunt off, dar sincer nu mai stiu ce sa fac.
                            Last edited by ciomp; 22 November 2009, 00:20. Reason: corectare

                            Comment


                            • Salut baieti. Am facut azi o comparatie intre 2 loganuri cu suspensie sport al meu si a lui Deluxe ( a mea eibach a lui weitec). Am observat ca weitecu coboara mai mult garda decat Eibach cu toate ca pe cutie la weitec scrie 35 mm si la mine 40 mm. La aripa spate imi intra 3 degete si ceva la el 3 si foarte putin mai ramane loc, pe fata la fel e o diferenta. Am facut si repozitionare bucsi. Eu stiam ca h&r lasa 4.5 cm, eibach 3.5 4 cm, weitec 3cm. Numai bine
                              Last edited by Christnacht; 16 December 2009, 17:49.
                              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                              Comment


                              • La duritate e vro diferenta intre eibach si weitec?Sau ati facut comparatie decat la garda?
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google