Vopsea serigrafica. E destul de scumpa si nu merita investitia.Incearca cu un marker alb.Nu stiu daca se gaseste culoarea alba pentru WHITE BOARD (se poate sterge cu apa).
Schimbare Culoare BORD
Collapse
X
-
inca o intrebare. nu-mi mai afiseaza dispaly-ul complet,se aprind decat 2 liniutii d ela ceas si una de la temp.apa.
am sters lamela de cauciuc,placa tot dar nu vrea.
este ceva secret pe acolo la montaj?Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
Solenza 1.4MPI,75Cp
Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp
Comment
-
pin 7 minus
11si 12 plus
acuma la faza cu cat de bine este stabilizat nu stiu
scrie pe el "protejat prin disjunctor automat.
mersi
la o incercare de a alimenta bordul am atins din gresela bornele de la redresor intre ele.
minus era prins pe mufa iar plus numai tin minet,mi se pare ca era si el.
deja numai pot de nervi,ma gandesc sa acut alt bord.Last edited by mihai1205; 14 February 2011, 22:29. Reason: PS cand am incercat sa-l alimentez o tura am atins din greseala bornele redresorului intre ele. Minus era legat la mufa iar +Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
Solenza 1.4MPI,75Cp
Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp
Comment
-
Eu folosesc 7(-) si 10,11(+). Redresorul, in functie de consumator poate sa-ti dea si 16v. Mai bine scoteai bateria de pe masina si alimentai de la ea, ca nu riscai nimic Alimenteaza un bec de plafoniera la el si masoara ce tensiune scoate. Daca mai ai vreun ceas de bord la indemana, incearca sa schimbi acel "cauciuc" de contact, dar fara sa-l mai stergi. Poate din cauza solutiei de sters s-a deteriorat stratul de grafit.
Comment
-
pt sters am folosit spirt cu bete de urechi.
alt bord nu am de unde sa iau.dupa cum spuneam este masina unui prieten iar asta e primu meu bord de logan la care umblu.am mai umblat la mine la opel unde nu am avut probleme.Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
Solenza 1.4MPI,75Cp
Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp
Comment
-
In mod normal pinii de alimentare sunt 10 si 11 (+12V) si 7 masa. Pinul 12 este de la sonda de temperatura. De la asta nu cred ca s-a stricat nimic. Problema cred ca este de la alimentator, ca are o tensiune cam mare. sarcina nu prea are la bord, e nevoie de un curent destul de mic.
Incearca sa gasesti un alt tablou de bord si sa schimbi doar banda de cauciuc intre ele, sau doar display-ul sa vezi exact de unde e problema.
Comment
-
Originally posted by mihai1205 View Postpin 7 minus
11si 12 plus
acuma la faza cu cat de bine este stabilizat nu stiu
scrie pe el "protejat prin disjunctor automat.
mersi
la o incercare de a alimenta bordul am atins din gresela bornele de la redresor intre ele.
minus era prins pe mufa iar plus numai tin minet,mi se pare ca era si el.
deja numai pot de nervi,ma gandesc sa acut alt bord.
10 = + principal
11 = + pozitia in bord (se aprind si ledurile de la ceasuri)
ps: sper ca nu le.am inversat intre elesigpic
Comment
-
salutare, mi-am schimbat si eu iluminarea bordului si am o mica problema. culorile care le-am aplicat sunt albastru cadran si rosii acele (izolate), iar zona 6000-7000 fiind din fabrica folie de prestige nu mi se vede. ce imi recomandati? poze nu am cum sa pun acum dar va dati seama in principiu ce spun. am ph2.
eu ma gandeam sa schimb unu din ledurile albastre si sa izolez zona pana la 6000 dar mi-e sa nu piarda din intensitate cu un singur led pana la 6000.Nu-i bai...
Comment
-
La Ph 2 ai doar 2 leduri la cadrane, nu?
Atunci fa asa: in locul celui de-al treilea led este pus un rezistor smd. Il scoti si in locul lui pui led albastru, iar in partea dreapta pui led rosu. Separi lumina rosie de albastra cu ajutorul unui material opac, altfel se amesteca lumina rosie si albastra.
Comment
Comment