Xenon Cu Lupa Sau Xenon H4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca alegi o culoare stupida normal ca nu se vad bine in conditii dificile (ploaie, ceata, etc), de aia masinile cu instalatii xenon OEM au 4300k. Eu becuri din astea am si se vad excelent indiferent de conditii, cu cat se albastreste culoarea cu atat bat mai prost. Cu farurile reglate bine, sa nu bata in pomi nu deranjezi ceilalti participanti la trafic dar sa nu le tii prea sus. Cu faruri reglate prost care bat haotic si/sau ridicate prea mult orbesti si cu halogen si cu xenon, cati halogenati care va dispera pe scurta nu ati intalnit ? Mi-as pune lupe dar sunt scumpe si nu stiu pe cineva care sa le monteze calumea in zona.
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • Originally posted by Dany_DNY View Post
      Bi-xenonul in farul stock e ce-a mai tampita solutie ! Pe ceata, pe ploaie si pe zapda, iti vine sa le dai jos sa pui halogenele , plus ca ii orbesti pe cei din fata si nu focalizeaza deloc bine ... pe uscat se vad oarecum bine .
      parerea ta,daca tu ai avut naspeturi pe masina nu inseamna ca e naspa solutia

      si ptr Shakar cu cat se albastresc cu atat e mai greu perceptibila culoarea ,nu ca bat prost,bat la fel si astea de 4300 si alea de 6000 numai ca diferenta e culoarea lor
      prost bate lumina lor ca-s prost reglate farurile
      daca treci de la bec stock la xenon se impune un reglaj din cauza dispersiei luminii mai mari a xenonuluui

      Comment


      • Prin bat prost ma refeream ca se vad mai slab nu ca acopera alta arie, e logic.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Originally posted by romeo-alex View Post
          parerea ta,daca tu ai avut naspeturi pe masina nu inseamna ca e naspa solutia

          si ptr Shakar cu cat se albastresc cu atat e mai greu perceptibila culoarea ,nu ca bat prost,bat la fel si astea de 4300 si alea de 6000 numai ca diferenta e culoarea lor
          prost bate lumina lor ca-s prost reglate farurile
          daca treci de la bec stock la xenon se impune un reglaj din cauza dispersiei luminii mai mari a xenonuluui
          Nu prea ai ce sa reglezi. Farurile stock sunt concepute pentru focalizarea filamentului pe cand xenonul nu are filament, se aprinde intregul gaz din bec. D-aia dispersia este precara.

          Cu lupe este incomparabil mai bine.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • logica e :ca nu percepi lumina data de xenon ,ca sa fim intelesi
            ma faci sa rad prietene, darksid3 nu cunosti principiul de functionare al becului de tip "xenon
            Last edited by romeo-alex; 1 June 2011, 18:55.

            Comment


            • Fii atent ce e logic - nu cred ca intereseaza pe nimeni aici detalii despre fizica, optica, ochiul uman, etc. Nu mi-ar fi greu deloc sa postez pe aici lucruri din astea inteligente dar nu cred ca ar fi de mare interes. Ce conteaza este rezultatul in sine - cu cat se albastreste lumina (creste temp culorii) cu atat scade eficienta becurilor, mai putini lumeni. Atat si nimic mai mult.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Originally posted by romeo-alex View Post
                logica e :ca nu percepi lumina data de xenon ,ca sa fim intelesi
                ma faci sa rad prietene, darksid3 nu cunosti principiul de functionare al becului de tip "xenon
                HIGH INTENSITY DISCHARGE este tehnologia relativ noua, sau nou implementata in industria auto ce consta in descarcarea unei tensiuni initiale de aproape 23000 volti intr-un amestec de gaz, ce cuprinde printre altele si gazul rar de xenon, ceea ce duce la crearea unui arc plasmatic.

                Iluminarea HID nu are la baza un filament ci creeaza lumina prin aprinderea unei descarcari electrice intre 2 electrozi cu quartz aflati in interiorul capsulei cu gaz cu xenon.

                Temperatura Kelvin nu are nici o legatura cu temperatura in grade Celsius ci se refera exclusiv la culoarea luminii produsa de bec. Becul este in esenta identic pentru orice culoare si sufera o usoara pigmentare in functie de cerinta si nevoile clientului. Cu cat creste temperatura Kelvin (adica becul este mai albastru) lumina devine evident si mai albastra dar fluxul luminos scade, iluminarea efectiva fiind mai slaba.

                Din cauza faptului ca luminozitatea este un arc plasmatic intre doi electrozi (forma e alta decat la un filament), apar probleme de focalizare intr-un far normal. D-aia nici n-ai sa vezi masini cu xenon din fabrica, intr-un far cu totul altul decat LUPA.
                Last edited by darksid3; 1 June 2011, 19:25.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • traiasca google,e corect ce-ai copiat
                  la focalizare o rezovi prin repozitionarea becului (cine are un pic de indemanare)
                  e mai simplu si costuri mai mici sa pui lupe si xenon dacat sa faci o oglinda de far complicata care sa faca aceeasi treaba

                  Comment


                  • Pai bre, eu ce am zis mai sus? Am copiat textul ca altfel ziceai ca nu ma pricep eu. Chiar daca repozitionezi becul, lumina care trebuie reflectata este mai intensa decat pentru ce a fost gandit farul stock. Oricum ai da-o, tot nu va fi ok SAU nu cum este in lupa.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Originally posted by darksid3 View Post
                      D-aia nici n-ai sa vezi masini cu xenon din fabrica, intr-un far cu totul altul decat LUPA.
                      Te contrazic. Laguna2 are xenon fara lupa.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Si cum e becul xenon de la Laguna 2?
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Cum adica? Asta nu stiu. Stiu doar ca are instalatie xenon de fabrica.

                          Comment


                          • Insemana ca farul e conceput pentru xenon. Sunt curios cum arata bec-ul din fabrica in comparatie cu un bec xenon aftermarket.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Cum arata becul nu bec-ul.

                              In primul rand nu cred ca e Made in China )) si tine mult mai mult.

                              Comment


                              • Cred ca mai degraba becul e conceput pentru far cu oglinda fara lupa. Are ceva metalic peste el. Lumina iese doar prin niste fante bine delimitate.
                                Cu un bec d'asta am face si la logan ceva profi. Dar cap de creta tot s-ar lua de noi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google