Xenon Cu Lupa Sau Xenon H4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    de acord cu dan.
    nu e mare diferenta intre cele stock si cele aftermarket...
    v-am zis ca merg mai mult noaptea si sunt obisnuit cu astfel de lumini... nu ma dor ochii de la xenon reglat de meseriasi cum ma dor de la alte faruri reglate in spatele blocului sau in cel mai rau caz... nereglate...
    nu vreau sa se supere nimeni, e doar o parere...

    @dan de acord cu tine... e diferenta de marca, pe care trebuie totusi sa o platim, ca vrem sau ca nu vrem
    Better late than never, but never better late

    Comment


    • #32
      am montat bixenon h4 6000k pe masina, dar reglat cum se cuvine si pina acum nam primit niciun flash,semn ca nu am deranjat pe nimeni. cum am mai spus,h4 sau bec cu lupa e doar chestiune di estetica. eu am pus h4 ptr. imbunatatirea vizibilitati, in primul rind,tinind cont ce drumuri sint la noi. fara suparare

      Comment


      • #33
        eu nu stiu ce sa aleg? vreau sa imi pun xenon si nu stiu de care. daca pun xenon simplu, fara lupa atrag si mai usor atentia politiei si a celor de la rar care mai stau pe la colturi
        cu lupele alea de la inceput...ii mai tin in dilema si pana se hotarasc, trec deja cu masina pe langa ei sa sper! inca is in dilema ce sa aleg.
        senz

        Comment


        • #34
          florin_senz. din cite stiu eu pina la 6000k esti la limita legii, dupa ,esti in afara legii.asta in cazul in care vrei practicitate. daca vrei estetica poti monta 8000k-10 000k cu lupa.

          Comment


          • #35
            liniste? ce mai ziceti?
            senz

            Comment


            • #36
              Eu in seara asta cand veneam spre Bucuresti am vazut un logan exact ca cel de pe prima pagina din poza cu lupe exact la fel si ... tin sa va spun ca mi s-a parut genial,ii bate foarte bine si plus de asta nu deranjeaza ABSOLUT DELOC la ochi...daca stiam de lupele astea inainte sa imi cumpar angel...cu siguranta optam pentru ele.
              1 point 6 litre 8 vsigpic

              Comment


              • #37
                Salutare !!! Am pus pe logan instalatie Bi-Xenon ( H4/55W ) in far stoc si nu am deranjat pe nimeni (cred), in schimb am avut ceva probleme din cauza celui care le-a montat pe masina - electricianul auto - adica am schimbat de vreo cateva ori becurile ( made in china !!! ), pana am reusit eu sa le pun cum trebuie !!! Poate fac rost si de spalator la faruri - nu mai imprastie lumina aiurea din cauza mizeriei de pe sticla farului ?!
                http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                Comment


                • #38
                  azi am montat si eu bixenon h4 6000 k pe far stock,apoi am mers la service sa le regleze. per total multumit, tinand cont ca le-am montat singur. sa vedem cat de fiabile sunt in timp

                  Comment


                  • #39
                    pentru ca nu mai pot edita, postez din nou, atasand poze. scuze pt poze sunt facute cu telefonul
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      ori nu e 6000 K ori nu l-ai lasat sa se incarce cand i-ai facut poza...ultima poza adica
                      Life is short...play more!
                      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                      Comment


                      • #41
                        si eu mi-am pus bi-xenon 35w pe mcv...de vreun an si jumatate.Ideea e ca farurile trebuiesc bine reglate,si temperatura de culoare a xenonului sa fie cat mai mica...eu am vrut sa pun 4300k,dar nu am gasit decat 5200k...daca pui 4300k nu te opreste nimeni,pentru ca lumina e alb-galbuie,adica seamana foarte mult cu becurile halogen...daca pui 6000k,deja lumina e albastra,si atrage atentia...
                        cate despre dilema 35w sau 55w...asta de fapt nu e o dilema! In realitate,becurile au ACEEASI putere,adica 35w...difera puterea transformatorului,si asta pentru ca sunt masini pe care daca pui trafu de 35w dau eroare,si atunci trebuie sa consume 55w...atata tot.
                        Si da,farurile de logan sunt beton....iar cu xenoane in ele sunt mortale de-a dreptul! Ce nu mi-a placut la ele pana sa pun xenoane a fost faza scurta...noaptea,cu carosabilul umed nu se vedea foarte bine...de cand cu xenoanele...no comment!
                        PS noaptea,cum eu conduc putin mai sportiv,depasesc masini intr-o veselie...nu prea isi dau seama cine si ce e in spatele lor...si dupa aia nu mai conteaza!http://www.loganclub.ro/forum/images...con10.gif...ca nu prea ma mai ajung!http://www.loganclub.ro/forum/images/icons/icon10.gif

                        Comment


                        • #42
                          4300 nu e chiar galbui

                          Am avut ocazia sa vad becuri de 4300k si nu au tenta galbuie. Din pacate au o tenta verzuie mai ales cand pornesc sunt destul de verzi, iar cand se incalzesc sunt ceva ciudatel alb cu o usoara tenta de verde.

                          Comment


                          • #43
                            aia ce zici tu probabil sunt cele de 6000k ...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              eu mi-am montat pe loganel proiectoarele bixenon si spun ca sunt foarte multumit. nu deranjeaza pe nimeni, lumina proiectata este superioara celor bixenon clasice. atasez niste poze sa vedeti cum arata:
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Salut.
                                Si cit te-au costat?
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google