Xenon Cu Lupa Sau Xenon H4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu iti recomand sa pui BI-XENON .Te sfatuiesc sa pui un xenon de 6000 sau 8000k.Eu am de 8000k si sunt multumit....am reglat farurile pe inaltime sa bata la maxim in jos sa nu deranjez "colegii" din trafic


    Asta-i Kissu' meu cu ochi albastrii
    Attached Files
    Last edited by ciky; 5 November 2009, 04:55.
    http://img132.imageshack.us/img132/5928/semnaturas.jpg
    Sony/Magnat/Alpine/Focal

    Comment


    • #62
      Montat azi lupa in faruri stock.Va spun sincer S-A FACUT LUMINA.Nu poti face diferente intre xenon h4 si lupa,pentru ca e distanta prea mare.O sa pun poate maine poze dc vremea va permite.Am avut inainte de lupa bixenon,dar ma repet,este incomparabila diferenta.In schimb,montajul te omoara.S-a stat cam 6 ore bune pana s-au desfacut sticlele de la faruri,montat lupele,repus sticlele,reglat.Toata afacerea - 850 ron

      Comment


      • #63
        eu sunt pt h4 fara lupa.
        Attached Files
        sigpic #

        Comment


        • #64
          Si eu am fost si nu m-a dat pe spate(pe vreme frumoasa si asfalt uscat no comment,dar daca e umezeala pe asfalt esti trist, ca sa nu mai zic de ploaie si ceata).Acum vreau sa incerc noile lupe..dar sa vedem cat de bune sunt.Deocamdata am vazut 3 loganuri(sigur sunt mai multe ) si stiu parerea a 2 dintre posesori. Ma mai gandesc
          MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

          Comment


          • #65
            Adimrv,cand timpul ne va permite la amandoi,ne intalnim si ai sa vezi seara diferenta.Nu pot decat sa iti spun ca faza lunga la bixenon e mai mica decat faza scurta la lupa,ca intensitate,fara sa imi iau injuraturi de la cei de pe sensul celalalt

            Comment


            • #66
              cezar82 cand timpul si vremea iti permit, pune te rog niste poze sa vedem si noi cum bat.
              Eu momentan am h4 bixenon 6000k si intr-adevar pe drum uscat totul e cristal clear si pe faza scurta si pe lunga, daca ploua(sau a plouat si drumul a ramas ud) sau e ceata, imi mai trece din zambetul de pe buze.
              M-a oprit politia 1 singura data(in rond la Opera) si dupa ce le-am dat actele la control m-au intrebat chestii de genul "Da parca loganele nu veneau cu xenoane din fabrica..." sau "Da stiti ca nu aveti voie alta intensitate decat cea de fabrica ?" dupa care mi-a intins actele inapoi si citez "Daca va luam talonul dupa aia ziceati ca suntem noi ai dracu..."
              Ma rog, ideea e ca m-ar tenta ceva lupe pe faruri...
              ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
              Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

              Comment


              • #67
                Pune lupe, se schimba situatia.
                Xenon in far cu oglinda pe ceata si ploaie sunt mai rele ca cele stock:|

                Comment


                • #68
                  Eu ma adresez celor fara lupa:fratilor puneti-va lupa ca ne spargeti noaptea la ochi.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Daca ei vad bine, ce le pasa de restul colegilor de trafic! Mi-ar place si mie xenon, dar in angel eyes frumos cu lupa si sa nu bata in copaci, ca nu ma ajuta.

                    Comment


                    • #70
                      si eu ma adresez celor care au halogen dar le bat cate unu pana la dumnezeu si inapoisi celor care-si regleaza singuri farurile, ca deh, ala din dreapta trebuie sa lumineze in fata stanga, nu in sant, si etc...
                      la mine, avand tot bixenon 6000 k, am observat ca is mai puternice, am 35 w, si de aia le-am reglat la maxim sus la aparatul ala oglinda, si merg cu ele la minim jos din reglajul din masina...asa ca nu bat in ochii nimanui, cand nu e nimeni inafara localitatii pe strada cu mine le ridic sus, cand e cineva le dau jos si gata
                      stiu ca bat mai nasol, dar mai bine sa vad ce apare pe strada decat sa mor, cum era sa mor nevazand un cal care traversa si el strada ( DN ) pe la 4 noaptea in mijlocul campului, sau carute nesemnalizate, sau caini sau idioti pe bicle fara ochi de pisica macar...sa nu mai zic de marcajul stradal care e lipsa in dreapta!!!
                      asa ca , cu riscul de a-mi lua injuraturi de la voi sau alti soferi, pana nu se schimba cele de mai sus, eu tot asa faruri o sa am....

                      si da, si eu vreau faruri gen HELLA, facute special, masurate etc...omologate...dar momentan ce au aparut pe piata proaspat, angel-urile reglabile din interior...12 milioane nu dau pe ele, e enorm de mult...cand se ieftinesc pe la 7 milioane, fiti siguri ca le iau
                      vasile78, unde bat in copaci bixenoanele in far si nu in lupa?
                      Last edited by bolo; 2 December 2009, 20:59.
                      Life is short...play more!
                      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                      Comment


                      • #71
                        Daca le pui sa vezi "numai tu" bine, nu conteaza daca sunt in lupa sau far normal! Oricum eu daca nu vad din cauza farurilor unuia, bag faza mare sa vad si eu ceva!

                        Comment


                        • #72
                          Si Dumnezeu cu mila ce o iesi atunci...Asta e din pacate,destul de scump kit-ul xenon cu lupa.Si mie mi-ar placea sa am xenon,e altceva...dar ori imi pun cu lupa ori nu imi pun.
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            si eu am kit bi-xenon h4 de 6000k reglate la maxim sus , vad foarte bine cu ele, si pana acum nu am deranjat pe nimeni. am avut montate niste faruri clare cu angel eyes shi nu mior placut deloc. parerea mea.

                            Comment


                            • #74
                              Nu-s bine reglate maxim sus, vezi ca se pot regla sa bata si mai sus... Si daca vine vreun fraier din fata si face flashuri, injura-l cat poti de tare, ca el e prost si nu vede in fata pupilelor contractate de lumina becurilor tale reglate decent!
                              Last edited by vasile78; 20 December 2009, 06:20.

                              Comment


                              • #75
                                Ma dau si eu cu o parere aici daca imi permiteti. In privinta xenonului in far normal........Observ ca unii din voi nu aveti montate pleoape pe far....de aici si problema, orbirii colegilor in trafic. Fascicolul de lumina, reflectat in oglinda este dispersat in mai multe puncte, dar unghiurile de vedere sunt in plan orizontal. Avand acea pleopa pe far, raza de lumina ce este dispersata in sus, este obturata (retinuta), astfel nemaicreand probleme de orbire celorlalti participanti la trafic.

                                Face-ti testul inainte de comentarii, si va ve-ti convinge. Cu pleoapa pe far, lumina xenon se propoga numai in plan orizontal, ca si cum ar fi o lupa.
                                Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google