Xenon Cu Lupa Sau Xenon H4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by god View Post
    cezar82 cand timpul si vremea iti permit, pune te rog niste poze sa vedem si noi cum bat.
    Eu momentan am h4 bixenon 6000k si intr-adevar pe drum uscat totul e cristal clear si pe faza scurta si pe lunga, daca ploua(sau a plouat si drumul a ramas ud) sau e ceata, imi mai trece din zambetul de pe buze.
    M-a oprit politia 1 singura data(in rond la Opera) si dupa ce le-am dat actele la control m-au intrebat chestii de genul "Da parca loganele nu veneau cu xenoane din fabrica..." sau "Da stiti ca nu aveti voie alta intensitate decat cea de fabrica ?" dupa care mi-a intins actele inapoi si citez "Daca va luam talonul dupa aia ziceati ca suntem noi ai dracu..."
    Ma rog, ideea e ca m-ar tenta ceva lupe pe faruri...
    Am tot fost plecat in Germania si n-am reusit sa ma tin de promisiunea cu pozele.Incerc pe week-end,dupa ce ma linistesc si eu cu lucrul si cu Craciunul,si sa fie vremea buna,ca ce ii acum in Timisoara,e jale cu zapada si cu mizeria de pe drumuri.Am masina neagra din fabrica,dar acum ii alba de la sarea minunata de pe sosele.Sper sa o spal si apoi sa vin cu poze sa va edificati.
    Inca o data mai spun, dc aveti posibilitate,luati-va si montati lupele in farul stock.Bixenonul e copil mic,dar mare atentie la cine montati si cum montati,ptr ca sticla de la far e atat de bine lipita incat o sa fumati un pachet de tigari pana o veti da jos asa incat sa nu o spargeti.Si sunt 2 faruri...deci 2 pachete de tigari
    Momentan am becurile din lupa pe 6000k.Am comandat becuri pe 8000k si va spun si de ce.
    Lumina de la bixenon 6000k in far stock este alb spre bleu
    Lumina de la lupa 6000 k este alb curat
    Atunci cine doreste aceeasi nuanta de lumina pe lupe ,ca la bixenon 6000k,sa isi puna becuri de 8000 k
    Si inca ceva.Daca va luati lupe,sa fie de 55 w,nu incomodeaza cu absolut sensul opus,dar veti avea o lumina net superioara fata de 35w

    P.S. Angel eyes de la lupa,noaptea se vede minunat
    Preturile au scazut la respectivele proiectoare.Daca nu stiti situl,ne auzim pe p.m.

    Comment


    • #77
      Cati lumeni au cele de 35 comparativ cu 55w?

      Comment


      • #78
        sal vroiam sa intreb unde gasesc lupe hella ptr logan de care zici tu?ms

        Originally posted by bolo View Post
        si eu ma adresez celor care au halogen dar le bat cate unu pana la dumnezeu si inapoisi celor care-si regleaza singuri farurile, ca deh, ala din dreapta trebuie sa lumineze in fata stanga, nu in sant, si etc...
        la mine, avand tot bixenon 6000 k, am observat ca is mai puternice, am 35 w, si de aia le-am reglat la maxim sus la aparatul ala oglinda, si merg cu ele la minim jos din reglajul din masina...asa ca nu bat in ochii nimanui, cand nu e nimeni inafara localitatii pe strada cu mine le ridic sus, cand e cineva le dau jos si gata
        stiu ca bat mai nasol, dar mai bine sa vad ce apare pe strada decat sa mor, cum era sa mor nevazand un cal care traversa si el strada ( DN ) pe la 4 noaptea in mijlocul campului, sau carute nesemnalizate, sau caini sau idioti pe bicle fara ochi de pisica macar...sa nu mai zic de marcajul stradal care e lipsa in dreapta!!!
        asa ca , cu riscul de a-mi lua injuraturi de la voi sau alti soferi, pana nu se schimba cele de mai sus, eu tot asa faruri o sa am....

        si da, si eu vreau faruri gen HELLA, facute special, masurate etc...omologate...dar momentan ce au aparut pe piata proaspat, angel-urile reglabile din interior...12 milioane nu dau pe ele, e enorm de mult...cand se ieftinesc pe la 7 milioane, fiti siguri ca le iau
        vasile78, unde bat in copaci bixenoanele in far si nu in lupa?

        sal vroiam sa intreb unde gasesc lupe hella ptr logan de care zici tu?ms

        Comment


        • #79
          Originally posted by cezar82 View Post
          Montat azi lupa in faruri stock.Va spun sincer S-A FACUT LUMINA.Nu poti face diferente intre xenon h4 si lupa,pentru ca e distanta prea mare.O sa pun poate maine poze dc vremea va permite.Am avut inainte de lupa bixenon,dar ma repet,este incomparabila diferenta.In schimb,montajul te omoara.S-a stat cam 6 ore bune pana s-au desfacut sticlele de la faruri,montat lupele,repus sticlele,reglat.Toata afacerea - 850 ron
          hai cu pozele!
          vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
          vand lampa adaptabila la torpedo

          Comment


          • #80
            am avut o tentativa aseara si cum se intampla de obicei,n-a mai mers camera foto si m-am lasat pagubas.O sa incerc sa fac rost de una si sa pot urca pozele pe site.Am montat si becele de 8000 k si astazi pe seara le testez sa vedem modificarile de culoare pe sosea

            Comment


            • #81
              Pt cei care au montat kitul acasta universal cu lupa, faza lunga cum e? E mai proasta decat cu farurile stock sau mai buna? Aveti idee ce tip de bec folosesc? Adica daca se arde un bec, ce se cauta, ca de bec special pt lupa nu cred ca au auzit astia cu "firme xenon" Eventual o poza cu becul, in care sa se vada soclul acestuia ar fi de mare ajutor. Multumesc anticipat, si ca sa fiu in ton cu topicul, sunt pt montarea lupelor in far, cel putin pe faza scurta, poti pune xenon de care vrei, cum vrei fara sa ii omori pe cei din sens opus.
              Fara avatare obscene.

              Comment


              • #82
                lumina data de aceste lupe este incomparabila fata de orice alt sistem de iluminat existent pe piata ptr logan.Cat despre bec,dc vrei sa il schimbi iti trebe D2S insotit de cablurile de legatura dintre blistere si bec

                Comment


                • #83
                  Am studiat problema de fata cautand pe internet informatii. Am filtrat reclama excesiva care prezinta xenoanele aftermarket ca pe niste chestii atat de bune incat faptul ca sunt ilegale e o "conspiratie" a producatorilor care vor sa vand becuri cu halogen, cat si considerentele legale din fudulie. Am vrut sa vad pe pielea mea daca merita o asa investitie. Rezultatele mai jos:

                  Intai datele obiective.

                  Kiturile destinate montarii intr-un far standard sunt de doua feluri:

                  1. Kiturile cu bec.

                  Aceste kituri se monteaza destul de usor in farul de Logan. Anumite kit-uri au becuri a caror parte din spate este voluminoasa si sunt ceva mai greu de prins in clema standard, necesitand demontarea acesteia. Asa au fost chinezariile mele. Marele dezavantaj al acestor kituri este ca folosesc reflectorul farului original, care este calculat sa reflecte lumina de tip halogen. Forma farului este conceputa astfel incat sa disperseze acest tip de lumina. Caracteristica de disperise a luminii emanate de un bec cu descarcare in gaz (xenon) este alta si de cele mai mult ori focarul de emisie este pozitionat diferit fata de un bec cu halogen si de aceea, o data montate intr-o incinta optica standard, becurile cu xenon ilumineaza incorect. Apare dispersia luminii peste limita superioara la care farul "blocheaza" lumina pentru a nu orbi participantii la trafic.
                  Un exemplu este in imaginea atasata. Se observa, in cazul masinii din dreapta, o reflexie secundara a luminii deasupra fasciulului principal. Aceasta lumina provoaca disconfort celorlalti participanti la trafic. Nu va lasati inselati de faptul ca "ceilalti nu par deranjati" de luminile voastre cu xenon deoarece majoritatea oamenilor nu sunt niste obsedati care dau flashuri de nemultumire la cea mai mica urma de discomfort cauzata de farurile cu xenon de pe sens invers.
                  Ar mai fi si problema luminii cu tenta rece a xenoanelor, care are o eficienta scazuta in cazul deplasarii pe ceata.

                  2. Kiturile cu proiector.

                  Daca vorbim de un kit de calitate, un kit cu proiector are avantajul unei dispersii corecte a luminii daca farul foloseste o sticla clara, fara striatii destinate a corecta fasciculul de lumina prin refractie. Dezavantajele legate de culoarea luminii raman totusi aceleasi si apare pretul suplimentar al montajului care necesita desigilarea si resigilarea farului.

                  Partea subiectiva:

                  Experinta mea cu kitul cu bec a fost una destul de neplacuta. Mi-a fost foarte greu sa reglez farurile, timpul de activare al fazei lungi nu-mi permitea sa dau flashuri iar becurile au rezistat doar 6 luni dupa care s-au ars. Nu va lasati impresionati de numele imprimate pe kituri, chinezi nu au legi legate de copywright si pun pe cutie nume mari ca sa-si vanda marfa. De exemplu, Philips si Siemens NU produc nici kituri aftermaket cu xenon, nici componente.
                  Recomandarea mea personala ar fi sa evitati kit-urile cu kenon cu bec simplu si sa cumparati becuri H4 cu halogen de calitate! Asta ar fi o investitie cu raport calitate/pret maxim!
                  Daca tineti mortis sa puneti xenon, mergeti pe lupe, ii deranjati mult mai putin pe ceilalti participanti la trafic decat in cazul kitului simplu. Arata si mult mai bine
                  Attached Files
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • #84
                    Nu pot decat sa te felicit pt atitudinea ta,eu inca ma omor sa ii conving ca un bec bi xenon in far clar deranjaza,dar ma izbesc de un zid si primesc drept raspuns; ''daca le reglezi bine nu deranjaza''.Par sa nu inteleaga chestia cu dispersia lluminii,care e evidentiata clar in poza atasata de tine.

                    PS:Ar trebui sa ne facem un fan club ANTI xenon )

                    Comment


                    • #85
                      Cu riscul de a parea ca sunt off-topic subscriu la propunerea lui CRULL - club antixenoane pe faruri stock!
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        ma inscriu si eu in club si in aceeasi oala eu ii bag si pe aia cu proictoare.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Cei care au faruri angeleyes (cu sau fara xenon, indiferent) sau cei care au proiector in farul stoc, au fost cu ele la ITP? Deacea va intreb pentru ca acolo se face poza si daca se leaga de pleoape asi mira daca n-ar zice nimic de farurile asta. Si eu sunt linga proiectoare in far stock dar n-asi vrea sa cumpar inca un set de faruri numai casa am cu ce sa trec ITP-ul.

                          Comment


                          • #88
                            Salutare tuturor! Eu am sa va spun doar atat: atata timp cat se aduc modificari autoturismului fata de starea sa initiala si acestea nu sunt omologate, ele contravin legilor si cei in cauza sa nu se mire ca sunt opriti de politie. Ma refer aici in principal la cei cu xenon pe far stoc, fara lupe.
                            Varianta optima pentru cei care totusi doresc sa isi modifice farurile, sa aiba o vizibilitate crescuta si sa evite certurile cu legea sunt proiectoarele bixenon cu lupe care se monteaza in far. Nu exista garantia ca la ITP nu se vor pune intrebari, dar cu un reglaj optim si pastrand pe masina farurile stoc, cu seriile si marcajele de fabrica, este mai probabil sa NU existe discutii decat in varianta cu xenon simplu, unde clar trebuie date jos inainte de inspectie....sau in varianta cu faruri aftermarket unde lipsesc cu desavarsire marcajele producatorului (renault, dacia, etc).

                            Decizia apartine fiecaruia, la fel si riscul. Insa va rog, mai bine cei care doriti xenon, ramaneti pe far cu halogen, daca nu va permiteti un produs ceva mai scump dar eficient, decat sa ne mai omorati vederea si sa ne punem toti vietile in pericol. Faceti astfel si o economie pe timp de criza!

                            Cu stima!
                            Last edited by proiectorxnon; 14 March 2010, 13:24.
                            Lupe bixenon cu angel eyes
                            http://www.loganclub.ro/forum/lupe_b...es-t21287.html

                            Comment


                            • #89
                              Problema cu clubul "anti" e atitudinea fata de colegi! Nu-i veti convinge pe oameni sa renunte sau sa nu considere optiunea becurilor cu xenon declarandu-va anti. Asta nu va face decat sa-i inversuneze si mai tare pe cei care cred ca xenon-ul este mai bun fara drept de apel.
                              E nevoie de o abordare mai progresiva. Cred ca versiunea cea mai buna este indemnul la documentare si auto-educare. Asta nu numai pt xenon ci pentru tot ce inseamna modificari auto! Toate modificarile trebuie facute in cunostiinata de cauza, trebuie sa aiba un rezultat superior echiparii standard iar problemele si compromisurile trebuie cunoscute in totalitate.
                              Sper sa evitam o discutie interminabila in contradictoriu (poate chiar un flamewar) abordand problema prin argumentari atat de polarizante. Hai sus cu moderatia!!!
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • #90
                                Sustin ideea colegului de mai sus ( Valentin_N ) : nu se pot face schimbari intr-un timp foarte scurt, ci progresiv ... precizez ca nu numai cei care au Logan si pun becuri bi-xenon deranjeaza, au aparut si alte marci de masini s.h. care au asemenea instalatii aftermarket si-ti rup ochiul ... parerea mea
                                http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google