Xenon Cu Lupa Sau Xenon H4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Intradevar sunt si alte marci,dar daca din posturile noastre convingem 2 persoane,care la randul lor mai conving vecinul e un inceput.Referitor la faza cu angel eyes cred ca se poate accepta,e cel mai bun compromis,nu deranjaza daca sunt reglate corespunzator datorita lupelor.Dar dupa spusele celor care folosesc se pare ca nu ai aceeasi vizibilitate la fel de binu precum bixenon H4 in far clar,de aici si multi care folosesc xenon H4.

    Comment


    • #92
      sunt omologate lupele astea?
      cai care si-au montat asa ceva nu au avut probleme cu politia?
      mai ales pe vremurile astea de criza au inceput sa caute motiv din orice.
      vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
      vand lampa adaptabila la torpedo

      Comment


      • #93
        salutare! vreau sa va zic inainte de a monta lupe in farul stok si eu am avut bi-xenon, a trebuit sa le reglez jos de tot sa nu ii deranjez pe ceilalti participanti in trafic, oricit de bine le reglezi tot ii deranjezi pe ceilalti, atasez ceva poze cu lupele oricum este o ala viata.
        Attached Files
        Powered by LSS
        http://img444.imageshack.us/img444/7...c127494gif.jpg

        Comment


        • #94
          eu am fost oprit de tot alaiul, RAR, ARR, cantar, politia rutiera si raze
          pentru faruri am fost oprit, daca stiti dinspre pitesti cum se intra in valcea, adica la Boromir, la intersectia aia, acolo erau, era seara deci farurile erau aprinse, m-au vazut, m-au oprit...acte la control, folie, suspensie, de ce urla motorul, actele pe filtru , daca transport ceva, si au vazut ca n-am nici bancheta...si au dat tarcoale la masina...slava domnului ca nu s-au uitat la cauciucuri, am 195/60/15, deci o incurcam la faza asta
          cu farurile, m-au intrebat ca am xenon, e omologat de RAR, la care eu, poai am lupe, el s-o dus inca o data sa se uite la far, si a venit inapoi zambind, si a zis ca nu a vazut bine, ca daca vedea ca-s lupe nu ma mai oprea, ca cica ii opreau pe toti cu xenon in far normal cu oglinda
          asa ca nu aveti nici o problema cu lupele astea in far, cel putin daca nu vrea cap de creta sa va faca neaparat
          Life is short...play more!
          http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

          Comment


          • #95
            Ok, am stat vreo 2 ore sa citesc tot despre lupe, reflexii, refractii, etc pentru ca sunt si eu la fel ca altii foarte interesat de varianta cea mai buna.

            Clar putem stabili dupa parerea mea ca cu lupe e cel mai bine. Ce vreau eu sa intreb este legat de varianta cu farurile aftermarket angel eyes cu 2 lupe.
            Lupele alea sunt bune sau nu?(in comparatie cu varianta cu lupa in far original)
            Ma intereseaza farurile acelea pt ca m-am gandit ce-ar fi sa pun din alea(ca sunt vreo 430 ron daca nu ma insel amandoua) si pe ele pus xenon?
            In cazul asta iti trebuie 4 becuri, 4 balasturi electronice din moment ce faza scurta si cea lunga sunt pe lupe separate (logic). Adica mai pe scurt 2 instalatii. Exista separat instalatie xenon pt faza scurta si separat pt faza lunga? Bineinteles sa fie compatibile cu masina. Asta am uitat sa zic, am un Logan 1,5 dCi 65 Ambition model 2006.

            1.E posibil?
            2.Are cineva ca sa poata spuna?
            3.A vazut cineva (cineva care stie sa faca o comparatie) asa ceva?
            4.Daca a fost scris undeva inainte imi cer scuze, eu nu am gasit.

            Va multumesc anticipat!

            Comment


            • #96
              [QUOTE=
              asa ca nu aveti nici o problema cu lupele astea in far, cel putin daca nu vrea cap de creta sa va faca neaparat [/QUOTE]

              in Braila sunt pusi pe fapte rau de tot tablagii astia.asa ca nu cred ca scapa cineva fara amenda daca nu sunt in regula.
              apropo e cineva din Braila cu lupe?
              vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
              vand lampa adaptabila la torpedo

              Comment


              • #97
                @bv-89-BOG : nu stiu daca o sa-ti convina sa pui xenon pe faza lunga...gandeste-te cand dai flash-uri...nu are timp sa se incarce xenonul ca sa poti da flash...
                mai bine lasi xenon pe faza scurta, ca acolo ai nevoie de el, si pe lunga pui niste "bece" care sa fie cat de cat mai spre alb, nu galbuiul halogenelor, gen ceva philips bluevision alea sau altele
                Life is short...play more!
                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                Comment


                • #98
                  de asta cu incarcatul am obs ca e problema. in schimb ma gandesc la faptul ca sunt masini care au xenon si pe faza lunga ce-i drept din fabrica. Dar undeva s-a discutat ca diferenta mare de pret e mai mult pt nume si cam atat (zicea un baiat de balasturi sau ceva) deci ma gandesc ca poate fi gasita o solutie si pt asta.
                  Ceva gandit asa la lumina lampii cu gaz si probabil intr-o pestera ar fi sa fie balasturile incarcate mereu la faza lunga, iar partea de on/off sa fie pusa direct dupa balast adica intre acesta si becul in sine(si aici poate simplifici si treaba cu faza scurta sa ramana aprinsa). Se ia aici din durata de viata a balastului care sincer nu stiu care e si de fapt nu stiu ce face balastul electronic in sine. Nu-s electrician si nici electronist, dar stiu de la fizica din liceu...ca orice se poate face intr-un circuit si nu cred ca-ti trebe fizica cuantica la niste faruri
                  Last edited by bv-89-BOG; 17 May 2010, 12:42.

                  Comment


                  • #99
                    "nu are timp sa se incarce sa dai flash" ==> departe de adevar
                    Daca vrei sa dai o rafala de flashuri timp de 15 secunde sa zicem, intr-adevar vei simti ca nu reactioneaza instant dar hai sa fim seriosi ca asa ceva nu cred ca faci decat din an in paste.
                    Delay-ul exista dar in nici un caz la nivelul la care sa zici ca d'asta nu merita sa-ti pui pe faza lunga
                    Am de 1 an si 3 luni pe ambele faze si se comporta impecabil.
                    Daca ar fi sa imi iau acum din nou kit...mi-as lua xenon doar pe scurta pentru simplul fapt ca lunga oricum o folosesc destul de rar dar asta e alta poveste.
                    ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                    Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                    Comment


                    • god, masinile noastre sunt cam gemene, si a mea e din iunie 2006. depinde la ce te referi tu in semnatura, data achizitiei sau fabricatiei.

                      on topic: deci pana la urma e ok si pe faza lunga...am inteles. Daca stau sa ma gandesc la cat de bine bat cele cu lupe nu prea e nevoie de faza lunga prea des fata de cele pe halogen. intrebare catre god: ai putea sa-mi zici ce kit xenon ai si cam cat costa daca mai este pe piata? asta sa stiu, daca tie ti-a tinut atat, inseamna ca-i ok. Si eventual cateva detalii, temperatura culorii, 35/55w? etc.
                      mersi pt info

                      Comment


                      • Ce am la semnatura este data primei inmatriculari(fabricata in mai 2006).
                        Orice xenon vei lua tot o chinezarie va fi ca astea sunt pe toata piata mai ales pentru masini la care nu ai optiunea de xenon din fabrica; difera numele si modul de prezentare.
                        H4 bixenon(xenon pe ambele faze dupa cum spuneam si in postul de mai sus) de 35W, 6000K temperatura culorii - nu mai stiu asazisa firma dar pot sa caut cutia acasa daca vrei neaparat.
                        Le am de 1 an si 3 luni pe masina. Balasturile sunt super ok in schimb unui bec ii murise subit faza scurta acum 1 luna(mergea doar faza lunga) dar s-a rezolvat pe garantie-oricum se gasesc separat doar becuri in caz de nevoie la ~50-70 RON/bucata ceea ce este acceptabil.
                        Diferenta dintre xenon si halogen-ul de fabrica este de la cer la pamant mai ales daca circuli multicel noaptea in afara orasului, asta fiind si motivul pentru care le-am luat.
                        Legat de scos ochii altora asa cum am mai spus si in alt post de pe aici, le-am reglat cat de jos si de bine s-a putut - pentru teste am facut schimb de masini cu un amic sa vad si eu exact ce si cum. Intr-adevar "bat" la ochi ceva mai mult decat halogenul stock dar intr-o limita decenta, adica pe mine nu m-a deranjat cand cel care conducea masina mea a mers in spatele meu sau cand veneam din sensuri opuse - probabil cu lupe ar fi fost chiar perfect.
                        Am intalnit o gramada de masini(de toate natiile) cu becuri normale cu halogen care pur si simplu ma terminau la ochi cand ii aveam in spate sau cand ne intalneam "privirile" din sensuri opuse.
                        Una peste alta, nu cred ca vei regreta trecerea de la becurile stock la instalatie xenon; daca ai buget si pentru faruri cu lupe(sau lupele astea de-au aparut acum si trebuiesc montate de tine sau altcineva) sunt sigur ca ar merita investitia.
                        Ma tenteaza sa imi iau lupe din 2 motive: 1. sa fiu sigur ca nu-l mai deranjez nici pe cel mai sensibil sofer si 2. daca intr-adevar nu s-ar mai lega militia de acest aspect doar ca asa cum a spus si bolo daca sunt pusi pe amenzi si ridicat taloane tot te scarmana: din cate stiu atata timp cat xenonul nu este omologat pe logan de nici un fel, legal nu ai ce cauta cu el, fie far cu lupa sau fara...
                        ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                        Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                        Comment


                        • Ok, mersi mult. O sa merg pe angel eyes cu 2 lupe plus xenon pe scurta pt inceput. Am gasit oferta cu 690 ron, eu zic ca e un pret decent si pt faruri cu lupe, si angel eyes si xenon. Cele cu lupa care se monteaza in far normal din cate am vazut pe cateva site-uri tin minte ca ies mai scump sau cel putin la fel ca aici, dar mai ramane si faptul ca trebuie sa desfaci farurile, etc, reglaj mai dificil(zic unii).
                          De regretat stiu ca nu voi regreta mai ales cu lupe pt ca in afara orasului mai mult pe intuneric merg ca asa e viata, n-ai timp de mai nimic.
                          Ce e nasol si la angel e ca va trebui sa pun leduri pe inele ca cele normale sunt cam oarbe, plus becuri led pt semnalizari (se cere) Si daca se cere, atunci punem si pe spate pt pozitii/frana, semnalizari si marcharriere cum zic astia pe daciashop.
                          Numai bine si drive safe!

                          Comment


                          • eu tot nu stiu ce sa aleg ? ...m-am gandit la un bixenon 6000k ...nu stiu de care sa iau slim sau normal ! ??

                            Ce culoare imi recomandati pt a nu avea deloc probleme cu politia ???
                            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                            Comment


                            • slim din cate stiu e ptr motoare ! 6000 k sau 4300 k...oricare dintre ele. Probleme cu politia poti avea oricand : lipsa lupelor si a mecanismului de spalare a farurilor....
                              sigpic

                              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                              Comment


                              • Cosmine,slim nu e numai pentru motoare...sunt mai performante in ceea ce priveste timpul de incarcare,erorile in bord(daca e prevazut), interferentele,fiabilitate,etc...acum mai depinde si de model...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google