Avand in vedere ca tot mai multi beneficiaza de aceasta dotare pe masina fie ea Duster Logan 2 sau alte marci, am o nelamurire referitoare la modul de functionare al ESP ului.
Sa va relatez experimentul meu:
Eram in Corbeanca , drum pustiu, gheata pe jos, drum perpendicular pe soseaua principala (deci aveai curba de 90 grade ca sa te inscrii pe artera secundara).
In fata mea frate miu cu Volvo S60, intra in curba de 90 d grade mai tare, ii derapeaza spatele.
Il intreb 'nu ti-a intrat ESP ul?', raspuns 'nu'.
Mah cum naibilor.
Intorc masina mea, iau aceeasi curba cam cu 40 la ora doar luand piciorul de pe acceleratie - acelasi efect imi fuge spatele fara sa intre ESP.
Intorc iar, aceeasi viteza 40 la ora, cu frana inainte de curba apoi accelerat in curba- a intrat ESP ul masina s-a inscris perfect in curba fara sa derapeze deloc. Din pacate nu am repetat experimentul si in frana sa vad dc mai intra ESP ul.
Care e principiul de functionare al ESP ului- nu intra oricum, trebuie sa accelerezi sau sa pui frana ca sa intre sau cum?(repet- nu stiu dc intra si cand pui frana)
Sa va relatez experimentul meu:
Eram in Corbeanca , drum pustiu, gheata pe jos, drum perpendicular pe soseaua principala (deci aveai curba de 90 grade ca sa te inscrii pe artera secundara).
In fata mea frate miu cu Volvo S60, intra in curba de 90 d grade mai tare, ii derapeaza spatele.
Il intreb 'nu ti-a intrat ESP ul?', raspuns 'nu'.
Mah cum naibilor.
Intorc masina mea, iau aceeasi curba cam cu 40 la ora doar luand piciorul de pe acceleratie - acelasi efect imi fuge spatele fara sa intre ESP.
Intorc iar, aceeasi viteza 40 la ora, cu frana inainte de curba apoi accelerat in curba- a intrat ESP ul masina s-a inscris perfect in curba fara sa derapeze deloc. Din pacate nu am repetat experimentul si in frana sa vad dc mai intra ESP ul.
Care e principiul de functionare al ESP ului- nu intra oricum, trebuie sa accelerezi sau sa pui frana ca sa intre sau cum?(repet- nu stiu dc intra si cand pui frana)
Comment