Izolatie Termica Si Fonica Pentru Usi!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si daca nu mai pun silicon are ceva o sa stea putin desprinsa de usa(tabla)?

    Comment


    • nu o sa stea deloc desprinsa ca are niste braduti care o tine apropiata si nu tre sa mai dai cu nimic e bun ala care e.......si mai stie careva de unde sa iau si eu izolatia aia cu burete ca pana la urma cred ca ma apuc si dau decat cu aluband si gata.

      Comment


      • Eu nu am cumparat aluband am luat folie pentru parchet cu aluminiu si burete am dat 11 lei pe 4 m2 pun numai intre capitonaj si tabla si o sa izolez cu banda toate mataraiele sa nu mai zdrangane ca ma dispera acel sunet!

        Comment


        • pai din aia vroiam si eu dar nu am gasit mai caut si maine daca nu ma apuc dau numai cu aluband sa nu mai zdrangane alea pe acolo si gata

          Comment


          • Mai asteapta sa nu lucrezi de 2 ori ca dupa aceea iti pare rau parerea mea dar tu decizi ce faci bafta!!

            Comment


            • Cu scuzele de rigoare, am gasit acel izolator fonic in brico dar nu gasesc aluband (la care raion la care magazin.Am fost in brico ,practiker .mr.bricolaj.Multumesc

              Comment


              • eu lam luat de la mr.bricolaj raionul de izolatii

                Comment


                • vreau sa ma apuc si eu de izolare, asta inainte sa ma apuce iarna.
                  asa ca am trecut la fapte, am fost in baumax si am gasit izolatie de 5mm, cu bariera anticondens la pretul de 14 lei/m2, si am luat si un tub de adeziv pt exterior byson.
                  incercand la fata locului sa ma dumiresc care e izolatia pe care o vazusem aici pe forum (am recunoscut-o pana la urma) m-a izbit o intrebare:
                  sa o luam metodic: la schimbare brusca si rapida de temperaturi (multe grade si timp scurt) se face condens. si pe partea exteriara si la interior.
                  --> varianta 1: masina e asa cum o cumperi din fabrica. nu te afecteza cu nimic condensul, asta pt ca apa aia care se strange se evapora relativ repede, cred eu ca maxim cateva ore, si nu se intampla nimic cu tabla, ea fiind evident tratata anticoroziune.
                  --> varianta 2: usile izolate cu izolatie simpla, fara bariera antcondens. toata apa aia care se face in urma condensului se imbiba in buretele ala lipit pe parte interioara a usii. si ramane acolo pana a doua zi, cand se face alt condens. asta mai ales toamna tarziu cand temperatura peste zi nu mai e asa mare. cu tot tratamentul ala anticoroziv cred ca usa iti cade in maxim 2 ani. la propriu. concluzia: ASA NU!!
                  -->varianta 3. asa cum am vazut la voi, izolatie cu bariera anticondens. rolul acestei bariere este sa opreasca apa rezultata din condens sa se impregneze in materialul izolator. SIGUR E CA SE FACE CONDENS. N-AI CE SA FACI SA OPRESTI CHESTIA ASTA. si aici e intrebarea mea:
                  -
                  In poze postate am vazut ca izolatia este pusa cu bariera anticondens pe partea cu fata de usa, adica inspre interior, buretele (izolatia aia) ramanand in contact direct cu tabla. DE CE ASA (ca nu inteleg)???

                  Poate cineva sa imi explice unde gresesc ???

                  Ps: pana nu ma lamuresc nu ma apuc de treaba! Si as mai avea o intrebare: loganul meu e model 2006. primavara asta m-au chemat la service si au bagat ceara in praguri si in usi. mai pot monta izolatia? Oare ce gasesc daca desfac fata de usa?

                  Comment


                  • @velciu-folia aceea pe care o vezi tu pe o fata a buretelui NU este pentru anticondens...ea ajuta la reflectarea caldurii.Anticondens este materialul in sine din care e facut buretelul.Incearca sa il stropesti cu apa sa vezi ca nu se imbiba.Deci poti folosi fara frica folia...destinatia ei principala este izolator termic la incalzirile prin pardoseala.
                    sigpic

                    Comment


                    • Care stie cat costa chestia aia care se pune sub capota pentru izolarea fonica a motorului? Acest gen de izolare o au doar Loganurile diesel. Eu vreau sa pun la Loganul meu care este 1.4 benzina. Asta nu ca ar face cine stie ce zgomot, dar vreau sa fie mai silentioasa. Oare unde as putea sa gasesc de cumparat?

                      Comment


                      • la gauricile de pe portbagaj pt cei cu muzica nu mai vibreaza ca la toti coca

                        Comment


                        • Originally posted by adisss View Post
                          http://www.toptentrade.ro/download/C...s%20Romana.pdf

                          cauta aici in catalogul asta. este ceva care te-ar putea ajuta. ma bate gandul sa cumpar si eu acele placi autoadezive insonorizante pentru a lipit pe tabla din exterior a usilor. cred ca merita.
                          codurile 702 si 703 pe ultima pagina. mai sus (in acelasi fisier) gasesti si ceva descriere.
                          ai reusit sa cumperi?

                          Comment


                          • Originally posted by velciu View Post
                            vreau sa ma apuc si eu de izolare, asta inainte sa ma apuce iarna.
                            asa ca am trecut la fapte, am fost in baumax si am gasit izolatie de 5mm, cu bariera anticondens la pretul de 14 lei/m2, si am luat si un tub de adeziv pt exterior byson.
                            incercand la fata locului sa ma dumiresc care e izolatia pe care o vazusem aici pe forum (am recunoscut-o pana la urma) m-a izbit o intrebare:
                            sa o luam metodic: la schimbare brusca si rapida de temperaturi (multe grade si timp scurt) se face condens. si pe partea exteriara si la interior.
                            --> varianta 1: masina e asa cum o cumperi din fabrica. nu te afecteza cu nimic condensul, asta pt ca apa aia care se strange se evapora relativ repede, cred eu ca maxim cateva ore, si nu se intampla nimic cu tabla, ea fiind evident tratata anticoroziune.
                            --> varianta 2: usile izolate cu izolatie simpla, fara bariera antcondens. toata apa aia care se face in urma condensului se imbiba in buretele ala lipit pe parte interioara a usii. si ramane acolo pana a doua zi, cand se face alt condens. asta mai ales toamna tarziu cand temperatura peste zi nu mai e asa mare. cu tot tratamentul ala anticoroziv cred ca usa iti cade in maxim 2 ani. la propriu. concluzia: ASA NU!!
                            -->varianta 3. asa cum am vazut la voi, izolatie cu bariera anticondens. rolul acestei bariere este sa opreasca apa rezultata din condens sa se impregneze in materialul izolator. SIGUR E CA SE FACE CONDENS. N-AI CE SA FACI SA OPRESTI CHESTIA ASTA. si aici e intrebarea mea:
                            -
                            In poze postate am vazut ca izolatia este pusa cu bariera anticondens pe partea cu fata de usa, adica inspre interior, buretele (izolatia aia) ramanand in contact direct cu tabla. DE CE ASA (ca nu inteleg)???

                            Poate cineva sa imi explice unde gresesc ???

                            Ps: pana nu ma lamuresc nu ma apuc de treaba! Si as mai avea o intrebare: loganul meu e model 2006. primavara asta m-au chemat la service si au bagat ceara in praguri si in usi. mai pot monta izolatia? Oare ce gasesc daca desfac fata de usa?
                            Intrucat eu am inceput acest thread ma simt nevoit sa iti raspund... chiar si dupa multe zile in care am neglijat forumul.
                            1. Materialul folosit de mine are in partea lucioasa, cea de aluminiu, foarte multe gaurele... deci daca e vorba de condens sigur acesta nu o sa se opreasca aici.
                            2. Cand am cumparat masina am avut gaurile acelea de curgere astupate cu un scotch vreo 2 ani... asta pana cand la o frana s-a auzit apa cum pleaoscaia in usa... si ma refer la usile din spate... deci clar acum nu mi-e frica de condens dupa ce am avut '' pesti '' in masina si nu s-a imtamplat nimic.
                            3. Usa nu este izolata ermetic... la spalatorie intra o gramada de apa in usi mai ales pe la manerele de deschidere... daca dai jos fata de la usa o sa vezi ca se vede lumina prin maner... deci impicit si apa isi face loc pe acolo.
                            4. Am schimbat un geam la o supernova si cand am dat jos fata de usa am ramas uimit ca avea pus un nylon cat usa pe toata suprafata ei... asa cum am pus eu izolatia aceasta... daca nici nylonul ala nu facea condens...

                            Atata timp cat nu este afectata vopseaua de pe tabla respectiva nu vad care e problema... mai rpd mi-as face griji pentru praguri, aripi, etc.

                            Daca ti-au bagat ceara in usi acesta se afla in interiorul lor... nicidecum unde pui tu izolatia... nu ai ce surpriza sa ai...
                            sigpic

                            Comment


                            • Am urmarit cu atentie experientele voastre si am o intrebare: a incercat cineva sa monteze stratul antifonic, izolator pe carcasa din material plastic care acopera usa? eu am constatat ca acesta intra in vibratii de la difuzor, daca bat in plastic face un zgomot de doaga si alte zgomote se amplifica datorita acestui material. Deci, daca as face acest lucru (izolare fonica) m-as gandi ca lipesc alubandul sau alt material izolator pe carcasa din plastic care acopera usile. ce ziceti? cei care au montat deja, au luat in considerare acesta varianta?

                              Comment


                              • Uite ca nu m-am gandit la asa ceva dar ma intrb daca acel aluband ar sta pe plasticul usii? Oricum daca aflu ca e buna idea de la cineva care a facut ma bag si eu la modificari. Am izolat tabla cu aluband si e super bine acum
                                1.2 TSI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google