Cum am promis am demontat motorasul pas cu pas si am pus si o filmare. Imi cer scuze pentru calitate dar asa filmeaza aparatul. Scule folosite: Surubelnita cu varful in cruce si una plata si o cheie reglabila si un torx de 20 pentru motorasul pas cu pas. Ca sa curatati folositi WD 40 se curata super. Spor la munca.
Curatare Motoras Pas Cu Pas
Collapse
X
-
1.Pentru suruburile suportului de filtru se foloseşte tubulară E8 si nu cheie reglabila.
2.In timpul lucrului ,până la finalizare,cheile să nu fie in contact,altfel ECU sesizează deconectarea senzorilor ca un pe defect şi rămâne stocat ca defect in memorie.
3.Trebuie acordată o atenţie deosebită inelelor oring de etansare,la remontare se recomanda ungerea lor cu peliculă foarte fină de lubrefiant pentru o usoară repoziţionare corectă in locaş.
4.După curăţare se suflă cu aer comprimat.Degripantul WD40 este coroziv si trebuie inlăturat.
5.Atentie foarte mare la repoziţionarea tubului clapetei.O pozitionare proasta sau ciupirea inelului oring de etanşare poate genera aspiraţia de aer fals cu toate ponoasele ce decurg din asta.
Comment
-
Asa am crezut si eu, ca e senzorul lam curatat de mam plicitisit dar tot asa facea. Am descoperit ca e de la MPP atunci cand o porneam si am apasat si acceleratia pornea dar nu stiu de ce dar numa la a 2-a cheie ma rog. Am curatat de vreo 2 luni MPP si nu a mai facut niciodata figuri. Am gasit la mizerie pe el in prostie si pe corpul clapeta
Comment
Comment