ai uitat sa cureti tubul (plamanul) motorului ... bucata de cauciuc pe la care te-ai chinuit sa o scoti de pe carcasa filtrului ... o sa fi uimit in cotul acela ce se depune
Curatare Motoras Pas Cu Pas
Collapse
X
-
la 1.4 mpi 3 la fel ...
de lucrurile astea trebuie sa te feresti si sa ai grija sa respecti intocmai acesti pasiLast edited by crististreulea; 26 April 2009, 00:13.sigpicMy ride
Comment
-
Astazi am avut ceva timp la dispozitie si impreuna cu viitoarea mea sotie (*juma de mecanic*), am curatat si eu corpul clapeta si motorasul pas cu pas. Masina are 4 ani si vreau sa va spun ca am gasit corpul clapeta, clapeta , si chiar acel micut motoras cu arculet foarte murdare( exact ca la cosul de fum al unei case.
Am folosit W4D si am curatat toate piesele de pareau ca sunt noi.
Concluzia: se merita timpul si efortul.
Motivul faptului ca se merita va las sa il aflati si voi dupa efectuarea operatiunii..
Sanatate
P>S> Nu am facut poze sau film pentru ca ploua un picut si nu avea cine sa tina camera pentru ca tinea umbrela. Vremea asta...........1.2 TSI
Comment
-
am facut si eu operetia asta azi pe langa altele...(actionarea stergatoarelor cand dau spritz,schimbat bujii,curatat senzorul de pe cutie) ,dar nu am avut wd40. pur si simplu am sters gatul unde sta clapeta si clapeta cu o carpa moale. s-a luat toata mizeria perfect, iar la motorasul acela pas cu pas la fel i-am sters capatul cu o carpa moale. problema e ca am impins de el si a intrat inauntru in el un pic , l-am pus la loc...am pornit masina si surpriza...statea in 2500 la relantiu iar daca o acceleram acolo ramanea unde o duceam eu(nu mai scadea turatia). a trebuit sa scot iar toate alea pana la pas cu pas si l-am tras de cap inafara si le-am ansamblat iar pe toate la loc. de data asta a mers, dar m-am cam speriat un pic...ca mergea bine inainte sa-i fac operatia, dar asa-i omul cand nu are ce face...isi face de lucru. bine ca am rezolvat-o. asa ca mare atentie la capul acela ascutit din inox sau ce o fi el de la motorasul pas cu pas!...ideea e ca s-a curatat si fara wd40. iar interiorul corpului la fel...noroc ca am degetele lungi...sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
Originally posted by irinel View Postsi nu ai zis niic de senzatia de respiro de dupa... CU turatia asa patisem si eu ,dar am accelerat de cateva ori brus si puternic si sa dat singu la loc fara sa desfac .Last edited by emyemanuel; 3 May 2009, 23:20.sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
da astia care curatati motorasale pas cu pas...ati scos si arcu din ele sa il curatati si ala ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Pai matorasul asta pas cu pas este aproape identic cu IAC-ul de la Matiz care defapt este un regulator de aer , la Matiz am curatat IAC-ul , capatul acela conic si l-am uns in interior pe langa arcul acela cu oil, iar la Logan se numeste motoras pas cu pas, sunt aproape identice, Cristi_Xp nu te supara dar cum se demonteaza arcul si ce mai are in el ? Pentru ca par capsulate.
Comment
-
nu am incercat sa-l desfac...ca nu stiam ca merge desfacut
asa arata desfacut :Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Interesanta poza care ai postat-o, pai dupa cum se vede tija aceea cu cap conic are un filet iar sensul acelui fitel este "normal", deci se desfileteaza, am incercat sa-l desfiletez la Matiz putin, dar parca nu se desface si se roteste cu totul, o trebuii tinut contra undeva ? Nu l-am mai fortat si am renuntat sa-l mai desfac, multumindu-ma cu faptul ca doar l-am curatat de calamina si l-am uns.
Comment
-
Cristi Xp de desfacut la-i desfcut arculet(ce se vede in poza atasata de tine) cand il pui la loc trebuie pus la fel aceasi distanta ca sa functioneze normal, altfel ramane decalibrat
4.După curăţare se suflă cu aer comprimat.Degripantul WD40 este coroziv si trebuie inlăturat @turbojack
WD-40 este sigur si eficient pentru folosirea la toate tipurile de sporturi. Folosesti WD-40 la bicicleta ta pentru a curata, degresa, a unge lantul, la angrenaje si partile mobile. Ajuta la curatarea autocolantelor. Puteti folosi WD-40 pentru a va proteja arma. El previne coroziunea si nu provoaca stricaciuni. Folositi-l la ambarcatiuni pentru a proteja suprafetele de metal de coroziune si pentru a indeparta umezeala. WD-40 poate fi folosit pentru a proteja lamele patinelor de gheata.
Comment
Comment