eu am reusit sa il desfac cel de pe fiatul pretenei ... care e cam pe acelasi sistem...si intr`adevar trebuia numarat spirele surubului cand l`am pus inapoi sa fie aproape aceleasi...cel de logan nici nu am stiut ca merge desfacut asa ,doar ca am gasit din greseala poza aceea.
Curatare Motoras Pas Cu Pas
Collapse
X
-
pii nu ie prea bine sa il desfaci , nul vei mai nimeri la fel in veci
se da cu wd-40 la greu apoi se sufla ce aer pina la indepartarea mizeriei
repeti operatiunea pina chind uleiul scurs este curat sau termini tubulbaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Mda! Vad ca unii colegi, au reusit sa repuna in parametri normali motorasul pas cu pas doar in virtutea acceleratiei iar alti colegi au demontat, curatat, remontat si au finalizat cu succes operatiunea.
Ma intreb, ce rol o fi avand filetul tijei cu cap conic in afara de fixare pe miezul electromagnetic, atata timp cat nu conteaza numarul spirelor?
Dupa parerea mea, distanta calculata din constructie, este infiletat la maxim, altfel nu vad cum ar ramane reglajul fix, fara o contrapiulita!
Deci, ipoteza cu insurubat la maximum, pare credibila iar eu voi face miscarea maine, in speranta ca nu-mi va sari motorul de pe tampoane dupa remontare
sigpic
Comment
-
Multam de incurajari, terran75!
Urmeaza ca dupa amiaza, sa fac o necropsie motorasului pas cu pas, care mai degraba cred ca e o electrovalva de aer, comandata de undeva din turnul de control al calculatorului sau a debitmetrului de aer! ...posibil sa ma insel, ca nu sunt specialist!
Din punct de vedere constructiv, bag seama ca in ipoteza unui "motoras pas cu pas" ar trebui sa gasec in capsula respectiva, chiar un micut motoras asistat electronic de undeva din calculatorul de bord/debitmetru aer sau de sonda lambda, ce comanda apropierea/departarea tijei cu cap conic de scaunul de etansare, astfel, realizandu-se reglajul ralantiului iar prezenta arcului fiind nejustificata.
Cam coplicata si mai greu realizabila asemenea combinatie dar nu imposibila!
In cazul unei simple electrovalve, ar trebui sa gasesc acolo o bobina si un miez electromagnetic, in care vine infiletata pana la maxim tija cu cap conic, prezenta arcului fiind necesara la realizarea rapelului(revenirii miezului electromagnetic la intreruperea tensiunii pe bobina capsulei). Distanta de la maximum filetului la baza capului conic, posibil sa fie
deja prestabilita si calculata din constructie, fiind indicata infiletarea tijei la maxim, pentru a nu se modifica distantele in timpul functionarii!
Ma gandesc in cazul unei infiletari incomplete, distantele dintre capul conic si scaunul de etansare se micsoreaza pana la blocare, scazand astfel la zero, ralantiul...da` vad eu cum stau lucrurile, la fata locului!Last edited by Cezar; 9 August 2009, 10:58.
sigpic
Comment
-
Comment
-
azi am curatat si eu mpp-ul...masina e 1.6 MPI din 2005 februarie cu 112k si ceva.
am avut o saptamana de cosmar...m-am gandit la injectoare, ca nu mai am compresie, si la bujii, care le-am si schimbat ( nu degeaba, ca oricum trebuiau schimbate, dar p-acolo ).
simptome :
cand se incalzea motoru, si nu conta viteza, daca o scoteam pe liber...trecea acul sub 750 rpm, si de 3 ori din 5 murea motoru...mi s-o intamplat si la 120 la ora...
am curatat mpp dar nu l-am curatat temeinic, asa ca simptomele erau ca la mama lor acasa...la cluj la intalnirea regionala, numai eu stiu in oras de cate ori mi-o murit motorul....
dupa curatarea de azi, am folosit cam un sfert din WD 40, dar am zis ca acum ori niciodata, imi facusem deja "programare" la dealeru dacia din oras, sa imi curete gratis injectoarele ( client fidea ), dupa cum ziceam, dupa curatarea de azi...mi s-o luat un bolovan de pe inima...
cata mizerie, adica ceva uleios imbibat cu praf si mizerie, am scos din mpp, numa podeaua stie...din corpul clapeta la fel...
asa ca multumesc oamenilor care fac asta si posteaza despre operatiuniLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
O chestie interesanta, uitati-va la mpp-ul ala curatat dupa o utilizare de 3-4 ani, peste 1 an, o sa vedeti ca este la fel de murdar. Am vazut la cativa "curatitori de Mpp" cum acesta se murdareste foarte tare doar dupa cateva luni! Si culmea, nu apar probleme.
Comment
-
Originally posted by angel View PostSa inteleg, ca sunt de vina, "curatitorii de Mpp"?...geu de crezut.
E ceva normal, functie de uzura motorului si nu de interventia cuiva, asupra mpp!
Comment
Comment