L-am pus pe cel Meat&Doria a trebuit sa-l reglez putin cu mana la modelul asta se desfileteaza axul nu are acea constructie ovala si chiar merge.
Curatare Motoras Pas Cu Pas
Collapse
X
-
Mai nu mai speria lumea. Sigur ai facut ceva aiurea cu chinezaria. Eu am vreo 40.000 KM cu ultima chinezarie schimbata. Prietenilor cu Logan-uri numai chinezarii de 70 RON le-am montat si tin mai mult ca VDO-urile de fabrica. Numai ca inainte de montare le dezasamblez si ung axul cu vaselina siliconica.
Am scris pe undeva pe aici destul de detaliat cum se umbla cu acest dispozitiv si cum se calibreaza.
Reprezentantii Dacia NU te-au vrajit. Se vinde doar cu tot ansamblul corp clapeta-fluture.
Comment
-
Sa nu se inteleaga gresit de catre carcotasi:
Eu NU recomand chinezariile, am vrut sa subliniez faptul ca si MPP-urile "aftermarket" isi fac treaba la fel de bine. Cel putin cele in jur de 10 pe care le-am montat, cele de 70 RON si de care am auzit ca sunt turcesti.
Comment
-
eu am avut pe cel original, din fabrica, aprox 120 000 km, cand m-o lasat am vrut sa iau original, ca pe atunci masina era in semi-regim de firma, dar cei de la reprezentanta respectiva, nu dau nume si etc poate le fac rau, mi-au zis ca nu aduc asa ceva, ca is foarte scumpe, dar sa ma duc la un magazid de piese auto si au acolo la 50 roni, nu ma intereseaza chinezesc, thailandez sau de unde or fi, nu ar fi la vanzare daca ar fi asa de proaste...
m-au trimis acolo ca de acolo luau si ei, si le revindeau la 60 lei...
am MPP-ul acesta de aprox 50 000 km, merge perfect...
acum, cum zicea si colegul, nu tine partea astora ieftine...dAR daca ai bani, ia-ti d-ala original la 260 lei, daca nu ai bani, dar vrei sa-ti mearga masina, ia d-astalalt mai ieftin, mult mai ieftin...
acum poate ai noroc sa mearga doar 500 km, sau peste 100 000 km.
dar sincer...la 50 lei bucata, imi permit sa-l schimb si la 6 luni...e enervant ca trebuie sa-l schimb, dar sa ma ierte dumnezeu, 50 lei is nimic pe langa 260, si la ala avand, poate, nesansa sa te tina 500 km sau peste 100 000 km
bafta
P.S. si eu inainte sa-l schimb, am postat si aici parca, ca l-am curatat...de vreo 3 ori in 4 luni, odata mort, poti sa-l cureti cat vrei...tot is sanse sa mearga inca atat cat a mers sau 1 luna...
ce e nou, e nou, chit ca nu e 260 lei, mai bine ca e 50 si-l poti schimba mai des, asta daca nu dispui de baniLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
Am si eu o intrebare pentru corpul clapeta. nu vreau sa fac inca un thread asa ca am decis sa scriu aici. vreau sa dau jos banutul si tija care invarte banutul si nu stiu cum sa scot acea tija. banutul l-am scos dar inca nu imi dau seama cum se desface acea tija. astept mesaj aici sau pe pm ca sa nu facem off topic.
Comment
-
eu m-am saturat sa il tot curat la 4 luni pe cel original (cumparat din magazin la 250 ron) si am luat unul aftermarket la 40 ron pe cutie scria made in RPC importat de thundertec (singura diferenta a fost la suruburile din cutie ce erau mai groase decat cele desfacute de la vechiul motoras), l-am pus fara sa il reglez am urmat procedura cu 30 secunde si prima data 2000 -a 2-a. 2500 si a 3-a. 3500 ture . Mi-am amintit ca am mai citit pe undeva pe aici cum un alt coleg recomanda sa pui contactul de 5 ori cate 15 secunde si sa il ei. Cei drept nu m-am uitat pe ceas (ca am numarat in gand) si spre marea bucurie cand am dat cheie 1200 si a coborat imediat la 900 si acolo a incremenit. Acum ramane de vazut cum se va comporta si in trafic...o sa revin cu impresiile (l-am pastrat si pe celalat curatat gata daca o face asta figuri).
Comment
-
Originally posted by vad View Posteu m-am saturat sa il tot curat la 4 luni pe cel original (cumparat din magazin la 250 ron) si am luat unul aftermarket la 40 ron pe cutie scria made in RPC importat de thundertec (singura diferenta a fost la suruburile din cutie ce erau mai groase decat cele desfacute de la vechiul motoras), l-am pus fara sa il reglez am urmat procedura cu 30 secunde si prima data 2000 -a 2-a. 2500 si a 3-a. 3500 ture . Mi-am amintit ca am mai citit pe undeva pe aici cum un alt coleg recomanda sa pui contactul de 5 ori cate 15 secunde si sa il ei. Cei drept nu m-am uitat pe ceas (ca am numarat in gand) si spre marea bucurie cand am dat cheie 1200 si a coborat imediat la 900 si acolo a incremenit. Acum ramane de vazut cum se va comporta si in trafic...o sa revin cu impresiile (l-am pastrat si pe celalat curatat gata daca o face asta figuri).
Comment
-
Originally posted by Renault View PostCum am promis am demontat motorasul pas cu pas si am pus si o filmare. Imi cer scuze pentru calitate dar asa filmeaza aparatul. Scule folosite: Surubelnita cu varful in cruce si una plata si o cheie reglabila si un torx de 20 pentru motorasul pas cu pas. Ca sa curatati folositi WD 40 se curata super. Spor la munca.
Comment
-
Teoretic ar trebui pentru ca ramane o eroare ca ai scos mufa de la corpul clapeta/mpp si il reglezi mai usor. Eu cand am schimbat mppul nu am pus masina la calculator, am fost sa ma plimb vreo 30 de km (am folosit mult frana de motor) si s-a reglat singur.
Comment
-
Azi am defsacut si eu corp-clapeta pentru a curata mult aclamatul MPP, defapt acest MPP are treaba doar cu pornirea la rece, intr-adevar destula mizerie, insa ce mi-a atras atentia este ca inainte de curatire corp-clapeta privit in lumina nu se vedea nici urma de lumina, dupa curatire se vedea o fanta de lumina pe langa clapeta. Care a-ti observat un surub cap inbus care regleaza "punctul de zero" al clapetei, asta avand legatura cu relantii-ul. Cu alte cuvinte daca pe langa clapeta nu trece aer atunci ecu este fortat sa regleze relantii-ul cu MPP si de aici apar problemele. Cat despre MPP desfacut tija tragand usor si incercand desfiletarea ei pana a permis desfiletarea, curatit , dat cu vaselina siliconica buna, infiletat pana sa ajunga la ghidaje, impins usor cca. 3mm , montat la loc, pornit , functionat fara probleme.
Comment
Comment