Originally posted by misud
View Post
Curatare Motoras Pas Cu Pas
Collapse
X
-
Originally posted by turbojack View Post14.După curăţare se suflă cu aer comprimat.Degripantul WD40 este coroziv si trebuie inlăturat.
5.Atentie foarte mare la repoziţionarea tubului clapetei.O pozitionare proasta sau ciupirea inelului oring de etanşare poate genera aspiraţia de aer fals cu toate ponoasele ce decurg din asta.
costi, cum ramane ralantiul la 400 de ture? Turometrul incepe de la 500 rot/min, cititi cu clipul cat e regimul motor?Last edited by einstein1984; 13 September 2011, 17:13.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
De care zici? La motorasul pas cu pas poti sa desfaci "surubul" iar la senzorul pozitie clapeta nu cred ca poti sa desfaci nimic.Attached Files
Comment
-
senzor clapeta
asta e senzorul clapeta desfacut insa nu vad prea bine daca are cumva filetAttached Files
Comment
-
Originally posted by Renault View PostCum am promis am demontat motorasul pas cu pas si am pus si o filmare. Imi cer scuze pentru calitate dar asa filmeaza aparatul. Scule folosite: Surubelnita cu varful in cruce si una plata si o cheie reglabila si un torx de 20 pentru motorasul pas cu pas. Ca sa curatati folositi WD 40 se curata super. Spor la munca.
Comment
-
Compatibilitate motor pas cu pas
Trebuie sa-l schimb si eu pentru ca nu mai am ce curata.
Dar, dupa cum stie toata lumea, se gaseste de cumparat cu tot cu corp clapetala un pret de concediu all inclusiv in Bulgaria .Cod pentru motoras separat nu este.
Pe net am gasit un VDO cu codul D 95177care este compatibil cu cel de mai jos si unul de
Renault cu codul 7701206 370.
Am intrebat la reprezentanta si am pimit confirmarea ca 7701206 370 este pt megane1 1.6 16v deci compatibil cu logan 1.6 16v.
Problema este ca eu am 1.6 8v si ca nu sunt compatibile.
Care stie cu exactitate daca se potrivesc ca nu vreau sa arunc banii pe "fereastra"
Chinezarii am gasit cu 30 ron dar cica sa cumpar o punga sa vad care s-ar potrivi
Alte solutii ?!
Comment
-
la MPP as vrea sa umblu si eu sa il curatdar am oarecare teama. am observat ca si bujiile influenteaza turatia la ralanti dar si rotunjimea mersului. eu la masina am folosit numai bujii de la reno cu 2 electrozi. la un moment dat am fost intr-o criza de bani, i-am pus bujii de la beru cu 2 electrozi si imediat am simtit o schimbare in rau la mers. le-am tinut pe masina cam 2000 de km si apoi le-am inlocuit cu bujii reno cu un alectrod cu care a mers bine. acum le am tot pe alea de la beru pt ca nu am avut bani sa-mi iau bujii noi si nu sunt prea multumit de cum merge masina, dar si intr-un caz si in altul tot mai avea momente cand scadea turatia la ralanti la 700r/m si asta se intampla cand motorul este cald, iar cand e rece si abia pornesc masina creste turatia si la 1500r/m chiar si vara, dar asta foarte rar... nu stiu acum care ar fi cauza acestor fluctuatii de turatie si cum sa o rezolv. dati-mi un sfat.
Comment
Comment