Filetul era murdar de vaselină întărită si arcul e pentru protecția din jurul acsului.
Curatare Motoras Pas Cu Pas
Collapse
X
-
De cand asteptam pozele astea. Adrian poti spune pasii pe care i-ai urmat. As vrea sa il desfac si eu sa il ung cu vaselina siliconica, l-am curatat de vreo 2 ori si cred ca s-a mai dus din lubrifiere ca imi ramane blocat turometru pe la 1500 rot/min dar daca o opresc si repornesc isi revine. La 3-4 porniri normale, una sta turata.
Daca ung tija aceea are vreun efect? totusi nu as vrea sa il fac bucatele.
Comment
-
NU era mai usor sa explici pasii aia pana la decapsare? si nu te stresa nimeni la telefon. Deci pana la urma nu se desfileteaza? Se trage de tija ? Pai nu rup filetul in felul asta?.......
De exemplu din stadiu asta( vezi poza) trag de capatul ala conic pana iese toata tija?Attached Files
Comment
-
Originally posted by adrian22 View PostMerge cu ăla pe care l am desfăcut .......😀
Trimis de pe al meu P6Life folosind Tapatalk
Am inteles de la un mecanic pe la care mai merg eu ca astea din fabrica nu se prea pot regla daca le ai desfacut...doar astea de schimb permit reglajul....Este adevarat?
Trimis de pe al meu P6Life folosind Tapatalk
Comment
-
Mi a dat un prieten un motoras pas cu pas aftermarket defect ,tinea motorul turat la 3000 ..4000 rot ,asa ca l am desfacut de tot
Comment
-
Din ce vad eu in ultima fotografie trasul de tija pana iese e cea mai mare prostie, reglajul ralantiuluibla rece se face prin infiletare desfiletare.Una din bucsile acelea de plastic cu bobina in ea se roteste in ansamblu, inseamna ca tija iese daca alimentezi cu tensiune VDO-ul,totul e sa nimeresti polaritatea pentru ca tija sa iasa. Atunci cand spalati vdo-ul se duce vaselina dupa rulment.
Comment
Comment