Un camp magnetic format de un magnet permanent.
Curatare Motoras Pas Cu Pas
Collapse
X
-
Asa interpretez eu mecanismul din fotografiile colegilor.
Comment
-
Originally posted by madi View PostAsa interpretez eu mecanismul din fotografiile colegilor.
Comment
-
Tocmai , nu recomand sa se traga de tija, exista riscul sa strici filetul la piulita , personal nu am intalnit pana acum sa tragi de surub si sa se roteasca piulita , chiar daca piulita e in inelul interior al rulmentului.
Recomand pentru scoterea tijei sa se alimenteze una din bobine ,nu stiu care ,parca bobina cu sarma verde. Nu stiu la ce tensiune lucreaza. Colegul adrian22 ne poate spune care e sistemul care se roteste, normal ar trebui sa se roteasca partea aceea cu magnet.Last edited by madi; 22 October 2015, 22:09.
Comment
-
Ce am mai citit eu ar fi o varianta( neincercata de mine) . Sa scoti MPP, pui contact, tija o sa iasa putin, scoti mufa, iei contactu, bagi mufa pui iar contactu si iar o sa iasa tija pana cand ar iesi de tot.Dar probabil sa iti apara vreo eroare in bord. Acum nu stiu ce sa zic, daca e adevarat sau nu. O sa schimb garniturile la corp clapeta si pe urma mai vad daca MPP ar fi de vina pentru turatia blocata la 1500rpm.
Comment
-
Uite tipul are un sistem cu care comanda mp-ul
http://m.youtube.com/watch?v=Aa2wdKfLYc0Last edited by madi; 22 October 2015, 23:25.
Comment
-
Salut. In momentul reviziei GPL, mecanicul a observat un usor dat in nas/ezitare la decelerare la revenirea la relanti a turatiei motorului cat si un zgomot pronuntat al motorasului pas cu pas ca un fel de bazait/rontzait(e vorba de 1.6_16v euro 4 cu 113.000 km) si mi-a recomandat curatarea motorului pas cu pas sau schimbarea lui.
Am mai citit pe aici ca la 1.6_16v si nu numai e mai dificil de desfacut/pus la loc motoras pas cu pas/corp clapeta fara sa intampini probleme mai ales daca cel care o face nu e priceput.
Masina functioneaza ok, porneste la prima cheie, nu s-a oprit niciodata motorul la relanti sau sa creasca nejusustificat turatia, dar exista niste fluctuatii la relanti permantente si o senzatie de subturare la turatie mica si pe benzina si pe GPL.
Merita desfacut si curatat tot ansamblul corp clapeta/motoras pas cu pas in cazul meu, sau s-o mai las? Mi-e teama ca nu gasesc pe cineva competent si mai mult rau ar face.
Comment
-
Motoare pas cu pas în oferta TME – Electronica-Azi
electronica-azi.ro/2012/04/02/motoare-pas-cu-pas-in-oferta-tme/
Un motoras pas cu pas nu poate fi alimentat simplu cu o anumita tensiune.E nevoie de o electronica ce va face ceea ce a dorit proiectantul si fabricantul...
Comment
-
Inainte sa curat mpp nu aveam probleme cu pornirea sau cu turatia, relantiul. Singura problema a fost ca trebuiau reglati culbutori "tusea toba" si mergea neregulat, dar s-a rezolvat dupa reglajul culbutorilor. Prima data s-a curatat mpp si m-am pricopsit cu problema din video. Ce parere aveti? Face asa doar la prima pornire la rece dupa aceea pornese normal. https://youtu.be/U7UJf0ilmsw
Dupa ce se incalzeste motorul putin turatia scade, nu fluctueaza si sta normal.Last edited by stifler cmv; 29 June 2016, 00:20.
Comment
-
Nu-ti poate spune nimeni exact asa ceva pt ca:
- MPP este pilotat de UCE
- uce il regleaza in functie de temperatura aerului, temperatura apei etc etc....
Deci......
Daca vrei, am unul demontat si iti pot spune cota masurata ( cat este de "iesit" ) in cm, insa nu te ajuta cu nimic....a fost reglat la temperatura la care l-am scos ( acum 2-3 ani)
Comment
-
Eu intreb altceva , la cei cu masini la care corpul clapeta este pilotat 100% electronic(deci exclus sufa) in momentul in care se demonteaza corpul clapeta pentru spalare cu spray special, la remontare trebuie reprogramata clapeta cu un clip ? sau e suficient sa o montam dupa care clapeta in x km se ajusteaza singura ?
Daca n-am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute postul .sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment