Aprindere Faruri Pe Contact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu am inteles, ar fii chiar indicat asa ceva ;)

    Comment


    • #17
      chiar nu vad rostu acestei,,inventii,, ca odata luat contactul cu luminile aprinse se aude un bip in masina,asa ca fire si relee in plus,are destule masina puse pe ia din fabrica

      Comment


      • #18
        inca ceva: daca se scoate siguranta de exemplu la faza scurta doar forta se ia, si comanda (manerul) ramane alimentata?

        Comment


        • #19
          Nu are rost sa modifici astfel
          Mult mai simplu si mai indicat, este, ca plusul ce alimenteaza blocul de lumini sa-l treci printr-un releu alimentat la randul lui de clema 15 (adica + contact)

          Comment


          • #20
            si eu merg de obicei pe faza scurta, si m.am obisnuit, dupa ce pornesc aprind farurile, pana sa opresc, le sting, mi.a intrat in instinct, la fel ca si cum as folosi frana de mana la pornire, oprire:
            sigpic

            Comment


            • #21
              Eu la a mea am din fabrica asta cu daylight si ma enerveaza la culme si nici nu o pot dezactiva(masura de siguranta si in service mi-au zis ca nu se poate). Cum pun contactul hop faza scurta si lumini in spate, la pozitii nu m-am uitat dar luminile la bord nu se aprind, decat daca las pe auto si de la senzor se aprind si alea noaptea. Iar acum iarna trebuie sa fiu atent sa pun eu pozitii inainte sa pornesc motorul sa nu imi consume toata bateria.
              zoom-zoom

              Comment


              • #22
                tu esti oarecum norocos, alti dau bani sa.si puna asa ceva , scoate senzorul de lumini si da.mi.l mie (glumeam)
                ps: ce masina ai, cea de la avatar?
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Originally posted by adicata2003 View Post
                  Nu are rost sa modifici astfel
                  Mult mai simplu si mai indicat, este, ca plusul ce alimenteaza blocul de lumini sa-l treci printr-un releu alimentat la randul lui de clema 15 (adica + contact)
                  Sunt 3 alimentari la blocul de lumini!pot sa le suntez si sa leg unul? de asta intrebam de siguranta, daca e doar pentru forta si nu si pentru comanda.
                  mersi

                  Comment


                  • #24
                    de ce nu va ganditi sa faceti follow me home!!! cand inchizi/deschizi masina sa se aprinda faza scurta timp de 20-30 secunde?
                    fara

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nicu_rcn View Post
                      tu esti oarecum norocos, alti dau bani sa.si puna asa ceva , scoate senzorul de lumini si da.mi.l mie (glumeam)
                      ps: ce masina ai, cea de la avatar?
                      e independent de senzorul de lumini, e o functie day-light sau cum mama ei o cheama care indiferent de pozitia de pe blocul de lumini(off,auto) aprinde farurile la punerea contactului. singurul mod sa il pacalesc e sa ii pun pozitiile, dar uneori uit. senzorul de lumina acum la mine mai aprinde decat lumina la bord.masina e cea de la avatar, o mazda 3, si sincer ti l-as da. nu imi foloseste la nimic, la fel si cel de ploaie, uneori pe ploaie puternica nu pleaca, sau foarte rar, iar cand ploua incet, are uneori o viteza , depinde de directia de unde ploua.
                      Last edited by laur_cos; 31 December 2010, 01:51.
                      zoom-zoom

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by spanu View Post
                        de ce nu va ganditi sa faceti follow me home!!! cand inchizi/deschizi masina sa se aprinda faza scurta timp de 20-30 secunde?

                        "follow me home" nu actioneaza automat la inchidere/deschidere usi, pentru ca ar fi aberant, mai ales ziua... Functia asta se activeaza (la Renault, Peugeot, Citroen) doar cu cheia scoasa din contact tragand maneta de control blocuri optice pe faza lunga. In cazul asta nu se va activa faza lunga ci faza scurta si pozitiile timp de cateva zeci de secunde.
                        sigpic

                        207 noir obsidien

                        Comment


                        • #27
                          am si eu o intrebare: maneta de unde se pornesc luminile este "intrerupatorul" principal sau comanda un alt etaj care porneste lumina?

                          Comment


                          • #28
                            nu am citit foarte bine toate posturile, dar am o intrebare. tata are un fiat panda, iar atunci cand are farurile aprinse (pozitii/faza scurta) si opreste masina, automat se opresc si farurile, iar cand pune contactul se apind. partea buna e ca atunci cand da la cheie sa o porneasca farurile se sting si se reaprind dupa ce a pornit masina. aveti idee cum se face acest sistem, daca este posibil sa-l facem pe logan?
                            Last edited by andr3w; 3 February 2011, 01:37.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by laur_cos View Post
                              e independent de senzorul de lumini, e o functie day-light sau cum mama ei o cheama care indiferent de pozitia de pe blocul de lumini(off,auto) aprinde farurile la punerea contactului. singurul mod sa il pacalesc e sa ii pun pozitiile, dar uneori uit. senzorul de lumina acum la mine mai aprinde decat lumina la bord.masina e cea de la avatar, o mazda 3, si sincer ti l-as da. nu imi foloseste la nimic, la fel si cel de ploaie, uneori pe ploaie puternica nu pleaca, sau foarte rar, iar cand ploua incet, are uneori o viteza , depinde de directia de unde ploua.
                              daca reusesti sa.l scoti trimite.mi.l mie, binenteles nu moca
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by andr3w View Post
                                nu am citit foarte bine toate posturile, dar am o intrebare. tata are un fiat panda, iar atunci cand are farurile aprinse (pozitii/faza scurta) si opreste masina, automat se opresc si farurile, iar cand pune contactul se apind. partea buna e ca atunci cand da la cheie sa o porneasca farurile se sting si se reaprind dupa ce a pornit masina. aveti idee cum se face acest sistem, daca este posibil sa-l facem pe logan?
                                Este foarte simplu , si anume la blocul de logan sunt 3 fire rosii (alimentare pozitii ,faruri claxon ) le poti taia si le poti lega la contact pornire motor (poti folosi si un releu sa protejezi contactul) , toatele sigurantele sunt pozitionate dupa blocul de lumini si deci nu e pericol , dar nu mai poti lasa pozitiile decat cand e comntactul pus , asa cum e la fiat....
                                Eu am un mcv diesel laureat care are pompa servo electrica care porneste numai cand motorul ruleaza (nu la punea contactului) si eu de acolo am luat comanda de faruri si pozitii ( pornesc motorul si pornesc si farurile , iar cand opresc motorul se opreste tot ).
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google