Am vazut ca aici foarte multa lume foloseste farurile si in oras pe timp de zi chiar daca nu este obligatoriu.Cred ca este obisnuinta deoarece cum iesi din brasov este obligatoriu.
Vreau sa prezint o solutie mai ieftina pentru a beneficia de aceasta "tehnologie".
In primul rand ne trebuie un releu de 30A un soclu pentru releu 2 mufe pentru becuri H4 cu fire si o siguranta pe fir de 30A.
Se scot mufele masinii din becuri si se scoate din mufa firul care alimenteaza cu + faza lunga.La mufa cea cumparata se scoate acelasi fir si se baga firul pe care l-am scos de pe mufa masinii.Pentru amandoua mufele se face aceasta operatie. Bun acum avem mufele care le-am cumparat noi cu firul de faza lunga de la masina si un + pentru faza scurta si minus in aer.+ din mufa care e in aer se pune un papuc auto si se infige in releu pe pinul 30 al releului. Celalalt fir care e in aer se leaga pe caroserie. Se face acest lucru pentru amandoua mufele.Acum Luam releul si se alimenteaza bobina releului cu un minus de pe caroserie.Celalalt pin de la bobina se conecteaza pe orice fir care e alimentat doar cu contactul pus. Ultimul pin al releului se leaga la bateria masinii cu o siguranta de 30A inseriata pe fir.Am uitat sa precizez ca va trebuie un releu cu 4 pini.Daca vreti sa faceti modificarea aceasta si aveti nevoie de mai multe lamuriri va astept cu intrebari sau duminica la intalnire va explic pe masina.
Vreau sa prezint o solutie mai ieftina pentru a beneficia de aceasta "tehnologie".
In primul rand ne trebuie un releu de 30A un soclu pentru releu 2 mufe pentru becuri H4 cu fire si o siguranta pe fir de 30A.
Se scot mufele masinii din becuri si se scoate din mufa firul care alimenteaza cu + faza lunga.La mufa cea cumparata se scoate acelasi fir si se baga firul pe care l-am scos de pe mufa masinii.Pentru amandoua mufele se face aceasta operatie. Bun acum avem mufele care le-am cumparat noi cu firul de faza lunga de la masina si un + pentru faza scurta si minus in aer.+ din mufa care e in aer se pune un papuc auto si se infige in releu pe pinul 30 al releului. Celalalt fir care e in aer se leaga pe caroserie. Se face acest lucru pentru amandoua mufele.Acum Luam releul si se alimenteaza bobina releului cu un minus de pe caroserie.Celalalt pin de la bobina se conecteaza pe orice fir care e alimentat doar cu contactul pus. Ultimul pin al releului se leaga la bateria masinii cu o siguranta de 30A inseriata pe fir.Am uitat sa precizez ca va trebuie un releu cu 4 pini.Daca vreti sa faceti modificarea aceasta si aveti nevoie de mai multe lamuriri va astept cu intrebari sau duminica la intalnire va explic pe masina.
Comment