Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele

    Pentru cine nu are alarma sau are alarma dar nu are aceasta functie si vrea sa o aibe iata ce trebuie facut.
    Se cumpara un releu de 10A cu sclu cu 4 pini.
    Se identifica firul de + care alimenteaza becul de march-arriere.Se conecteaza la unul dintre pinii bobinei releului. Celalalt pin al bobinei se conecteaza la caroserie. Pinul 30 se va lega la pinul 8 al butonului de avarii.Ultimul pin ramas se leaga pe un minus sau caroserie.
    Va astept cu intrebari daca aveti nelamuriri.

  • #2
    Buna idee. Multumim.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #3
      eventual niste poze sau un filmulet care sa ne ajute pe cei care nu ne pricepem mai deloc...

      Comment


      • #4
        "Pinul 30 se va lega la pinul 8 al butonului de avarii"

        pinul 30 de la ce? se pune o punte intre pinul 30 si 8 de la butonul de avarie? sau se muta pinul 30 de la butonul avarie impreuna cu pinul 8 de la acelasi buton?
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          cristi:
          preluat instructiuni - ok
          gandit operatiunea - ok
          acumulator aparat foto incarcat - ok
          asteptam un filmulet dupa ce te lamuresti cu pin-ul 30 poate te tenteaza sa activezi si bijuteriei tale aceasta 'functie' si faci un scurt metraj cu 'activarea' acestei functii, ca sa vada si ochiul nostru
          Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

          Comment


          • #6
            Offff. Deci Avem un releu de 10A cu 4 pini de conectare. Se identifica firul prin care trece + Care se gaseste in stanga soferului langa prag sub mocheta.De la firul care duce spre beg se leaga pe fir un alt fir si se leaga la releu la pinul 85(al releului).Cu releul in mana legam pinii 86 si 87 (de la releu) la masa pe caroserie.Acum de la releu mai ramane decat pinul 30 liber.Acesta se conecteaza la butonul de avarii pe pinul 8 (al butonului).Se scoate butonul si pe spatele acestuia se vad pinii numerotati.Atat trebuie facut, mai mult de atat nu stiu cum sa va explic.Pentru cine e din brasov poate sa vina la intalnire si ii arat.
            Am uitat sa spun ca eu am activata functia asta de ceva timp ~ un an de zile.Nu s-a intamplat nimic.Merge fara probleme de atunci.Si pot sa spune ca ma face mai atent lumina aceea intermitenta si lumineaza mai mult (util in locuri intunecate mai ales pentru cei cu folie pe luneta.
            Last edited by bogidan21; 2 May 2009, 08:29. Reason: Am uitat ceva

            Comment


            • #7
              nu ar fii mai simplu sa gasim "pinul 8" jos sub tabloul de sigurante?
              crististreulea poate il gasesti tu
              buna ideea!

              Comment


              • #8
                Nu ar fi mai simplu sa luam un fir de la comanda march-arriere si sa il aplicam la pinul 8 al butonului?(eventual cu o dioda 1n4007,katod la pinul 8)
                Last edited by crististreulea; 2 May 2009, 22:14.
                AC/DC- RIDE ON

                Comment


                • #9
                  Da orice ar fi mai usor.Mi se pare mie sau sunt luat la misto pe topicul asta?
                  Nu poti sa tragi direct fir cu mama diodei si mama rezistentelor sau ce mai vreti voi.Pentru ca de la bec poti sa iei + iar comanda avarii se da prin minus.Daca iei pinul 8 de la butonul de avarii si il pui la masa se vor aprinde avariile.Pinul 8 duce catre uch el face temporizarea avariilor nu butonul de avarii.De aia trebuie un releu ca sa puna la masa pinul 8 primind comanda de la un fir care are + pe el.Daca o sa vrea cineva la intalnire sa ma intrebe ceva o sa ii raspund cu cea mai mare placere dar aici nu mai scriu ca asa am eu impresia ca sunt luat la misto.
                  Attached Files
                  Last edited by bogidan21; 2 May 2009, 12:18. Reason: poza

                  Comment


                  • #10
                    bogidan21 nu te ia nimeni la misto dar nu toti le au cu electronica ,ca si tine.schema face mai mult ca 1000 de cuvinte.dupamasa poate ma apuc si eu sa-mi fac!multumim

                    Comment


                    • #11
                      bogidan21: eu chiar nu te luam la misto, acum am inteles ca acel pina 30 este pe releul de 10A.
                      imi fac timp sa trec pe la magazin, iau unul si poate trag un film
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        Cand spun pinul 8 ma refer la firul care intra in butonul de avarii pe pinul 8 acolo se dezizoleaza un pic izolatia si se leaga firul.Acolo e comanda de avarii daca pui acel fir la masa pornesc avariile.De asta trebuie un releu sa puna la masa acel fir atat cat becul de mers inapoi este aprins.Avariile vor porni doar cand este contactul pus si maneta in pozitia corespunzatoare.Ele vor cupla instantaneu si vor declupa la fel de repede in functie de pozitia manetei de viteze.Aceasta functie este utila mai ales la parcarile 45% pe strazi und majoritatea masinilor care vin nu au cum sa vada becul masinii voastre de march-arriere dar avariile sigur le vor vedea.

                        Comment


                        • #13
                          Intrebare: Pentru luminile de la armare/dezarmare alarma pot lega firul alarmei (este unul singur) tot la pinul 8 al butonului de avarii? Tot cu un releu, bineinteles. Pana acum a fost legat la firele de semnalizare din UCH cu 2 diode, dar asta iarna am avut probleme si le-am dezactivat, pana la gasirea unei idei mai fiabile.
                          Asta bineinteles, ar insemna sa pun 2 relee - unul pentru avarii la mers inapoi si unul pentru luminile alarmei. E ok?
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #14
                            daniel in primul rand trebuie sa vezi ce face firul care vrei tu sa il pui pe pin.Daca alarma pune firul ala la masa atunci poti dar fara releu ca nu ai nevoie de el.trebuie sa pui o dioda pe fir sa se duca curentul doar de la alarma inspre buton si nu cand pui tu avariile sa intre masa in alarma.Dar repet pune un aparat de masura si vezi ce face firul ala ce comanda da si cat timp sa fii sigur de ce faci.Sa nu arzi alarma.

                            Comment


                            • #15
                              Nu esti luat la misto!(imi cer scuze daca este necesar)Ce face releul ? o comanda pe minus si comutatorul(micro intrerupator) de mers inapoi tot o comanda pe minus ! mai ramane de facut o separare a comenzilor .(o dioda sau chiar doua)
                              Last edited by crististreulea; 10 May 2009, 18:33.
                              AC/DC- RIDE ON

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google