Uite cristi releu adevarat.Ia un releu la fel ca al lui bro si legi firele cum am zis mai sus prin primele pagini.Ma bucur ca ti-a iesit din prima bro
Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele
Collapse
X
-
sunt sora lui cristi
mama ce yin si yang tehnic ai...
era soaramea mai devreme, n-am inteles ce vroia sa zica.
am intrebat amu seara pe unu care lucreaza in electronica, a mai vazut un asemenea releu si mi-a dat solutia:
pin 1 masa
pin 3 la pin 8 al butonului de avarii
pin 2 masa
pin 5 la + marcharier
maine pun in aplicare
deci azi am incercat si aceast varianta, imi bag pixu', m-am plictisitDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Am pus si eu azi releul si functioneaza perfect.Multumesc lui bogidan21 pentru idee. Un singur lucru am de precizat, firul de (+) se afla DUPA mufa R2, indepartati mocheta din partea stanga a locului din spate, (cel mai bine e sa dati jos plasticul de pe stalp sa aveti acces mai usor la mufa) si trageti manunchiul de fire si veti da peste un fir crem, posibil ca altii sa aiba alta culoare (verificati la tripla!) si de aici trageti fir pana la uch unde legati releul si va legati la B33 la uch pentru avarii.
@cristi: Nu te da batut!Releul care il ai este foarte bun, dar tu nu ai nimerit firul de (+) si de aceea nu a mers. Leaga-l dupa mufa R2 in felul urmator: pin 1 si pin 2 impreuna legati la masa
pin 5: plusul de la bec
pin 3: avarii pin 8 sau B33 uch
Firul crem din uch NU este pentru becul marche arriere, singurul loc unde te poti lega este dupa mufa sau la tripla, in portbagaj ori direct de la sonda. Asteptam in continuare tutorialul pentru cei care nu le au cu electronica.
Comment
-
Ma bucur pentru cei ce au reusit sa activeze optiunea asta la masini...Eu am zis ca ar fi o chestie buna in special la iesirea cu spatele din parcare...Si cred dar nu sunt sigur ca ar fi si o reglementare in sensul asta in noul cod rutier....auzisem ceva de genul asta.Daca sunt si altii care vor si nu se descurca pot pune intrebari aici...Si pentru brasov pot ajuta personal la montare contra unei sticle de mountain dew
Comment
-
Pai iti trebuie releu 4 pini intre 10 si 30A un papuci auto sau suport conectare releu un metru varnis din care o sa iti ramana cam 60 cm dar cred ca am eu varns si vreo 3 metri de cablu.Si sucul bineinteles:-D
Le gasesti pe toate la mikado pe calea bucuresti.Cost pana in 15 lei.
Comment
-
am incercat sa fac si eu "smecheria" asta am luat un releu de 12v30A am gasit bufa de langa scaunul soferului ,am identificat firul + ce venea de la marsalier dar singura problema este pinul 8 ,nul gasesc,am dat butonul din consola jos si scrie am atasat niste poze
Comment
-
Originally posted by danielliviu View PostIntrebare: Pentru luminile de la armare/dezarmare alarma pot lega firul alarmei (este unul singur) tot la pinul 8 al butonului de avarii? Tot cu un releu, bineinteles. Pana acum a fost legat la firele de semnalizare din UCH cu 2 diode, dar asta iarna am avut probleme si le-am dezactivat, pana la gasirea unei idei mai fiabile.
Asta bineinteles, ar insemna sa pun 2 relee - unul pentru avarii la mers inapoi si unul pentru luminile alarmei. E ok?
Comment
-
o intrebare poate stupida ptr. un avizat dar incerc ........daca sonda ii defecta pot sa fac sa se aprinda avariile cand dau inpoi sau nu,am schimbat sonda de doua ori si ageaba ,ori am norocul de dau numai peste rebuturi ori ,nu stiu.poate se gaseste o modalitate sa se aprinda ,binenteles prin alta metoda ,la actionarea schimbatorului,se poate?
Comment
-
poti sa pui contact la schimbator, daca insisti neaparat sa se aprinda avariile cand dai cu spatele. dar in principiu se ia semnal de la sonda. bine, se presupue ca sonda e in regula...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment