Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Uite cristi releu adevarat.Ia un releu la fel ca al lui bro si legi firele cum am zis mai sus prin primele pagini.Ma bucur ca ti-a iesit din prima bro

    Comment


    • #62
      sunt sora lui cristi

      mama ce yin si yang tehnic ai...

      era soaramea mai devreme, n-am inteles ce vroia sa zica.
      am intrebat amu seara pe unu care lucreaza in electronica, a mai vazut un asemenea releu si mi-a dat solutia:
      pin 1 masa
      pin 3 la pin 8 al butonului de avarii
      pin 2 masa
      pin 5 la + marcharier

      maine pun in aplicare

      deci azi am incercat si aceast varianta, imi bag pixu', m-am plictisit
      Last edited by crististreulea; 19 May 2009, 19:36. Reason: Automerged Doublepost
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #63
        Am pus si eu azi releul si functioneaza perfect.Multumesc lui bogidan21 pentru idee. Un singur lucru am de precizat, firul de (+) se afla DUPA mufa R2, indepartati mocheta din partea stanga a locului din spate, (cel mai bine e sa dati jos plasticul de pe stalp sa aveti acces mai usor la mufa) si trageti manunchiul de fire si veti da peste un fir crem, posibil ca altii sa aiba alta culoare (verificati la tripla!) si de aici trageti fir pana la uch unde legati releul si va legati la B33 la uch pentru avarii.
        @cristi: Nu te da batut!Releul care il ai este foarte bun, dar tu nu ai nimerit firul de (+) si de aceea nu a mers. Leaga-l dupa mufa R2 in felul urmator: pin 1 si pin 2 impreuna legati la masa
        pin 5: plusul de la bec
        pin 3: avarii pin 8 sau B33 uch
        Firul crem din uch NU este pentru becul marche arriere, singurul loc unde te poti lega este dupa mufa sau la tripla, in portbagaj ori direct de la sonda. Asteptam in continuare tutorialul pentru cei care nu le au cu electronica.

        Comment


        • #64
          salut, hai ca merge.
          am facut exact cum a spus bro si merge perfect.

          Comment


          • #65
            Ma bucur pentru cei ce au reusit sa activeze optiunea asta la masini...Eu am zis ca ar fi o chestie buna in special la iesirea cu spatele din parcare...Si cred dar nu sunt sigur ca ar fi si o reglementare in sensul asta in noul cod rutier....auzisem ceva de genul asta.Daca sunt si altii care vor si nu se descurca pot pune intrebari aici...Si pentru brasov pot ajuta personal la montare contra unei sticle de mountain dew

            Comment


            • #66
              eu sunt amator....tre sa cumpar ceva? sau ai tu tot ce iti trebuie sa faci treaba?

              sa iau sucul?
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #67
                Pai iti trebuie releu 4 pini intre 10 si 30A un papuci auto sau suport conectare releu un metru varnis din care o sa iti ramana cam 60 cm dar cred ca am eu varns si vreo 3 metri de cablu.Si sucul bineinteles:-D
                Le gasesti pe toate la mikado pe calea bucuresti.Cost pana in 15 lei.

                Comment


                • #68
                  Cristi,acelasi releu am folosit eu si merge super.(foloseste 4 pini).
                  Incearca sa alimentezi bobina releului direct la borne,pentru a proba releul,daca functioneaza spor la treaba.

                  Comment


                  • #69
                    merge si la un renault kangoo

                    cum oare sa reusesc singur
                    Last edited by susnea_lau; 14 September 2009, 22:06. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #70
                      Pai vezi cum da comanda butonul de avarii
                      Daca da comanda pe minus si nu este butonul cel care temporizeaza comanda de avarii merge...pune un aparat de masura sau daca ai manualul de la kangoo pune pagina cu functionarea butonului.

                      Comment


                      • #71
                        pai cred k o sa iau si eu un releu de genu de la mikado ,daca nu ma descurc ,vb ta cu un mountain dew ne intalnim noi cumva ,oricum tare ideea

                        Comment


                        • #72
                          am incercat sa fac si eu "smecheria" asta am luat un releu de 12v30A am gasit bufa de langa scaunul soferului ,am identificat firul + ce venea de la marsalier dar singura problema este pinul 8 ,nul gasesc,am dat butonul din consola jos si scrie am atasat niste poze

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by danielliviu View Post
                            Intrebare: Pentru luminile de la armare/dezarmare alarma pot lega firul alarmei (este unul singur) tot la pinul 8 al butonului de avarii? Tot cu un releu, bineinteles. Pana acum a fost legat la firele de semnalizare din UCH cu 2 diode, dar asta iarna am avut probleme si le-am dezactivat, pana la gasirea unei idei mai fiabile.
                            Asta bineinteles, ar insemna sa pun 2 relee - unul pentru avarii la mers inapoi si unul pentru luminile alarmei. E ok?
                            Poti face asta si cu un singur releu...si 2 diode prin care comanzi bobina releului fie de la alarma, fie de3 la lampa de mers inapoi

                            Comment


                            • #74
                              o intrebare poate stupida ptr. un avizat dar incerc ........daca sonda ii defecta pot sa fac sa se aprinda avariile cand dau inpoi sau nu,am schimbat sonda de doua ori si ageaba ,ori am norocul de dau numai peste rebuturi ori ,nu stiu.poate se gaseste o modalitate sa se aprinda ,binenteles prin alta metoda ,la actionarea schimbatorului,se poate?
                              http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                              Comment


                              • #75
                                poti sa pui contact la schimbator, daca insisti neaparat sa se aprinda avariile cand dai cu spatele. dar in principiu se ia semnal de la sonda. bine, se presupue ca sonda e in regula...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google