Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    foarte interesant ...

    Comment


    • #77
      M-am apucat si eu sa-mi fac aprinderea automata a avariilor la mersul cu spatele. Intai am identificat pinul 8 de la mufa contactului de avarii. La mine a fost firul maro, la distanta de celelalte 4 fire grupate (foto 1 si 2). Apoi am luat PLUS din "fundul" becului de retur (partea laterala este MINUS, masa) si l-am lipit la pinul 85 al releului (foto 3 si 4). Apoi am luat MINUS dintr-un surub gasit sub tripla spate (din acelasi surub pleaca MINUS si la tripla) (foto 5) si l-am lipit la pinii 86 si la 87 ai releului. La pinul 30 am lipit un fir lung (vreo 3m) care sa-mi ajunga pana-n bord. Releul l-am izolat cu banda si l-am "culcat" intr-o carpa pentru a nu face zgomot la gropi sub mocheta ce acopera mufa triplei si ce mai e pe acolo. Cu firul ce a plecat de la 30 am trecut pe sub bancheta spate, pe sub mocheta, pe sub ornamentul din plastic al franei de mana si pe sub celalalt plastic de la schimbator si am ajuns sub bord (foto 7 si 8). Am urcat pana la mufa contactului de avarii (firul e bine sa-l mai ancorati cu banda izoler de cablajele masinii pentru a nu face zgomot in mers) si l-am lipit la firul maro (foto 9). Montat totul inapoi si la introducerea manetei in retur clipesc semnalizatoarele si se aud "bip-urile specifice ale avariior". Inca nu a iesit fum de nicaieri, daca iese va anunt. Oricum am in dotare doua stingatoare pe presurile locurilor din spate, sper sa pornesca la nevoie macar unul din ele. Toate celelalte fire ce apar in poze sunt de la alte "carpeli" si anume senzori mers inapoi, pozitii led-uri in stopuri, boxe spate, etc. Pozele sunt naspa tare, telefonul m-a facut de ras, nu le-a focalizat deloc fiind noapte. Scuze, pentru cei interesati pot face altele ziua. Succes celor ce se apuca de mesterit.
      Attached Files

      Comment


      • #78


        =============================================
        La voi ce culoare are firul de la becul din spate la care sa leg un fir la releu?
        si care ma ajuta daca este bine schema/

        Comment


        • #79
          Fum nu are cum sa iasa ca nu are de ce. Cel mai bine iei un aparat de masura si vezi care e firul corespunzator. E cel mai sigur

          Comment


          • #80
            păi și dezizolăm ambele fire care trec pe acolo să vedem care-i bun? cred că URS a facut treabă bună numai că firul 'minus' l-aș fi tras pe lângă ușă pe undeva unde să nu se vadă deloc...
            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

            Comment


            • #81
              nu dezizolezi firele. pui o borna a apratului pe masa masinii ci cealalta pe un cutter cu care doar crestezi izolatia cablului...ingenios, nu?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #82
                foarte tare seba asta...Dar iti dau eu o idee mai buna.Cumpara un nou set de borne si un splint pentru fire...eu asa am...Si nu am avut niciodata nevoie de cutter la masina.

                Comment


                • #83
                  schema electrica de avari la mers cu spatele

                  http://img4.imageshack.us/img4/2016/97408610.jpg
                  Se demonteaza (declipseaza) panoul central se scoate mufa de la butonul avarie se dezizoleaza firul maro care este + si se mai adauga un fir pana in portbagaj .Se scoate mufa de la stop spate dreapta si se identifica firul crem care este + se dezizoleaza si acesta si se leaga la releu la 67. Firul venit de la buton avarie la 85.Cele 2 picioruse ramase de la releu 86 si 30 se leaga la masa. Si merge ...Gata




                  =================



                  ================
                  Last edited by 3nergy; 1 November 2009, 13:39. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #84
                    in primul rand ca pe pinul 8 nu ai + ai minus...de asta trebuie un releu.In al doilea rand pe releu nu exista cifra 67 ci 87.Si in a l treilea rand nu ai spus cum trebuie...REPET.
                    Releul trebuie conectat in felul urmator....Pinul 87 MASA,Pinul 86 MASA,Pinul 30-la pinul 8 Buton Avasrii si pinul 85 La Stpul dreapta lumini mers inapoi.

                    Comment


                    • #85
                      da da ai dreptate am gresit o sa incerc sa corectez

                      Comment


                      • #86
                        nu putem să facem chestia asta wireless? cred că e mai simplu... dar dacă punem un releu acolo pe undeva, prin bord și luam + alimentare releu de la firul care duce în spate și - de la firul 6 din butonul de avarii? facem punte între ceilalti 3 papuci cu - și tragem apoi la 8 și gata.sunt mai puține fire..pac-pac și gata. 7 minute a durat la mine.
                        Last edited by emyemanuel; 6 November 2009, 23:23.
                        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                        Comment


                        • #87
                          cum vine asta "wireless", dar cu fire?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #88
                            mama ce tehnica ai in tine....Da nu te-ai gandit ca: 1 pui circuitul in scurtsi 2 ca o sa mearga avariile in continuu? De ce nu tragi fir de la 6 la 8 direct si gata ai scapat si de releu.

                            Comment


                            • #89
                              ăăăă corect. băusem 4 beri aseară,că acum după ce am citit și eu ce am scris m-a luat durerea de cap. scuze.
                              off; mai are cineva din fabrică montată alarmă eaglemaster?aș dori să știu și eu măcar modelul.pls.
                              sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                              Comment


                              • #90
                                am facut si eu treaba asta si merge brici, mai greu cu gasitul firului care duce la lampa de mers inapoi pt cei ce vor cred ca are culoarea albastru nu gri ca la mufa de la lampa , eu lam gasit cu aparatul de masura si cu un cutter ca sa nu dezizolez toate firele decat lea crestat un pic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google