Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe pinul 8 da minus sa inteleg ?!
    sigpic

    Comment


    • Deci 86 si 87 se leaga la masa (-), 85 se leaga la plusul (+) becului de mers inapoi; Iar 30 se leaga la pinul 8 de la butonul de avarii care este minus (-) ?!

      Eu cred ca pinul 8 de la butonul de avarii este tot plus... Cel putin asa imi vine sa cred...
      sigpic

      Comment


      • La mn deocamdata nu a luat foc masina . Am facut si eu aceasta modificare si merge fara probleme .

        Comment


        • Originally posted by PrietenCuTine View Post
          Deci 86 si 87 se leaga la masa (-), 85 se leaga la plusul (+) becului de mers inapoi; Iar 30 se leaga la pinul 8 de la butonul de avarii care este minus (-) ?!

          Eu cred ca pinul 8 de la butonul de avarii este tot plus... Cel putin asa imi vine sa cred...
          Crezi ce vrei, dar parerea mea este sa ne asculti si sa faci asa cum trebuie. Asta sa nu faci alte prostii prin UCH sa-l schimbi si pe ala.
          Pinul 8 de la butonul de avarii are comanda pe minus si duce in UCH la binul B33. E un fir maro.
          Spor la treaba.
          GL-22-TOF

          Comment


          • Eu am facut ca aici http://www.tutorialelogan.ro/p/imbunatatiri.html. Merge perfect!!

            Comment


            • @danielliviu, eu vreau sa aplic pe masina mea, un hyundai accent.
              Am legat toate firele cum trebuie (Exact ca in tutorialul lui Cristi) 86 si 87 la masa; 85 la plusul becului de mers inapoi; 30 - ?!?! nu stiu unde sa il leg in butonul de avarii (am atasat doua poze sa vedeti despre ce e vorba).


              edit: Am masurat cu aparatul iar pe firul rosu e +12V continuu (indiferent de pozitia chetii in contact), pe firul verde vine +12V doar cand butonul de avarii este apasat.
              Attached Files
              Last edited by PrietenCuTine; 10 November 2012, 17:53.
              sigpic

              Comment


              • Imi cer scuze pentru dublu post, dar au trecut cele 10 minute si nu mai pot sa editez.

                Mai adaug o poza cu "semnificatiile firelor de la mufa butonului de avarii". Le-am masurat cu multimetru.
                Tin sa mentionez ca firele numerotate cu cifre primesc "impulsuri de semnalizare" de +12V.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • Prima schita este pentru logan care are comanda butonului de avarii pe - (minus).
                  Dar la o masina care are comanda butonului de avarii pe + (plus) este buna schita a doua ?!
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • Da, e buna a doua schema. Doar ca pinii 85 si 87 poti sa ii legi impreuna.
                    Nu ai specificat pe ce masina vrei sa aplici aceasta modificare.

                    In ceva: galben este +12V dupa contact. Cand nu este pus contactul, acel fir galben este pus la masa.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • Daca leg firele la releu in ca in schema de mai jos o sa am + la pinul 30, am inteles bine ?!

                      85 si 87 la + (plus) bec mansalier
                      86 - (masa)
                      30 + (plus)
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • salutare,
                        revin si eu dupa mai mult timp cu aceiasi intrebare.
                        am un clio3 la care am incercat sa fac si eu montajul respectiv.
                        numai ca la mine functiona ca un "buton" simplu, adica in momentul cand bagam in marcharier porneau avariile dar cand treceam iar in punctul mort nu se opreau, daca bagam iar cand erau pornite, se opreau
                        mentionez ca puteam sa opresc din buton (care si palpaia) dupa ce le porneam din maneta
                        deci sigur am facut ceva legaturi gresite in releu. am testat cu 2 sau 3 relee si la fel facea...
                        are cineva vreo idee?

                        Comment


                        • La Clio este altfel comanda de pornire a avarilor. Mai exact firul de comanda primeste un impuls (butonul de avarii este fara retinere) si comanda pornirea avariilor. La urmatorul impuls se comanda oprirea lor.
                          Nu merge facut doar cu releu la fel ca la Logan.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • Vreau sa folosesc un releu pentru a transforma comanda unui fir pe minus ( - ) in comanda pe plus ( + ).

                            Cum trebuie legate firele ?!
                            sigpic

                            Comment


                            • Plus 12Vpermanent legi la o parte al bobinei iar comanda pe minus la cealalta parte a bobinei. plus permanent la un contact iar ce vrei sa comanzi legi la contact deschis. Sper ca ai inteles daca nu scrie si revin cu desen
                              I HAVE A !sigpic
                              fara linkuri externe in semnatura

                              Comment


                              • Eu am pus releul in spatele triplei,am alimentat bobina releului cu firele ce alimenteaza becul de mers inapoi ,comanda de minus de pe firul negru ( din mufa triplei) si am venit doar cu un fir pana la butonul de avarii la borna 8.
                                Am montat si o siguranta pe firul de plus pentru a anula avariile oricand merg la ITP sau RAR (daca e nevoie de anulare)Firele le-am lipit cu pistolul de lipit si izolate cu banda adeziva.
                                Care sunteti din Iasi va pot ajuta cu montajul, dureaza 10 minute.

                                Atentie!
                                COMANDA PENTRU AVARII E PE MINUS NU PLUS !
                                Last edited by is40gan; 27 October 2013, 09:48.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google