Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e releu de semnalizare, e releu de protectie, sub denumirea asta il gasesti si costa maxim 10 lei.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • Mersi mult Fane.

      Comment


      • Cum e legat firul la pinul 8 al butonului de avarii? E cumva cositorit?
        Vreau si eu sa fac operatiunea si nu gasesc o solutie buna de a lega firul respectiv la pinul 8 al butonului de avarii.

        Comment


        • Eu nu l-am cositorit.
          Pur si simplu am scos firul 8 din mufa si am prins firul care trebuia pus de firul cu mufa (l-am rasucit unul in jurul altuia; dupa ce desfaci o sa vezi ce simplu ii si cum il poti prinde), apoi am pus firul inapoi in mufa.

          Comment


          • ok, am sa incerc sa desfac mufa.

            Comment


            • Sau poate asa la mine functioneaza ok.
              Attached Files

              Comment


              • salut.acum trei zile mi-am facut si eu circuitul.toate bune si frumoase pana azi cand eram oprit pe o straduta cu avariile pornite, cand am plecat am dat cu spatele si pe urma in fata fara sa mai opresc avariile.cand am dat cu spatele mi-a inceput sa palpaie plafoniera si dupaia nu a mai mers de loc nici plafoniera nici inchidera centralizata.iar acum cand semnalizez mi se aprinde un pic martorul de usi deschise si palpaie si plafoniera impreuna cu semnalizarea .daca ati mai auzit ceva asemanator sau stiti vreo rezolvare va rog contactati-ma.multumesc daniel

                Comment


                • Problema ta cred ca are stransa legatura cu modificarea facuta - un fir dezizolat, un mic scurt pe undeva, Acum ai siguranta arsa -cred ca la UCH. Verifica toate sigurantele si verifica toate firele la care ai umblat si pe langa care ai lucrat.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • asa e , era o siguranta arsa. scurtul s-a facut cand am cuplat sa dau cu spatele cu avariile pornite.o rezolvare gandita asa repede ar fi o dioda pusa pe firul care vine de la avarii, ca sa permita trecerea curentului intr-un singur sens.ce zice-ti, merge??
                    PS mutumesc pentru raspuns si pentru promptitudine

                    Comment


                    • am incercat sa fac si eu modificarea pentru un clio3.
                      am identificat cele 2 fire care ma intereseaza, unul in butonul de avarie si unul in stopul de marcharier.
                      am conectat la un releu de protectie far dacia, 12v 30A, ca n-am gasit mai mic de 30A, si functioneaza doar la cuplarea in marcharier, adica in momentul cand bag in marcharier pornesc avariile, dar cand trec inapoi in punctul mort, avariile raman pornite, si trebuiesc oprite din buton. daca raman asa cu ele pornite si bag din nou in marcharier, se opresc avariile

                      ma puteti ghida si pe mine ce as putea sa fac daca aveti vreo idee? mentionez ca nu-s expert in electrica auto sau electronica, dar pt lucruri de baza (gen modificarea asta) ma descurc cat de cat.

                      multumesc anticpiat.

                      Comment


                      • salutare domnilor

                        La skoda octavia mea se pricepe careva, vreau sa fac sie u chetai asta, cand dau in marchrier sa pornesca avarile?

                        Multumesc

                        Comment


                        • O intrebare pentru cei mai avizati, daca se trage fir cu + de la becul de mers inapoi din stop, pe fir se inseriaza o dioda de protectie cu sensul opus spre bec (la actionarea butonului de avarii sa nu se aprinda si becul de mers inapoi) apoi se pune firul in legatura cu pinul B33 din UCH, functioneaza aprinderea avariilor la mersul inapoi?
                          Attached Files
                          0720 276400 / Adrian

                          Comment


                          • Firul care intra in UCH la B33 da comanda pe minus, nu pe plus. Deci nu merge ce ai descris mai sus.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • Salutare !

                              Imi poate spune si mie cineva: firul de pinul 8 din mufa de la butonul de avarii ce este ?! Plus (+), minus (-) ?!
                              sigpic

                              Comment


                              • Comanda e pe minus.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google