Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu e mai usor sa apasam pe butonul de avarii?...mie oricum nu-mi merge sonda de marche arriere. am 45mii km si am schimbat-o 3 ori pana acum. nici c-o mai schimb.mai e si vreo 5-6 sute mii.
    Last edited by emyemanuel; 3 May 2009, 14:36.
    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

    Comment


    • #17
      Exista o sonda?nu un micro intrerupator!
      Last edited by Seba; 3 May 2009, 23:45.
      AC/DC- RIDE ON

      Comment


      • #18
        Originally posted by bogidan21 View Post
        daniel in primul rand trebuie sa vezi ce face firul care vrei tu sa il pui pe pin.Daca alarma pune firul ala la masa atunci poti dar fara releu ca nu ai nevoie de el.trebuie sa pui o dioda pe fir sa se duca curentul doar de la alarma inspre buton si nu cand pui tu avariile sa intre masa in alarma.Dar repet pune un aparat de masura si vezi ce face firul ala ce comanda da si cat timp sa fii sigur de ce faci.Sa nu arzi alarma.

        Alarma da comanda pe + pentru lumini pe un singur fir. Deci ramane cu releu. Mersi.
        Am avut firul alarmei legat in UCH (P1, pin A8&A9) cu cate o dioda pe fiecare pin, dar se pare ca diodele cedeaza usor si dupa o perioada la semnalizare stanga sau dreapta mergeau toate (avarii). Asta dupa ce am schimbat vreo 3 randuri de diode de putere in 6 luni.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #19
          q_acdc tocmai asta e faza ca senzorul de march-arriere da comanda pe plus spre bec iar noua pentru a putea sa actionam avariile automat in buton ne trebuie comanda pe minus.
          Pentru daniel daca tu ai semnal pe plus de la firul alarmei legi releul cum am spus eu doar ca in loc sa pui pe pinul 85 al releului firul de la bec tu bagi firul de la alarma pe pinul ala si nu mai pui nici o dioda nimic pe fir.alarma va alimenta bobina releului si va da comanda pe minus pentru avarii.
          Deci pentru cine nu este convins sa scoata butonul de avarii si sa puna pinul opt la masa pe caroserie si o sa vedeti ca se aprind avariile.Repet temporizarea nu o face butonul de avarii ci uch-ul.Uch-ul trebuie sa primeasca minus pe acel pin si comanda avariile.

          Comment


          • #20
            Scuze !in cazul asta ai dreptate.(luminile de mers inapoi nu sunt legate prin Uch)
            Last edited by Seba; 3 May 2009, 23:46.
            AC/DC- RIDE ON

            Comment


            • #21
              cand raspundetila ulti ul post de pe topic, nu folositi "quote"! folositi "post reply" sau "quick reply"! cititi regulamentul ! ati scris in 25 de posturi un text de 4 randuri...bine, exagerz si eu, dar daca fiecare da "quote" ca e mai simplu o sa avem 50 de pagini de citate din clasici in viata, posturi care se pot reduce la o pagina si e mult mai usor pt toata lumea sa citeasca forumul. de ce mama naibii nu citeste nima' cacatul ala de regulament si se cred toti pe 4tiuning sau softpedia? chiar asa de greu sa faci un lucru organizat cand poti sa-l faci vraiste ca si la altii...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                la mine astia din fabrica (2005) mi-au pus ca pozitiile sa se aprinda cand suna alarma , nu avariile...e un pic cam ciudat dar e bine si asa. daca incui din cheia masinii se aprind avariile, dar daca incui din telecomanda alarmei clipocesc pozitiile. cred ca e mai simplu asa,ca pui + pe undeva si gata s-a rezolovat. mai usor fara' +' nu jtiu pe unde si' -' nu stiu pe unde, cu relee , cu diode...faceti asa...cred ca-i mai simplu(parerea mea).
                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                Comment


                • #23
                  Eu ma duceam si le dadeam cu telecomanda de la alarma in cap.Asa e mestewrul dacia.Merge pe premiza "La's ca merge si asa".

                  Comment


                  • #24
                    bogidan21........ cat dureaza sa asamblezi aplicatia asta daca ai tot ce iti trebuie ,releu fire si indemanare?
                    http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                    Comment


                    • #25
                      15-20 de minute

                      Comment


                      • #26
                        am fost azi la magazin si am cerut "releu 10 amperi cu soclu cu 4 pini".
                        s-a uitat tanti ca vaca la mine si eu ca boooou in balcoanele ei ca bine aratau . habar n-avea de asa ceva, mi-a ratat un releu de 5 amperi si avea 5 picioare
                        la fiecar picior scria ceva, nicidecum cifre gen 30
                        am cerut gresit? i-am spus ca vreau sa pun la masina ca sa mi se aprinda si avariile cand pun marchariere
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #27
                          daca i-ai zis la ce vrei sa-l folosesti, sigur stia exact ce-ti trebuie, dar de-a drecu' nu ti-a dat daca are balcoane mari, zi-mi si mie la ce magazin ai fost
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Cristi poti sa iei releu si cu cinci pini si de 30 A e bun si ala.Tu nu o sa ai consum de 30A pe releu.Si oricum pui o siguranta mica de 5-10A.Ia de oricare vrei tu si fa-i poza cu pinii si fata releului dar sa se vada simbolurile si iti zic eu ce sa legi si cum.

                            Comment


                            • #29
                              Salutare
                              Vad ca va omorati aici de pomana cu amperajul pe care trebuie sa il suporte releul. Merge si unul de 0.5 A un microleu de exemplu. Spun asta deoarece pe firul maro (pin 8 buton avarii si B33 uch) se comada circuitul de avarii din uch.
                              Deci dupa parerea mea cu cat mai mic si discret cu atat mai bine si desigur sa nu uitati si de dioda pe bobina releului (cu toate ca teoretic nu prea ar fi cazul).
                              Si pentru ca sa nu va chinuitii sa veniti cu firul de (+) de la sonda de pe cutie.....studiati schema alaturata...
                              Toate bune!


                              ps.
                              poza nu a mers urcata decat intr-o arhiva

                              Comment


                              • #30
                                streulea, dupa ce faci poze la cracii releului sa i-l aratai vanzatoarei, fa-i si ei poze la craci si la ce are ea mai mare si atrage privirea si pune pe forum
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google