Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by alindrgn View Post
    preluat instructiuni - ok
    gandit operatiunea - ok
    acumulator aparat foto incarcat - ok
    deci e iminenta chestia.
    multam bogidan21
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #47
      99MMH@
      teoretic e o tensiune de comanda deci cu amperaj scazut dar practic relele sunt chinezesti [99%] si astia sunt in stare sa masoare in propii lor amperi
      poti lua un releu bun de 1A care costa 15 -20 lei sau o chinezarie de 3-5 lei de 10A
      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

      Comment


      • #48
        tras fir de la pin 2 la bec marcharier direct la mufa tripla. tras de la pin 3 si 5 fire la masa si tras fir de la pin 4 la pin 8 a mufei de avarii. contact, pornit motor, ambreiaj, marcharier si doar becul de marcharier s-a aprins.
        demontat tot, check, recheck, tras din nou fire, test si la fel.
        sugestii?
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #49
          deci

          verifica daca cupleaza releul
          bagi mansalier si conectezi \deconectezi masa daca se aude un tacanit releul functioneaza
          sar putea la tine masa de la bobinas sa fie pinul 1
          sau ca in cazul meu [deabia am terminat ]a dat cu virgula de asemeea releul meu era normal inchis????
          adica aveam avariile pornite tot timpu mai putin cind bagam mansalier
          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

          Comment


          • #50
            Originally posted by crististreulea View Post
            tras fir de la pin 2 la bec marcharier direct la mufa tripla. tras de la pin 3 si 5 fire la masa si tras fir de la pin 4 la pin 8 a mufei de avarii. contact, pornit motor, ambreiaj, marcharier si doar becul de marcharier s-a aprins.
            demontat tot, check, recheck, tras din nou fire, test si la fel.
            sugestii?
            Da cristi incearca sa iei firul de pe pinul 5 si sa il pui pe pinul 1.Cand pui contactul si bagi levierul in march-arriere asculta atent daca tacane releul.Eu nu am mai vazut niciodata asa releu.

            Comment


            • #51
              gata
              la mine functioneaza .
              a trebuit sa desfac releul si sa refac doua conexiuni , la bafta mea era normal inchis si a trebuit sal transform in normal deschis
              din pacate nu aveam acumulator la aparatul foto , ca camera video nu am caseta goala, iar cu pozele de la telefon ma fac de rusine
              Attached Files
              Last edited by crististreulea; 17 May 2009, 10:14.
              baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

              Comment


              • #52
                Eu cred ca am uitat sa precizez.NU este nevoie sa va legati la tripla pe firul de la bec.Firele trec pe langa pragul din stanga.Se scoate chederul se da la o parte mocheta si se identifica firul acolo.E mai comod si nu mai insirati 4 metri de cablu.Releul sa nu il fixati pe langa consola centrala sau pe la pedalier pentru ca se incinge iarna pe acolo.Puteti sa il fixati sub bord pe langa uch pe acolo.

                Comment


                • #53
                  mmaxalb: pozele care le-ai pus sunt imbidiguidible
                  bogidan21: o sa incerc si cu pin 1, cine stie. de tacanit nu tacanea tacanelul cand cuplam marcharier.
                  eu am identificat firul de la tripla unde intra in UCH, se poate vedea in poze, am tras fir direct la tripla crezand ca am gresit firul in UCH
                  Attached Files
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #54




                    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                    Comment


                    • #55
                      Deci va rog eu nu mai puneti poze cu culorile firelor.Pentru ca s-ar putea ca un amator sa faca ce am zis eu fara sa incerce firul si fara sa puna aparatul de masura pe el sau macar un creion de tensiune.Deci repet pentru oricine care vrea sa isi faca functia asta la masina NU CONECTATI NIMIC LA MASINA PANA NU STITI SIGUR CA ALA E FIRUL CONECTAT.Cristi in ceea ce priveste problema ta daca nu reusesti cu releul ala ia alt releu,cere la magazin releu de protectie faruri pentru dacie.Dupa cum vezi si eu si mmaxalb am facut-o sa mearga,si la mine merge fara cusur de 6 luni.Daca tu zici ca nu tacane releul inseamna ca nu e alimentata bobina releului.Incearca toate combinatiile de pini de pe releul care il ai acum.
                      Adica ceva de genul asta: Cu firul de la bec si o masa incearca asa: 2-1;2-5 si 1-5.Si cand auzi tacanitul cand bagi in marche-arriere atunci e bine.

                      Comment


                      • #56
                        am atasat o poza cu ce scrie pe releu, poate asa va mai luminati voi, penca io's pe un intuneric total.

                        later edit:
                        daca pun masa pe pin 1 pornesc avariile, daca pun firul de la bec marcharier pe pin 1 pornesc avariile.
                        Attached Files
                        Last edited by crististreulea; 17 May 2009, 10:50.
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #57
                          cristi inverseaza firele de pe nc cu no. dar tacane cand pui firul de la bec?

                          Comment


                          • #58
                            aiai buba, nu ţăcănea deloc ţăcănelul.
                            chiar daca porneau avariile, nici un sunet in plus. am sa incerc si varianta cu inversatul firelor. ca sa nu pun ca am lasat la picioare toate firele si consola centrala era lasata peste schimbator. sa vezi scandal si injuraturi cand o trebuit nevastamea sa plece urgent in oras
                            dai explicatii la telefon:
                            eu: trage de fire fara mila, nu se strica nimic
                            ea: cum nu se strica nimic? esti sigur?
                            eu: da, 100%
                            ea: gata, si cu tablul asta?
                            eu: in partea de sus sub gurile de aerisire sunt 2 gauri, fixeaza consola si baga doar alea 2 gauri, totul este functional
                            ea: te omor!

                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #59
                              hai ca mi-am luat si io un releu [de 30A am gasit doar, aveau cu 4 si 5 pini, al luat cu 4, asa am inteles ca trebuie]. buba-i ca pinii astia par sa aibe insemne diferite in functie de model. iar eu n-am nimic in comun cu electro, deci va rog daca se poate sa-mi ziceti ca la prost "pinul ala la firul ala, celalalt dincolo". poate asa o sa ma descurc
                              atasez si pozele cu releul:


                              [in a 2-a poza, deasupra linului de la mijloc, 87D, se afla pinul cu inscriptia 87, nu se vede in poza din cauza umbrei].

                              sanchiu.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #60
                                daca am inteles eu bine [si dupa o indelunga discutie cu tatamiu ]:

                                - pinul 85 de pe releu [bobina] se intercaleaza pe firul de la becul de marcharriere
                                - pinii 86 [releu, capat bobina] si 87 [releu, contact] se leaga impreuna la masa
                                - pinul 30 [releu, contact] se leaga la pinul 8 de la butonul de avarii

                                deci, avariile primesc semnal pe minus [?], asa ca un contact [85] primeste comanda de la becul de marcharriere, il trimite bobinei, care face circuit cu masa [prin pinii 86 si 87] si care comanda mai departe la buton avarii pe pinul 30. am inteles bine? sau fac vreun drac si o sa iasa fum din masina?

                                am rezolvat, am legat releul exact cum am scrisw mai sus. merge f bine, is multumit

                                rog un join posts la moderatori. mersi.
                                Last edited by bro; 18 May 2009, 21:06. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google