Aprindere Lumini Avarie Cand Dai Cu Spatele
Collapse
X
-
99MMH@
teoretic e o tensiune de comanda deci cu amperaj scazut dar practic relele sunt chinezesti [99%] si astia sunt in stare sa masoare in propii lor amperi
poti lua un releu bun de 1A care costa 15 -20 lei sau o chinezarie de 3-5 lei de 10Abaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
tras fir de la pin 2 la bec marcharier direct la mufa tripla. tras de la pin 3 si 5 fire la masa si tras fir de la pin 4 la pin 8 a mufei de avarii. contact, pornit motor, ambreiaj, marcharier si doar becul de marcharier s-a aprins.
demontat tot, check, recheck, tras din nou fire, test si la fel.
sugestii?Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
deci
verifica daca cupleaza releul
bagi mansalier si conectezi \deconectezi masa daca se aude un tacanit releul functioneaza
sar putea la tine masa de la bobinas sa fie pinul 1
sau ca in cazul meu [deabia am terminat ]a dat cu virgula de asemeea releul meu era normal inchis????
adica aveam avariile pornite tot timpu mai putin cind bagam mansalierbaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Originally posted by crististreulea View Posttras fir de la pin 2 la bec marcharier direct la mufa tripla. tras de la pin 3 si 5 fire la masa si tras fir de la pin 4 la pin 8 a mufei de avarii. contact, pornit motor, ambreiaj, marcharier si doar becul de marcharier s-a aprins.
demontat tot, check, recheck, tras din nou fire, test si la fel.
sugestii?
Comment
-
gata
la mine functioneaza .
a trebuit sa desfac releul si sa refac doua conexiuni , la bafta mea era normal inchis si a trebuit sal transform in normal deschis
din pacate nu aveam acumulator la aparatul foto , ca camera video nu am caseta goala, iar cu pozele de la telefon ma fac de rusineLast edited by crististreulea; 17 May 2009, 10:14.baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Eu cred ca am uitat sa precizez.NU este nevoie sa va legati la tripla pe firul de la bec.Firele trec pe langa pragul din stanga.Se scoate chederul se da la o parte mocheta si se identifica firul acolo.E mai comod si nu mai insirati 4 metri de cablu.Releul sa nu il fixati pe langa consola centrala sau pe la pedalier pentru ca se incinge iarna pe acolo.Puteti sa il fixati sub bord pe langa uch pe acolo.
Comment
-
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
-
Deci va rog eu nu mai puneti poze cu culorile firelor.Pentru ca s-ar putea ca un amator sa faca ce am zis eu fara sa incerce firul si fara sa puna aparatul de masura pe el sau macar un creion de tensiune.Deci repet pentru oricine care vrea sa isi faca functia asta la masina NU CONECTATI NIMIC LA MASINA PANA NU STITI SIGUR CA ALA E FIRUL CONECTAT.Cristi in ceea ce priveste problema ta daca nu reusesti cu releul ala ia alt releu,cere la magazin releu de protectie faruri pentru dacie.Dupa cum vezi si eu si mmaxalb am facut-o sa mearga,si la mine merge fara cusur de 6 luni.Daca tu zici ca nu tacane releul inseamna ca nu e alimentata bobina releului.Incearca toate combinatiile de pini de pe releul care il ai acum.
Adica ceva de genul asta: Cu firul de la bec si o masa incearca asa: 2-1;2-5 si 1-5.Si cand auzi tacanitul cand bagi in marche-arriere atunci e bine.
Comment
-
am atasat o poza cu ce scrie pe releu, poate asa va mai luminati voi, penca io's pe un intuneric total.
later edit:
daca pun masa pe pin 1 pornesc avariile, daca pun firul de la bec marcharier pe pin 1 pornesc avariile.Attached FilesLast edited by crististreulea; 17 May 2009, 10:50.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
aiai buba, nu ţăcănea deloc ţăcănelul.
chiar daca porneau avariile, nici un sunet in plus. am sa incerc si varianta cu inversatul firelor. ca sa nu pun ca am lasat la picioare toate firele si consola centrala era lasata peste schimbator. sa vezi scandal si injuraturi cand o trebuit nevastamea sa plece urgent in oras
dai explicatii la telefon:
eu: trage de fire fara mila, nu se strica nimic
ea: cum nu se strica nimic? esti sigur?
eu: da, 100%
ea: gata, si cu tablul asta?
eu: in partea de sus sub gurile de aerisire sunt 2 gauri, fixeaza consola si baga doar alea 2 gauri, totul este functional
ea: te omor!
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
hai ca mi-am luat si io un releu [de 30A am gasit doar, aveau cu 4 si 5 pini, al luat cu 4, asa am inteles ca trebuie]. buba-i ca pinii astia par sa aibe insemne diferite in functie de model. iar eu n-am nimic in comun cu electro, deci va rog daca se poate sa-mi ziceti ca la prost "pinul ala la firul ala, celalalt dincolo". poate asa o sa ma descurc
atasez si pozele cu releul:
[in a 2-a poza, deasupra linului de la mijloc, 87D, se afla pinul cu inscriptia 87, nu se vede in poza din cauza umbrei].
sanchiu.
Comment
-
daca am inteles eu bine [si dupa o indelunga discutie cu tatamiu ]:
- pinul 85 de pe releu [bobina] se intercaleaza pe firul de la becul de marcharriere
- pinii 86 [releu, capat bobina] si 87 [releu, contact] se leaga impreuna la masa
- pinul 30 [releu, contact] se leaga la pinul 8 de la butonul de avarii
deci, avariile primesc semnal pe minus [?], asa ca un contact [85] primeste comanda de la becul de marcharriere, il trimite bobinei, care face circuit cu masa [prin pinii 86 si 87] si care comanda mai departe la buton avarii pe pinul 30. am inteles bine? sau fac vreun drac si o sa iasa fum din masina?
am rezolvat, am legat releul exact cum am scrisw mai sus. merge f bine, is multumit
rog un join posts la moderatori. mersi.
Comment
Comment