Salut,
Nu am stiut unde in alta parte sa pun acest thread, daca am gresit imi cer scuze si rog un moderator sa il mute.
Asadar, m-am gandit sa fac un bine voua, colegilor de club prin a va feri de munca si experiente neplacute legate de farurile MD (cele la pret de 420-450 RON faruri+stopuri care se gasesc si pe forum si pe alte site-uri).
Eu am astfel de faruri de vreo cateva luni si pot spune ca am trecut prin multe cu ele ca sa stiu ce sa va recomand, astfel incat sa nu patiti ca mine.
Asadar, in cazul in care vreti sa cumparati un astfel de set, va dau urmatoarele sfaturi (toate inainte de a le monta pe masina):
1. desfaceti farurile pentru a le izola pentru ca altfel o sa se abureasca f tare sau chiar o sa intre mizerie prin ele, cum am patit eu. Se desfac foarte usor, doar bagati o surubelnita intre plasticul din spate si sticla si sare singur, asadar izolatia este toata jena
2. schimbati LED-urile din angels-uri pentru ca altfel o sa patiti ca mine, si anume or sa vi se arda pe parcurs din cauza caldurii din far. LED-urile sunt de f proasta calitate, asa ca puneti ceva bun si nu mai aveti probleme
3. izolati farurile la loc cu silicon (cat mai mult posibil) pentru a va asigura ca nu o sa mai intre apa in ele
4. daca nu aveti de gand sa puneti instalatie xenon pe masina, schimbati din start becurile originale cu unele cu luminozitate mai mare, altfel o sa mergeti noaptea ca orbetii pe drum (eu am avut noroc cu proiectoarele de ceata, ca mai vedeam cate ceva )
5. Schimbati toti papucii de prindere de pe far (de la faza scurta, lunga, masa, etc). In acest fel, nu veti mai pati (again) ca mine. Intr-o seara m-am trezit ca nu mai imi merge un far. Initial am crezut ca s-a ars becul asa ca am deschis capota sa verific si surpriza: becul nu avea nimic, insa papucul de prindere al becului + o portiune de circa 5 cm din fir erau carbonizate (tin sa precizez ca mufa mi s-a sfaramat in mana ca o bucata de hartie, atat era de carbonizata). Asigurati-va ca noii papuci de prindere ii lipiti cu cositor.....initial ei sunt doar stransi cu patentul si asta genereaza contact imperfect, ceea ce duce la carbonizarea firului si la arderea becului.
Abia dupa ce ati trecut toate aceste etape in revista, montati farurile pe masina si nu veti mai avea probleme.
Sper ca v-am fost de ajutor celor care vreti sa cumparati asa ceva, iar celor care aveti deja va sfatuiesc sa va ganditi la modificarile pe care le-am enumerat altfel veti pati ca mine
Multa bafta si spor la modificat
Nu am stiut unde in alta parte sa pun acest thread, daca am gresit imi cer scuze si rog un moderator sa il mute.
Asadar, m-am gandit sa fac un bine voua, colegilor de club prin a va feri de munca si experiente neplacute legate de farurile MD (cele la pret de 420-450 RON faruri+stopuri care se gasesc si pe forum si pe alte site-uri).
Eu am astfel de faruri de vreo cateva luni si pot spune ca am trecut prin multe cu ele ca sa stiu ce sa va recomand, astfel incat sa nu patiti ca mine.
Asadar, in cazul in care vreti sa cumparati un astfel de set, va dau urmatoarele sfaturi (toate inainte de a le monta pe masina):
1. desfaceti farurile pentru a le izola pentru ca altfel o sa se abureasca f tare sau chiar o sa intre mizerie prin ele, cum am patit eu. Se desfac foarte usor, doar bagati o surubelnita intre plasticul din spate si sticla si sare singur, asadar izolatia este toata jena
2. schimbati LED-urile din angels-uri pentru ca altfel o sa patiti ca mine, si anume or sa vi se arda pe parcurs din cauza caldurii din far. LED-urile sunt de f proasta calitate, asa ca puneti ceva bun si nu mai aveti probleme
3. izolati farurile la loc cu silicon (cat mai mult posibil) pentru a va asigura ca nu o sa mai intre apa in ele
4. daca nu aveti de gand sa puneti instalatie xenon pe masina, schimbati din start becurile originale cu unele cu luminozitate mai mare, altfel o sa mergeti noaptea ca orbetii pe drum (eu am avut noroc cu proiectoarele de ceata, ca mai vedeam cate ceva )
5. Schimbati toti papucii de prindere de pe far (de la faza scurta, lunga, masa, etc). In acest fel, nu veti mai pati (again) ca mine. Intr-o seara m-am trezit ca nu mai imi merge un far. Initial am crezut ca s-a ars becul asa ca am deschis capota sa verific si surpriza: becul nu avea nimic, insa papucul de prindere al becului + o portiune de circa 5 cm din fir erau carbonizate (tin sa precizez ca mufa mi s-a sfaramat in mana ca o bucata de hartie, atat era de carbonizata). Asigurati-va ca noii papuci de prindere ii lipiti cu cositor.....initial ei sunt doar stransi cu patentul si asta genereaza contact imperfect, ceea ce duce la carbonizarea firului si la arderea becului.
Abia dupa ce ati trecut toate aceste etape in revista, montati farurile pe masina si nu veti mai avea probleme.
Sper ca v-am fost de ajutor celor care vreti sa cumparati asa ceva, iar celor care aveti deja va sfatuiesc sa va ganditi la modificarile pe care le-am enumerat altfel veti pati ca mine
Multa bafta si spor la modificat
Comment