Cum sa faci sa nu ai probleme cu farurile din setul faruri+topuri de la MD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum sa faci sa nu ai probleme cu farurile din setul faruri+topuri de la MD

    Salut,

    Nu am stiut unde in alta parte sa pun acest thread, daca am gresit imi cer scuze si rog un moderator sa il mute.

    Asadar, m-am gandit sa fac un bine voua, colegilor de club prin a va feri de munca si experiente neplacute legate de farurile MD (cele la pret de 420-450 RON faruri+stopuri care se gasesc si pe forum si pe alte site-uri).
    Eu am astfel de faruri de vreo cateva luni si pot spune ca am trecut prin multe cu ele ca sa stiu ce sa va recomand, astfel incat sa nu patiti ca mine.

    Asadar, in cazul in care vreti sa cumparati un astfel de set, va dau urmatoarele sfaturi (toate inainte de a le monta pe masina):
    1. desfaceti farurile pentru a le izola pentru ca altfel o sa se abureasca f tare sau chiar o sa intre mizerie prin ele, cum am patit eu. Se desfac foarte usor, doar bagati o surubelnita intre plasticul din spate si sticla si sare singur, asadar izolatia este toata jena
    2. schimbati LED-urile din angels-uri pentru ca altfel o sa patiti ca mine, si anume or sa vi se arda pe parcurs din cauza caldurii din far. LED-urile sunt de f proasta calitate, asa ca puneti ceva bun si nu mai aveti probleme
    3. izolati farurile la loc cu silicon (cat mai mult posibil) pentru a va asigura ca nu o sa mai intre apa in ele
    4. daca nu aveti de gand sa puneti instalatie xenon pe masina, schimbati din start becurile originale cu unele cu luminozitate mai mare, altfel o sa mergeti noaptea ca orbetii pe drum (eu am avut noroc cu proiectoarele de ceata, ca mai vedeam cate ceva )
    5. Schimbati toti papucii de prindere de pe far (de la faza scurta, lunga, masa, etc). In acest fel, nu veti mai pati (again) ca mine. Intr-o seara m-am trezit ca nu mai imi merge un far. Initial am crezut ca s-a ars becul asa ca am deschis capota sa verific si surpriza: becul nu avea nimic, insa papucul de prindere al becului + o portiune de circa 5 cm din fir erau carbonizate (tin sa precizez ca mufa mi s-a sfaramat in mana ca o bucata de hartie, atat era de carbonizata). Asigurati-va ca noii papuci de prindere ii lipiti cu cositor.....initial ei sunt doar stransi cu patentul si asta genereaza contact imperfect, ceea ce duce la carbonizarea firului si la arderea becului.

    Abia dupa ce ati trecut toate aceste etape in revista, montati farurile pe masina si nu veti mai avea probleme.

    Sper ca v-am fost de ajutor celor care vreti sa cumparati asa ceva, iar celor care aveti deja va sfatuiesc sa va ganditi la modificarile pe care le-am enumerat altfel veti pati ca mine

    Multa bafta si spor la modificat
    sigpic
    Logan 1.4 Dynamic Blue

  • #2
    O sa le desfac si eu pe ale mele zilele astea. Am si eu 3 intrebari
    1. Ce fel de leduri sunt acolo? As dori sa le cumpar inainte sa le desfac astfel incat sa mearga treaba repede...
    2. Cum pot pozitiona ledurile (sau orice alta metoda) astfel incat sa nu se mai vada 4 puncte pe fiecare inel? are cineva vreo idee?
    3. Farul drept bate perfect... adica face o linie orizontala iar farul stang bate oblic... nu foarte mult insa destul. Mi-ar placea sa bata amandoua perfect orizontal. Se poate face vreo modificare in acest sens?

    Poate ca intrebarile mele par prostesti. Stau bine la capitolul indemanare si o sa le desfac sigur insa prefer sa fiu bine informat astfel incat sa nu am nici cea mai mica problema. Sa nu ma chinui sa imi dau seama cu farul in casa ce trebuie sa fac...
    sigpic

    Comment


    • #3
      Sinx...o sa iti spun cum am facut eu la faruri la partea cu iluminatul cerculetelor...am luat led-uri albe de 5 mm,le-am legat in serie de cate 4 plus o rezistenta de 100 parca.Acum,partea cu prinderea ledurilor...smekeria e urmatoarea...se renunta la vechiul sistem de prindere pe care o sa il gasesti acolo...ledurile le bagi pe gaura respectiva pur si simplu si le vei culca pe o parte astfel inca sa nu bata in fata ci in lungul cerculetului.ledul se fixeaza acolo apasand pe el din lateral cu o surubelnita...intra puin fortat intre peretii lacasului...ai grija ca cele 4 leduri sa bata unul in spatele celuilalt...nu cap in cap pt ca lumina sa fie continua.Rezulttul e f bun zic eu...se obtine o lumina uniforma.Voi incrca si cu eduri pirania superflux...faza e ca nu intra pe gaura...va trebui sa le pilesc colturile putin.
      sigpic

      Comment


      • #4
        ok... deci merg ledurile de 5 mm... bine de stiut. O sa cumpar de 5 mm superflux... si o sa iasa calumea inseamna.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by sinx View Post
          O sa le desfac si eu pe ale mele zilele astea. Am si eu 3 intrebari
          1. Ce fel de leduri sunt acolo? As dori sa le cumpar inainte sa le desfac astfel incat sa mearga treaba repede...
          2. Cum pot pozitiona ledurile (sau orice alta metoda) astfel incat sa nu se mai vada 4 puncte pe fiecare inel? are cineva vreo idee?
          3. Farul drept bate perfect... adica face o linie orizontala iar farul stang bate oblic... nu foarte mult insa destul. Mi-ar placea sa bata amandoua perfect orizontal. Se poate face vreo modificare in acest sens?

          Poate ca intrebarile mele par prostesti. Stau bine la capitolul indemanare si o sa le desfac sigur insa prefer sa fiu bine informat astfel incat sa nu am nici cea mai mica problema. Sa nu ma chinui sa imi dau seama cu farul in casa ce trebuie sa fac...
          Cu LED-urile ai sa te dumiresti cand o sa desfaci farul si ai sa iti dai seama cum trebe facute.
          Nu stiu cum bat farurile la tine, dar ale mele daca le pun la perete bat in forma de V amandoua. Reglajul se face din spate de la suruburile din spatele incintei becului. Daca ai timp si mana subtire poti sa le reglezi asa cum vrei tu. Spor
          sigpic
          Logan 1.4 Dynamic Blue

          Comment


          • #6
            farul drept face o linie perfect orizontala iar ce stang o face putin inclinata, mai ridicata spre partea dreapta... despre suruburile alea stiu si eu, dar nu cred ca vreunu din ele muta becul in jurul axei sale orizontale. Din cate stiu eu sunt pentru stanga-dreapta, sus-jos.
            sigpic

            Comment


            • #7
              la asta m-am referit si eu cu suruburile alea, poate m-am exprimat aiurea
              sigpic
              Logan 1.4 Dynamic Blue

              Comment


              • #8
                eu am nevoie sa ''invart'' becul in sensul acelor de ceasornic
                sigpic

                Comment


                • #9
                  bravo sinx pentru thread-ul deschis ! si eu mi-am cumparat faruri din aceastea ,numai ca eu le-am desfacut ,le-am vopsit si le-am lipit cu un silicon prost ,cu toate ca l-am cautat pe cel mai bun,pentru temperaturi ridicate,umiditate si acum daca trag de el se dezlipeste farul !Aceeasi belea cu papucii,mi s-a ars un bec si cand sa ma uit....papucii arsi de imi venea sa le scot si sa le sparg sa nu cumva sa faca vreo flacara) am pus un set de imitatie xenon la 35 ron de nu vad absolut nimica,in curand xenon si in curand schimbat ledurile ca au inceput sa se arda si izolare buna cu silicon si mai bun

                  p.s respectati ceea ce a recomandat sinx

                  Comment


                  • #10
                    Stresu la deschis... dar na ) si sinx primeste aprecieri) A facut si el destule pentru club.
                    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                    Enter the Matrix

                    Comment


                    • #11
                      scuze scuze ...ai dreptate...stresu...
                      asta e ..raman dator

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu doua intrebari. Am schimbat in totalitate cablajul si papucii. Papucii am cosit eu casa nu am probleme acolo cu contactul inperfect. Am pus si plasticul acea de protectie/ izolare ce erea cu papucii si am pus la testare. Dupa un sfert de ora poate o jumata vad ca plasticul acea incepe sa topeasca. Am si scoso casa numai topeasca. Dupa acea am pus inca vro cateva ore sa vad se topeste ceva, sau nu, si n-am vazut nimic sa fi topit. Contactul de la bec si carcasa becului sau incalzit dar nam vazut nici o deformare la cabluri/papuci.

                        E normal aceasta incalzire?

                        Este cineva care a legat cerculetele fara sa taie cablul de la becul de pozitie?

                        Comment


                        • #13
                          Kovy...se incinge firul si papucul pt ca se incinge becul...papucul becului e prelungire a filamentului si conduce caldura...mie mi se par prost concepute din fabrica aceste tipuri de becuri,dar ma rog...parca cele h4 nu se incing asa...si faza naspa e ca rahaturile alea de cauciucuri de protectie din spatele becului sunt cam apropiate de bec si tin caldura acolo...
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Inca un sfat pentru faruri, in urma evenimentelor recente care mi s-au intamplat . Luati de la magazin tub termic de 4 si puneti-l pe cele 2 fire care duc la bec, respectiv masa. Altfel, puteti avea ca mine neplacuta surpriza sa se incinga firele, sa se atinga unul de altul, sa se topeasca si sa va faca scurt. mie mi s-a intamplat si mi-a ars rezistenta din tablou....noroc cu cei de la dacia care au pus una de rezerva pe capac pentru orice eventualitate
                            sigpic
                            Logan 1.4 Dynamic Blue

                            Comment


                            • #15
                              Azi le-am desfacut si eu si am schimbat ledurile...
                              Inca nu le-am montat inapoi intrucat as vrea sa va intreb mai intai ce fel de silicon sa pun acolo sa nu am probleme. Nu as vrea sa le mai desfac iar.
                              Atasez si 2 poze: cu tipul de led folosit si cu rezultatul final pentru un inel.
                              In curand si un tutorial pas-cu-pas despre cum se schimba ledurile!
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google