Tutorial schimbare saboti la Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial schimbare saboti la Logan

    am facut doar o verificare de rutina, motiv pentru un tutorial
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    da. interesant tutorial
    am cateva intrebari sa ti pun:
    1. cat costa piesele
    2. aproximativ la cati km se schimba ferodourile
    3. cand trag frana de mana si o las in jos se aude un scartait....se poate remedia?
    ms anticipat
    http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

    Don't Drink and Drive

    Comment


    • #3
      Foarte bine facut nu mai are rost sa mergem la servis.
      O intrebare cum se schimba lichidul de frana, am inteles ca se schimba odata la 4 ani si ma gandeam sa-l schimb, cu aerisire tot cum se face.

      Comment


      • #4
        Fain! Un amendament: dupa montarea rotii, curse la pedala pana se intareste.
        Ferodourile rezista muuult (zeci de mii de km), pentru ca nu participa activ la fiecare franare, decat la franarile cu masina sub sarcina completa.

        Nu am desfacut la o masina cu ABS; care e particularitatea acolo? La ce trebuie sa fim atenti cand montam-demontam asa ceva?
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #5
          Bună treabă Cristi!!! Cu ocazia asta service-urile au pierdut o parte din încasări!!! Eu unul chiar mă gândeam la această operaţie şi acum datorită ţie, cel puţin pentru mine, va fi o operaţie destul de uşor de făcut!!!

          Comment


          • #6
            Bun tutorialul,eu am desfacut si la 180000 si inca se prezentau bine ferodourile.Se stie Loganul are o forta de franare mica pe spate,chiar mai mica decat trebuie in unele cazuri si de aici o uzura foarte mica a ferodourilor.As avea o recomandare,sper sa nu se supere Cristi,nu smirgheluiti insistent acel ax pe care intra rulmentul,poate sa joace rulmentul, daca se insista cu smirghelul.Bravo,nota 10 !
            LOGAN--> <--TOYOTA

            Comment


            • #7
              BIne ca ai pus si tabla aia) Ca zau nu stiu ce era daca nu puneai.. si lasa ma saracul copil in pace repede te pui pe el sa il manci )) Nice Job:P!
              LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
              Enter the Matrix

              Comment


              • #8
                Interesant tutorial ce mai urmeaza?

                Comment


                • #9
                  streulea loveste din nou! la fel de profesionist si in materie de mecanica si in materie de montaj video.

                  ce a mai ramas nedesfacut din masinuta aia ???
                  vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                  Comment


                  • #10
                    Raspuns: motorul si cutia de viteze...
                    Eu le astept pe acelea cu interes major si cu niste lautari pe masura (acum a avut muzica ambientala, naturala si ecologica: pasarele, vesele si gingase pasarele... )
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      marius.gss: nu stiu cat costa piesele, eu am facut un control de rutina. ferodourile tin mult, foarte mult. de fapt, chiar pentru acel scartiit de la frana de mana am desfacut tamburii de pe spate
                      lorenzlorenzu: desfaci cele 4 suruburi de aerisire de la fiecare roata, calci pedala pana nu mai curge nimic si gata, ai golit instalatia de lichid . strangi la loc, bagi lichid in pahar si trebuie sa aerisesti, trebuie inca o persoana si mai ales nu-ti recomand sa o faci daca n-ai mai facut.
                      77sky: bine punctat! am uitat sa precizez! dupa ce ai umblat la tamburii spate trebuie sa faci pedale la frana! nu doar ca nu sunt suficiente 5-6 pedale, eu am avut frana abia dupa vreo 15 pedale. la fel si cu frana de mana!
                      nu stiu nimic pentru cei cu ABS
                      nu mai pun muzica, imi da Tube-ul disable la sunet sau interzice vizionarea in romania, deci...
                      dan.gutu: pai eu am precizat ca sa smirgluie doar cat da rugina jos, daia si smirglul fin
                      radu2008: schimb ulei, filtrul de motorina, de ulei si aer
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        La ce cuplu (daNm) se stringe piulita de 30 ? Nu cumva odata desfacuta , pt siguranta, ar trebui inlocuita cu una noua ?

                        Comment


                        • #13
                          cuplu 175Nm deci nu pre mare, o stringere ceva mai serioasa cred ca e suficienta
                          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                          Comment


                          • #14
                            Piulita butucului se strange la 175 N.m. iar suruburile rotii la 105 N.m (daca aveti chef sa va jucati cu cheia dinamometrica )
                            Cat despre inlocuirea ei...nu, nu isi are rostul. Nu are ce sa se modifice la ea, dupa desfiletare. Aceasta se schimba doar daca pasul filetului a fost deteriorat. Atunci chiar e o problema.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #15
                              la minutu 1.53 la desfacere nu era nevoie de surubelnita
                              mergea prin rotirea inversa spre stinga
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google