Tutorial schimbare saboti la Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nu se pune meștere..Tu ai folosit roata pe post de ”presă”)))

    Comment


    • #77
      Cand le-am desprafuit...a cam fost chin si minute buuune am ciocanit.
      Degeaba tineam si cu levier (in tensiune) si circular bocanit...Greeeeuuu.

      Tin minte ca s-a chinuit si la 1.6 (work) cu presa in service, dar a fost mult mai rapid!

      Pentru metoda aista, clasica, trebuie sa ai putin mai multa rabdare, mana zdravana si ciocan bun
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #78
        Originally posted by Ivan Marian View Post
        Nu se pune meștere..Tu ai folosit roata pe post de ”presă”)))
        Bre, din fericire la mine n-a fost cazu', vazui la altu' asa lucratura.

        Comment


        • #79
          Originally posted by Ivan Marian View Post
          Nu stiu cum naiba eu am scos tamburii fara presa
          ....iar @Daddy, ca sa vezi, tot ,,,,fara presa ))
          Deci,,,nu suntem meseriasi ca tine sa folosim presa.
          Nu fiti rai, omu' are dreptate. Cu cat sobotii sunt mai uzati, cu cat tamburii sunt mai uzati vor iesi mai greu. Varianta fara presa, manual sau cu roata, este riscanta fiindca se pot desprinde rulmentii. Eu am desprins un tambur manual, cu greu si rabdare si totul a fost ok. La al doilea, tot manual, tot greu dar cu mai mult grija si rabdare am constatat ca o bucata de rulment ramasese pe ax. L-am capsat eu dar perspectiva (citind alte patanii similare) de a-mi zbura roata m-a facut sa merg la service pentru inlocuirea rulmentilor. Surpriza mare a fost sa vad ca mesterul de acolo dupa ce a pus extractorul regulamentar si a bontanit cu ciocanul ca sa poata scoate tamburul, a reusit sa plezneasca si celalalt rulment, cel "sanatos". Ulterior mi-a descoperit ca desi sabotii mai aveau meterial pe ei acesta era pe o portiune mica desprins pe spate stanga, posibil si din cauza incercarilor "socante" de extragere a tamburului. Uite asa am tras eu concluziile de mai sus, in plus, cred ca acolo unde uzura e mare trebuie curatata zona cu bavura de pe tambur. La mine mesterul din service a facut-o dar asa, fugitiv cu o pila.
          Cineva spunea pe aici ca un rulment desfacut se poate recapsa.Asa este insa eu unul, fara sa stiu nimic despre asta, luind-o logic si cu bun simt, cred ca odata desfacut rulmentul ala sanatos nu mai poate sa fie mai ales dupa ceva ani (11 in cazul meu) de uzura. Astept parereri competente.Multam.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google