Reglaj Contact Pedală Frână Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj Contact Pedală Frână Logan

    In cazul în care se schimbă contactul de la pedala de frână, trebuie reglat astfel încât stopurile de frână să se aprindă la apăsarea ușoară a pedalei de frână. Reglajul este necesar și în cazul în care se constată aprinderea întârziată a stopurilor la frânare. Acest contact are o mufă cu doi pini (deși în mufa mamă vin mai multe cabluri trase). Prețul acestui buton/senzor este în jur de 10 euro.

    Pentru reglaj cel mai bine este să îl demontați de pe suport prin rotire (spre stânga cum te uiți dinspre podea spre contact). Reglajul se face prin simpla tragere sau apăsare, făcută cu încredere că nu se rupe (la apăsare întâi își face cursa, apoi ajunge la click-urile de reglaj).

    ©blogul lui Matei
    Attached Files
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

  • #2
    faceam si eu acest tutorial, doar ca mufa si contactorul nu e la fel pe toate loganurile. am verificat pe al meu dci si la un 1.6mpi si e diferenta enorma. in primul rand pe benzinar mufa avea 4 fire.
    in schimb principiul de reglare este la fel, se impinge/trage de tija
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      poti sa faci filmarea si sa completezi aici topicul. sau daca mufa e alta la tine ca ai dci atunci faci topic separat si delimitezi si tu care e pt dci si care pentru mpi. sau cum crezi tu. eu cred ca poza e facuta pe un logan 'benzinar'.
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • #4
        Reglaj ideal la dCi : 3 canale ramase la vedere dupa reglaj;
        Reglaj benzina : incepind de sus, trei click-uri sonore.

        Comment


        • #5
          ma cam indoiesc ca reglajele sunt standard, daia sunt facute sa fie reglabile.
          o sa fac poze la ambele modele
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #6
            eu cred ca ar fi mai util un tutorial despre cum se poate cobora pozitia pedalei de frana.
            Fuarte Nervos !!!

            Comment


            • #7
              de cand am schimbat placutele de frana si eu am probleme, deci ar fi util
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                tzony_18 tu nu ai o problema , e normal sa fi eo idee mai sus cu placute de frana noi.
                Fuarte Nervos !!!

                Comment


                • #9
                  DomnulK , chiar si dupa aprox 7000 km de la schimbatul lor ? si sa fasaie la fiecare apasare ? ( cu motorul pornit ) plus ca stop frana se aprinde cand e apasat un pic, inainte de schimbatul lor numai atingeam pedala si o apasam fff putin si se aprindea stopul.
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • #10
                    mr. tzony...constat ca imi racesc gura degeaba. nu are rost sa iti mai explic ceva. sunt curios cand ai constatat matale ca fasaie pedala de frana si cati km ai matale cu acea masina.
                    tind sa cred ca nu conduci logan prea des sau c anu ai fost atent niciodata. pedala de frana fasaie din fabrica si nu e un defect asa e ea construita. si nu fasaie pedala ci pistonul de la pompa de servo care actioneaza pompa de frana.

                    cat despre faptul ca nu ti se mai aprinde stopul pe frana la cea mai mica atingere iti spun c anu are legatura cu placutele sau cu cursa pedalei ci cu contactorul despre care se vorbea in topic si despre care era tutorialul.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #11
                      cum se desface masca pedalier (pasla aia care e in prelungirea bordului)? pare ca ar fi prinsa cu niste capse...mersi

                      Comment


                      • #12
                        ar fi bun un tutorial...nu neaparat filmat...dar mai bine explicat...ca nu inteleg nimic din ce trebuie sa fac pentru a remedia problema,

                        Comment


                        • #13
                          bogdan cel mai usor de inteles e sa il dai jos, sa scoti mufa si vei intelegi imediat mecanismul. atunci cand iese de tot se aprinde stopul. adica trebuie sa il reglezi ca atunci cand il montezi sa il apese pedala si sa intre catusi de putin. manevra dureaza maxim 5 minute daca nu ai acel covoras de protectie si daca ai inteles mecanismul. nu va fie frica sa trageti sau sa impingeti. desi pare destul de fragil nu se rupe foarte usor. daca aveti acel covoras de protectie cel mai usor e sa desfaceti 2 sau chiar 3 braduleti(cei din partea consolei centrale)

                          Comment


                          • #14
                            ok...am inteles asta...dar nu am inteles unde se afla mufa?

                            si trebuie cumparat ceva nou?...sau relgez mufa aia de acolo pur si simplu?
                            scuzati pt intrebarile astea asa..banale
                            Last edited by b0gd4n; 22 February 2010, 16:21. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              acel contactor il vei gasi la pedala de frana. dai scaunul la maximum in spate si te uiti pe sub bord la pedala de frana. vei observa imediar acel contactor. este exact cu cel din poza din primul post. pozitia nu e deloc comoda dar asta e. daca mai ai intrebari te astept cu ele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google